MiroA4 Публикувано 25 Август 2021 Доклад Share Публикувано 25 Август 2021 Здравейте колеги, Започвам с проблема : Ауди А6, ц7 2.0 д, 177 К. С От 3 месеца ходя по мъките - ниско налягане на масло след достигане на температура на масло 110 и повече градуса на празен ход. 1. Сменени : маслена помпа, привод, вакуум помпа, цедка, филтър, датчичи, държач на филтъра, маслени дюзи масло 0в40, всички са оригинални 2 мисля че имам проблем със загряване на маслото. 3. Моля ако някой се е сблъсква с подобен проблем да помогне. 4. От мотора няма никъкви симптоми за износване - 184 К километра реални Маслото е 0в30 извинявам се за грешката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 25 Август 2021 Доклад Share Публикувано 25 Август 2021 Често срещан проблем с този мотор. Аз самия се борих година. Ако четеш в нета и тръгнеш да правиш всичко с което еди кой си я е оправил ще смениш цял мотор накрая. При мен светкаше лампата като спра на място. D-bros ми мериха налягането като светне лампата и беше 0.1 бара под исканото, в крайна сметка не можах да го оправя и си карах така. Накрая се предадох и я махнах. Sent from my SM-G991B using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 25 Август 2021 Доклад Share Публикувано 25 Август 2021 8 hours ago, Denisx said: Накрая се предадох и я махнах. Значи все пак има някакво решение - Нотариус! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiroA4 Публикувано 26 Август 2021 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2021 Нотариус.... Значи проблема да го предам на друг? Това не е решение. Имам някъква чест... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 26 Август 2021 Доклад Share Публикувано 26 Август 2021 Ходенето по мъките и обикаляне по сервизите ако ти доставя удоволствие и те прави щастлив - продължавай. Аз гледам да си правя максимално лесен и приятен живота, като това не включва лъжа и измама! Ще опишеш какво е настоящото положение и бъдещият купувач ще си прецени дали го устройва….. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiroA4 Публикувано 3 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2021 Колеги никой ли не се е зблъсквал с този проблем на мотор с код CGLC ЗА ДА ПОМОГНЕ? Помощ от нотариус не желая Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDOR Публикувано 17 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2021 И аз втора година се мъча с подобен проблем, при мен, при палене двигателя TFSI не трака и работи нормално , но като изключи смукача почва да трака като дизел , над 3500 оборота също като че ли изчезва шума. От клиповете на руснаците по ю-туба съм склонен да мисля , че проблема не е точно определен ами ако го уцелиш. Цялата маслена система е наблъскана с клапани , които като се износват или запушват всички по-малко дават отражение на налягането . До сега за две години гледане не съм видял клип в който да кажат колата трака и има ниско налягане , но като се смени това и това и се оправя...... в клипове в които проблема е решен, обикновено е сменено всичко / вкл. нови разпределителни валове , ванос/. Аз съм сменил , балансиращите балове / налягане се губило от това че цедките се пробивали - а те на всички са така май/, клапана на газоразпределението и магнита. Сега ще сменям опората на разпределителните валове и маслена помпа. Колата е в сервиза в момента и чакам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiroA4 Публикувано 18 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2021 При мен тракане няма! Само когато вдигне над 95 градуса маслото и оборотите са в покой светва червена лампа на маслото и веднага след леко подаване на газ изгасва. Това е проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDOR Публикувано 19 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2021 не съм специалист, ама що акцентираш на градусите , дай баровете, там какво показва на празен ход като светне лампата.... при мен с ниското налягане почва тракането , после светва лампата, да не би проблема ти да е електрически..... мойта на празен ход даде 0,6 бара и трака но не свети червената. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiroA4 Публикувано 19 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2021 При празен ход температура на масло 93 градуса. Налягане 0.4 бара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDOR Публикувано 20 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2021 Много ниско струва ми се , при 0,4 цяло чудо е че не трака......виж си датчика на колко работи, моя е 0,55 /0,85 ...ако и твоя е с тези параметри е ясно защо при светва лампата, друг е въпроса защо е толкова ниско налягането, и при мен е проблем.....смених и помпата и опората /заради клапана в нея / и сега на студено на празен ход вдига 1,6 бара и като започне да загрява пада до 0,8 и почва да трака като дизел, според специалистите ниското налягане не захранва достатъчно ваноса и почвало тракането, а при теб с по ниско налягане не прави така...... напрао са гръмна вече според мен и при двамата проблема е , че не задържа налягането и пада повече отколкото трябва , гледам по клипове при хората под 1,2 - 1,4 бара не пада. Незнам дали имаш проблем със загряването на маслото ама при скорост над 160км температурата на маслото отива на над 120 градуса и тогава би трябвало да ти свети а не свети явно, но да не те объркам щото пък при други случаи при такава скорост светва лампата и задирят буталата...... ............... но дали причината е в ниското налягане / и защо е такова/ или загряването на маслото....?????? ..... те са свързани по принцип но явно нещо се пропуска..... аз не мога да се съглася, че при температура над 80 градуса на маслото, налягането е нормално да падне под 1,2-1,4 бара там е проблема....... .....и според мен ти е много тънко маслото за 200 к км., няма начин да няма износване, сега така ги правят тия двигатели че 200 к ти е ресурса на почти всички консумативи в двигателя / помпи , валове, вериги, клапани и т.н/, особено при градско каране , по магистрала около 250-300 к км. Ако смениш маслото с кастрол 5 в 30/40 / или по гъсто но не ти знам по спецификация колко ти дават / предполагам лампата няма да ти светка и да те дразни, но няма да си решил проблема с налягането 0,4 е твърде малко ......успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiroA4 Публикувано 8 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2021 Някакво развитие... Днес когато температурите бяха по ниски реших да тествам... Когато температурата на водата стигна 90 градуса лампата в Софииските задръствания започна да премигва затова реших да пусна парното за вкарване на топъл въздух в купето.. Цял ден карам ок 130 км навъртях градско и лампата не светна нито веднъж... Все още мисля че проблема е в темп на маслото. Съвети моля.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 8 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2021 Температурата на маслото само те насочва към проблема. Мисля , че на празен ход налягането трябва да е около 2 бара . Бих потърсил загубата на налягане в лагерите на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitkatamitkata Публикувано 31 Март 2022 Доклад Share Публикувано 31 Март 2022 Привет на всички, някой от вас дали е намерил някакво решение на проблема или се е стигнало до нежеланото решение нотариус. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiroA4 Публикувано 31 Март 2022 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2022 Все още така карам - 20 000 км с този проблем. Просто е досадно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 31 Март 2022 Доклад Share Публикувано 31 Март 2022 @MiroA4 Да не те отчайвам,но един клиент и приятел на купувана чисто нова Кю5 му смениха гаранционно мотора след близо година борба в Порше Запад със смяна на какво ли не.Накрая след като замина и турбото в следствие на проблема,му смениха мотора и вече 130к няма драми.Един друг клиент със същите драми направо му наших 10в60 масло и замина в мобилето.Така и не става еднозначно ясно,защо се получава и каква е причината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ifidik Публикувано 14 Април 2022 Доклад Share Публикувано 14 Април 2022 Здравейте Колеги ! Проблемът с ниското налягане на маслото се крие в ХИДРАВЛИЧНИТЕ ПОВДИГАЧИ на клапаните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiroA4 Публикувано 14 Април 2022 Автор Доклад Share Публикувано 14 Април 2022 И като е там проблема как трябва да се реши? С тяхната смяна или..? Не съм наясно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ifidik Публикувано 15 Април 2022 Доклад Share Публикувано 15 Април 2022 Точно така.Слагате нови повдигачи и сте си решили проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitkatamitkata Публикувано 15 Април 2022 Доклад Share Публикувано 15 Април 2022 (Редактирано) Извинявам се, ако въпроса ми е малко глупав, но колко маслени повдигача има които се сменят, и вторият ми въпрос е има ли някакъв номер за оригинален такъв? Конкретно ме интерисува за 2.0 177 cglc Редактирано 15 Април 2022 от Mitkatamitkata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiroA4 Публикувано 27 Април 2022 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2022 Някой реално справил ли се е с този проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitkatamitkata Публикувано 27 Април 2022 Доклад Share Публикувано 27 Април 2022 Аз все още продължавам търсенето на вещицата, онзи ден мерих налягането на маслото и стигна до 0,55 бара със сменено масло и маслен филтър, но все още не мога да разбера по-горният пост на колегата за хидравличните повдигачи, ако са те, колата когато работи няма ли да тракат и да де чуват? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiroA4 Публикувано 27 Април 2022 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2022 Сменил съм абсолютно всичко отдолу на мотора ( без пробката на картера 😄) и никъква промяна.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiroA4 Публикувано 1 Май 2022 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2022 На 15.04.2022 г. at 13:34, ifidik написа: Точно така.Слагате нови повдигачи и сте си решили проблема. А ориентировъчно с колко к да се подготвя за евентуална смяна на въпросните повдигачи....? Та ако пак си остане проблема цифрата да я преглътна по леко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ifidik Публикувано 5 Май 2022 Доклад Share Публикувано 5 Май 2022 докато продължавате да търсите вещици, ще си счупите моторите.Решението съм ви го дал на готово, вие продължавайте да си сменяте здрави части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване