Jump to content

Как трябва да работи изправен мултитроник?


eset2

Recommended Posts

Добър ден на всички. Отскоро карам Audi A6 2014г, 2.0TDI, 177к.с. Интересувам се как трябва да работи мултитроника когато е изправен. При мен си работи общо взето добре, не рита, нормално ускорява, но имам някои въпроси относно работата му. 

Тези дни ще сменям маслото на кутията, все още не съм.

1. На равно тръгва(на D или R) без газ, но след като отпусна спирачката напълно. Карал съм S tronic и 7g tronic при Mercedes, те тръгват преди да е отпусната изцяло спирачката. Как трябва да е в моя случай?

2. Когато тръгвам на много лек наклон, на едно и също място отпуска много леко назад, когато съм на (D) или напред когато съм на(R). Става въпрос за не повече от 5 сантиметра, след това задържа, подавам газ и си тръгва плавно. Това ме притеснява най-много или е нормално?

3. На много стръмни наклони след като отпусна спирачката не помръдва изобщо, подавам газ, след което потегля нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Би трябвало да тръгне след като отпуснеш спирачката дотолкова че стоповете да изгаснат. Ако самия педал е леко натиснат, а стоповете не светят, това е просто луфт в педала и спирачката я смятай за отпусната. Винаги гледай стоповете.

2. Това не е нормално.

3. Точно така трябва да работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми е странно как на голям наклон не мърда, а на малък леко помръдва. Аз свикнах да го карам на Auto hold и не ми е проблем, но все пак..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...