Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7) - Част 2


Dan4ote

Recommended Posts

В адаптациите на instrument cluster има настройка oil quality->low quality и good quality. Каква е целта на това нещо.

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 281
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Това определя дали таблото ще ти казва да ходиш да сменяш маслото след като изминеш зададените километри/време, или след като качеството на маслото се влоши. Миля че беше "low quality" за да следи качество, но може и да е точно обратното - трябва да се провери.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте колеги,

Пробвах да си активирам lap timer, като колата прие кодинга, но реално на таблото не ми излиза като функция. След като проучих въпроса по чуждите форуми разбрах, че софтуеранта версия на таблото ми е стара и затова не ми излиза . Въпроса ми е някой правил ли е ъпдейт на софтуера на таблото. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, десетки табла сме префлашнали вече... Прикачи тука един диагностичен файл да видим каква ти е версията.

Не мисля че това е причината да нямаш lap timer

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с лап таймера и при мен не стана. Доколкото четох тогава не всички табла го поддържат това като функционалност. Т.е. не е проблема във версията. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен не стана,но аз съм с черно белия телевизор,с малкият екран

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, zhelyazA6 написа:

Ами, десетки табла сме префлашнали вече... Прикачи тука един диагностичен файл да видим каква ти е версията.

Не мисля че това е причината да нямаш lap timer

Toчно версията на софта е причината,трябва да се обнови софтуера на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност има къде да отиде и да му направят една диагностика и да качи файла тука... Не е нещо извънредно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11/19/2021 at 9:39 AM, quattro_tech said:

 

 

Благодаря, ще сложа това и ще се въздържа от флъш, по-скоро след 5-6000 км ще го сменя пак. А ползвате ли добавка за гориво - зареждам само от OMV MaxxMotion и се чудя дали има смисъл. 

 

Отзив след смяната с VMP - нямаше някаква осезаема промяна в звука на двигателя, но половинсекундното притракване на веригите при палене изчезна веднага след смяната и вече 3000 км. не са се чули изобщо, така че плануваният им ремонт се отлага. 😀

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

 

Здравейте ,не знам дали темата е за тук ,но имам следният проблем ! 
1 -изписа ми че няма комуникация с кутията и съответно не мога да преместя лоста на нито една от позициите ( освен ако не го отключа аварийно) съответно и не свети индикациите P,R,N,D!! Всички други лампи по таблото светят 

2 - колата не иска да запали , дори и стартера не иска да заварти ! 
Подмених ме буксата която отива в скоростната кутия ,защото беше наводнена със следи от нагар даже . Преди да стане всичко това колата изписа gearbox malfunction you can continue driving

Дайте някакви идея какъв може да е проблема ?А забравих и акумолатора смених 

63E1D459-2DD9-41A0-B59B-7C42B634342F.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се види каква е грешката записана в кутията, която провокира това съобщение на таблото. Може да е lever position сензора в кутията, може и да е друга електрическа при положение, че е наводнявана електрониката (т.е. да не е само буксата, ама и ЕКУ-то на кутията да е пило вода).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 24.12.2021 г. at 9:12, BECKO написа:

 

Ясно ,благодаря ще го видим в понеделник 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда на класическия случай за тези кутии. Дано да не е изпържено TCU-то.

Докато гледат буксата там отдолу, огледай и за тоя клапан (пуска антифриз към масления охладител на кутията) - обикновено те протичат първо през буксата и по инсталацията антифриз отива по кабела на кутията и там прави по-големите поражения.

image.png.72f1235a3f25a17a542395124a76abcb.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, BECKO написа:

Трябва да се види каква е грешката записана в кутията, която провокира това съобщение на таблото. Може да е lever position сензора в кутията, може и да е друга електрическа при положение, че е наводнявана електрониката (т.е. да не е само буксата, ама и ЕКУ-то на кутията да е пило вода).

За каво служи този lever sensor че аз имам такава грешка но нямам никакви проблеми с кутията и колата като цяло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мери позицията на вилиците и движението на съединителя….

в един момент ще се прецака трайно и няма да можеш да включиш на скорост, ще ти заключа лоста на скоростите.

Има два вида такива сензори, ревизирания работи с друго напрежение и трябва задължително ъпдейт на софтуера при смяна на “стария” вид с “новия”.

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошо значи. Нямам представа от какво се е появила. Знам че е сменен мехатроника в ауди  в Германия. Тежък ремонт ли е смяната на този сензор. И може ли да прецакам нещо по сериозно карайки с тази грешка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сензора е вътре кутията, съответно сваляне и разглабяне за да се смени…

Тоя датчик е магнитен, подобен на датчик на Хол на коляновия вал - след определен брой цикли на работа е за смяна, един вид консуматив е.

Докато работи и само прекъсва от време на време едва ли нещо ще се счупи, но ако тотално спре ще се возиш на пътна помощ.

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и честита нова година на всички. Някои знае ли дали е нормално лентата за отчитане на моментен разход да е на обратно / Акумулаторчето е от дясно.

 Audi A6 C7 3.0 tdi 272cv 2017

20220101_094131.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЧНГ!

 

Смени единиците от километри/литър на литри/100км и ще се обърне:

 

b8u-0353.jpg

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...