DoSheWhouYou Публикувано 26 Август 2021 Доклад Share Публикувано 26 Август 2021 Здравейте, имам следния проблем с моята b4. Парното престана да духа на коя и да е степен, отначало работеше само на 2ра степен и на 4та степен, но сега отказа напълно само може да се изключи, за да не влиза в никакъв въздух. Какъв може да е проблема ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 26 Август 2021 Доклад Share Публикувано 26 Август 2021 Под жабката седи резисторният блок за степените на вентилатора на парното. На него има термопредпазител, виж го в какво състояние е. Sent from my M2007J17G using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rams Публикувано 26 Август 2021 Доклад Share Публикувано 26 Август 2021 ...не е реостат , при него работи само на 4 степен , по-скоро проблема е в ключа , нагорели пластини или окислен куплунг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoSheWhouYou Публикувано 26 Август 2021 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2021 Ще ги проверя и двете неща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
head_up Публикувано 26 Август 2021 Доклад Share Публикувано 26 Август 2021 Ако горните неща не помогнат - сваляш галетата - трите врътки, после панела и гледаш пластмасата, която притиска пластините за степените. При мен се беше откъртило парче от нея (гърбица) и степени 1 и 2 изчезнаха. Не чаках да се изкърти още нещо, смених я, а и трябва да отбележа, че като въртиш врътката се усеща различно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 26 Август 2021 Доклад Share Публикувано 26 Август 2021 Да. Сега се сещам, че при мен имаше проблем във врътката. Пластините са стегнати с едни нитчета. Главите им се бяха спукали и съответни пластинките не правеха контакт. Огледай и за това. Sent from my M2007J17G using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 27 Август 2021 Доклад Share Публикувано 27 Август 2021 (Редактирано) Здравейте, да използвам темата за следния въпрос - на същия мотор клапите на парното са ми с издухани тапицерии. Има нужда от претапициране.Но това е огромна работа, някои казват дори, че трябва цялото табло да се извади от колата, конзолата между седалките и т. н. Не съм убеден, че за такава стара кола си заслужава това усилие. Затова въпроса ми е - възможно ли е да се свалят само 3-те врътки, или жалузите за входа на въздух в купето/ и/или радиото и от там да се бръкне с някаква пригодена, примерно дълга 40-50 см "маша"(пръчка) и да се претапицира(по-скоро облепи с метално фолио) само тази клапа, която смесва топлия със студения въздух, за да има добър климатик през лятото и добро парно през зимата? Редактирано 27 Август 2021 от slona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадин1975 Публикувано 27 Август 2021 Доклад Share Публикувано 27 Август 2021 Направи го като хората. Свали таблото, елементарно е и лесно. Ще останеш доволен от резултата. 4-5часа занимавка е , без бързане. @slona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caro Публикувано 27 Август 2021 Доклад Share Публикувано 27 Август 2021 (Редактирано) Ако е с клима трябва ли да се изтегли фреона? Редактирано 27 Август 2021 от caro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 28 Август 2021 Доклад Share Публикувано 28 Август 2021 не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадин1975 Публикувано 28 Август 2021 Доклад Share Публикувано 28 Август 2021 И аз не го източих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
head_up Публикувано 28 Август 2021 Доклад Share Публикувано 28 Август 2021 @slona намери си един човек за помощник, че си иска две ръце в повече. Вземи някое хубаво алуминиево фолио. Не е нужно да го лепиш като за последно, ако е качествено лепилото държи зверски добре и на температура - можеш да минеш клапите едностранно. Иначе за пълен достъп е доста повече играчка с радиаторчето на парното, пък с климатик е още по-гадно. При мен се получи нещо такова и не съм имал ядове за една година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 28 Август 2021 Доклад Share Публикувано 28 Август 2021 (Редактирано) Костадин1975 и head_up може ли да изброите - например1,2,3...5 - какво демонтирахте и монтирахте после обратно за това облепване. За да се знае, какво е нужно за достъп до клапите без да се правят излишни движения? Редактирано 28 Август 2021 от slona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадин1975 Публикувано 28 Август 2021 Доклад Share Публикувано 28 Август 2021 (Редактирано) https://drive.google.com/drive/u/0/folders/0B3umYtPK5ADpLWE0T0FQY2VLdkE?resourcekey=0-ZFRIJDaxYl6Ca82b3j3tOw Не знам за пряк път .Има поледователност. Редактирано 28 Август 2021 от Костадин1975 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 28 Август 2021 Доклад Share Публикувано 28 Август 2021 Последното мнение в тази тема:https://audibg.com/forum/index.php?/topic/134908-%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BF%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D0%BD%D0%B0-%D0%B0%D1%83%D0%B4%D0%B8-80-%D0%B14-%D0%B1%D0%B5%D0%B7-%D0%B4%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%B6%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%BE/Sent from my M2007J17G using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
head_up Публикувано 28 Август 2021 Доклад Share Публикувано 28 Август 2021 (Редактирано) @slona хората са го описали тук. Няма смисъл да повтарям. Ако имаш конкретен проблем при свалянето - питай, ще сеопитам да се сетя. Редактирано 28 Август 2021 от head_up Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадин1975 Публикувано 28 Август 2021 Доклад Share Публикувано 28 Август 2021 Моя линк е от темата на Ваското1, със снимките . Първият ПДФ. Отваря се директно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 29 Август 2021 Доклад Share Публикувано 29 Август 2021 Благодаря на Костадин1975, head_up и Chitatelia за много подробния отговор! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mashsh Публикувано 30 Август 2021 Доклад Share Публикувано 30 Август 2021 Аз също свалях по описанието на Ваското-1. Единствената разлика е, че на това място: "след това пъхнете една кръстата отвертка под ъгъл в отвора на долния капак и разхлабете болта на скобата която държи ключовете" се оказа, че не е с кръстата отверка, а беше имбус, май 4 милиметра. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
head_up Публикувано 30 Август 2021 Доклад Share Публикувано 30 Август 2021 (Редактирано) @slona, @mashsh действително е имбус и се вижда като застанеш на челна стойка само. Отделно, поне на АДАта, като вадиш таблото с приборите, крушката на габаритите е на отделно кабелче - леко с него, фасунга с завъртане е. Стават чуливи с времето. Редактирано 30 Август 2021 от head_up Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване