Jump to content

Проблем със парното ауди 80 б4 2.0 115кс


DoSheWhouYou

Recommended Posts

 Здравейте, имам следния проблем с моята b4. Парното престана  да духа на коя и да е степен, отначало работеше само на 2ра степен и на 4та степен, но сега отказа напълно само може да се изключи, за да не влиза в

никакъв въздух. Какъв може да е проблема ??? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под жабката седи резисторният блок за степените на вентилатора на парното. На него има термопредпазител, виж го в какво състояние е.

Sent from my M2007J17G using Tapatalk



Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...не е реостат , при него работи само на 4 степен , по-скоро проблема е в ключа , нагорели пластини или окислен куплунг

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако горните неща не помогнат - сваляш галетата - трите врътки, после панела и гледаш пластмасата, която притиска пластините за степените. При мен се беше откъртило парче от нея (гърбица) и степени 1 и 2 изчезнаха. Не чаках да се изкърти още нещо, смених я, а и трябва да отбележа, че като въртиш врътката се усеща различно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Сега се сещам, че при мен имаше проблем във врътката. Пластините са стегнати с едни нитчета. Главите им се бяха спукали и съответни пластинките не правеха контакт. Огледай и за това.

Sent from my M2007J17G using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

да използвам темата за следния въпрос - на същия мотор клапите на парното са ми с издухани тапицерии. Има нужда от претапициране.Но това е огромна работа, някои казват дори, че трябва цялото табло да се извади от колата, конзолата между седалките и т. н. Не съм убеден, че за такава стара кола си заслужава това усилие. Затова въпроса ми е - възможно ли е да се свалят само 3-те врътки, или жалузите за входа на въздух в купето/ и/или радиото и от там да се бръкне с някаква пригодена, примерно дълга 40-50 см "маша"(пръчка) и да се претапицира(по-скоро облепи с метално фолио) само тази клапа, която смесва топлия със студения въздух, за да има добър климатик през лятото и добро парно през зимата?

Редактирано от slona
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи го като хората. Свали таблото, елементарно е и лесно. Ще останеш доволен от резултата. 4-5часа занимавка е , без бързане.:zustimm:

@slona

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@slona намери си един човек за помощник, че си иска две ръце в повече. Вземи някое хубаво алуминиево фолио. Не е нужно да го лепиш като за последно, ако е качествено лепилото държи зверски добре и на температура - можеш да минеш клапите едностранно. Иначе за пълен достъп е доста повече играчка с радиаторчето на парното, пък с климатик е още по-гадно. При мен се получи нещо такова и не съм имал ядове за една година.

IMG_20201030_141456.jpg

IMG_20201030_141436.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Костадин1975  и head_up 

може ли да изброите - например1,2,3...5 - какво демонтирахте и монтирахте после обратно за това облепване. За да се знае, какво е нужно за достъп  до клапите без да се правят излишни движения?

Редактирано от slona
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://drive.google.com/drive/u/0/folders/0B3umYtPK5ADpLWE0T0FQY2VLdkE?resourcekey=0-ZFRIJDaxYl6Ca82b3j3tOw Не знам за пряк път .Има поледователност.DSC02694.thumb.jpg.4382d355031b256add0fe87dd3d61e9c.jpgDSC02697.thumb.jpg.f1c7612ff4049b60ae262545bda12ece.jpgDSC02700.thumb.jpg.5eaddfa19912575bca443d4540cfebd2.jpgDSC02701.thumb.jpg.8ee2ae2ebe2866d70366c29adfae12d0.jpgDSC02703.thumb.jpg.0ba88d1ba9b3c4eb6ae00496387dbde6.jpg

Редактирано от Костадин1975
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@slona хората са го описали тук.  Няма смисъл да повтарям. Ако имаш конкретен проблем при свалянето - питай, ще сеопитам да се сетя.

Редактирано от head_up
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също свалях по описанието на Ваското-1. Единствената разлика е, че на това място:

 

"след това пъхнете една кръстата отвертка под ъгъл в отвора на долния капак и разхлабете болта на скобата която държи ключовете"

 

се оказа, че не е с кръстата отверка, а беше имбус, май 4 милиметра.

 

Успех!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@slona@mashsh действително е имбус и се вижда като застанеш на челна стойка само.

Отделно, поне на АДАта, като вадиш таблото с приборите, крушката на габаритите е на отделно кабелче - леко с него, фасунга с завъртане е. Стават чуливи с времето. 

Редактирано от head_up
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...