Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7) - Част 2


Dan4ote

Recommended Posts

Колко масло сипвате на 3.0tdi. Аз 6.4л. така го дават и толкова сипвам. Като налеят маслото, показва 100% през mmi, след малко каране винаги пада на 50%-75% зависи кога го гледам. При източване, винаги излиза 6.4л. Един приятел маслар ми каза, че на този мотор по програма му давало 6.9л и винаги толкова сипвал.

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 281
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравейте колеги,

Някой от варненския край да е сменял вериги и банани на 3.0 TDI? И ако да, къде,колко му е излязло и доволен ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, moto_fan написа:

Е аз сипвам 6.4 по книга и след 20к точа рестото, под половината по мми не съм го виждал .

основно седи на 75%, при редки положения го виждам на 50%, после пак е 75%, но това е защото не го меря при еднакви условия и както трябва, а в движение. Въпроса е, че никога не е на 100% със 6.4 л. Там ми беше питането - как стои при вас. Сега се сещам, че не съм го гледал на изгасен, загрят мотор, две-три минути след това.

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, Dan4ote написа:

 

След смяната ми е на 100%  ,кога пада не знам......

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"!!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4G FL с какви гуми трябва да е за 18ки?
3.0 тди 272 ако има значение.

В момента съм с 19ки 255/40, но ще слагам 18ки за зимните. Информацията е различна, но предполагам, че 245/45 ?

Sent from my SM-G991B using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Активирах с ВАГКОМа автоматичното сваляне на пасажерското огледало и при вкл на задна скорост, но всеки път слиза до най-ниско положение и после се връща до най-горно.
Има ли начин да се обучат най-ниската и най-високата точка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и очаквах, та заради това се получава така. Което е малко дебилно.

При 4F пък не пада до-долу, но пък се връща на предишната позиция ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги силно започнах да си търся кола. Колата която съм харесал е a6 3.0.tdi, 218ps,2015-2016 година.Кoлите които съм харесал по немските сайтове винаги пише S-line,но ме претиснява окачване не искам да ми друса и затова не желая да е с таково. Как да разбера дали са само оптичен пакет понеже и от вътре са с алкантара седалки които много ми харесват. И последно се двумея дали да не е 4x4 предполагам няма да се двигнат много разходите за обслужване на такава кола. 

acc_p_1197a_audi_a6_quattro_s-line_4g-7c.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Начи А6 на предно с V6 е няма такава нелепица, но всеки си има виждания. Принципно 4х4 няма отношение към поддържката на колата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данчоте излагВаш са ,ква е разликат в окачване на а6-7   ......я помисли.

Може да има разлика ако едната е на въздух а другата не ...иначе нема как

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има разлика в не-въздушното окачване, 3 вида са: Нормално, Спортно (2см по-ниско) и С-лайн (3см по-ниско). Мойта е със спортно и определено вози "стегнато", да не кажа почти твърдо (сравнено с БМВ f10 примерно). С-лайн окачването определено не ми допада за нашите пътища, лично мнение след тестово шофиране на такъв. Има разлики в амортисьорите и пружините ако не се лъжа.

Редактирано от Angelov1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За който иска възможно най-много комфорт да си търси кола с въздушно и те така. Дано в 4G са го пипнали, че в 4F някак си не е това което се очаква. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми ше я обуе с 17 ки гуменки и нема да му друса...С лайн с пружини се поняся в България и с 19 ки , ма тва е  субективно усещане ,тъй че не е актуално. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с s-line sport supspension на 20 ки  ротор. Няма такова друсане като я докарах от Германия вкъщи жената щеше да ме изгони. Зимата съм на 17 ки разлика в возията почти няма нещо много леко недоловимо. Карал съм а6 с нормално обикновено окачване и е много по-добре 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 3.09.2021 г. at 8:11, moto_fan написа:

Данчоте излагВаш са ,ква е разликат в окачване на а6-7   ......я помисли.

Може да има разлика ако едната е на въздух а другата не ...иначе нема как

Някъде да съм писал, че има разлика? Има разлика в спортно и s-line. Сега съм със спортно и е прекрасно, s-line за мен вози много кофти за нашите пътища особено с 20-ки, каквито карам.

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм на въздух с 19-ки и дребните неравности,които причиняват досадното друсане само ги виждам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 3.09.2021 г. at 22:02, EmRaH4oO написа:

Аз съм с s-line sport supspension на 20 ки  ротор. Няма такова друсане като я докарах от Германия вкъщи жената щеше да ме изгони. Зимата съм на 17 ки разлика в возията почти няма нещо много леко недоловимо. Карал съм а6 с нормално обикновено окачване и е много по-добре 

Благодаря за включването

Редактирано от Halifax52
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...