Dan4ote Публикувано 19 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2021 (Редактирано) В адаптациите на instrument cluster има настройка oil quality->low quality и good quality. Каква е целта на това нещо. Редактирано 19 Ноември 2021 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 20 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2021 (Редактирано) Това определя дали таблото ще ти казва да ходиш да сменяш маслото след като изминеш зададените километри/време, или след като качеството на маслото се влоши. Миля че беше "low quality" за да следи качество, но може и да е точно обратното - трябва да се провери. Редактирано 20 Ноември 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zaraboy Публикувано 6 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2021 Здравейте колеги, Пробвах да си активирам lap timer, като колата прие кодинга, но реално на таблото не ми излиза като функция. След като проучих въпроса по чуждите форуми разбрах, че софтуеранта версия на таблото ми е стара и затова не ми излиза . Въпроса ми е някой правил ли е ъпдейт на софтуера на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 6 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2021 (Редактирано) Ами, десетки табла сме префлашнали вече... Прикачи тука един диагностичен файл да видим каква ти е версията. Не мисля че това е причината да нямаш lap timer Редактирано 6 Декември 2021 от zhelyazA6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lodestr Публикувано 6 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2021 Това с лап таймера и при мен не стана. Доколкото четох тогава не всички табла го поддържат това като функционалност. Т.е. не е проблема във версията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 7 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2021 И при мен не стана,но аз съм с черно белия телевизор,с малкият екран Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 7 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2021 Преди 21 часа, zhelyazA6 написа: Ами, десетки табла сме префлашнали вече... Прикачи тука един диагностичен файл да видим каква ти е версията. Не мисля че това е причината да нямаш lap timer Toчно версията на софта е причината,трябва да се обнови софтуера на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 7 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2021 Чакаме да видим версията и дали има по-нова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 7 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2021 ...може човека да не знае как да си види версията на таблото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 7 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2021 Със сигурност има къде да отиде и да му направят една диагностика и да качи файла тука... Не е нещо извънредно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro_tech Публикувано 7 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2021 On 11/19/2021 at 9:39 AM, quattro_tech said: Благодаря, ще сложа това и ще се въздържа от флъш, по-скоро след 5-6000 км ще го сменя пак. А ползвате ли добавка за гориво - зареждам само от OMV MaxxMotion и се чудя дали има смисъл. Отзив след смяната с VMP - нямаше някаква осезаема промяна в звука на двигателя, но половинсекундното притракване на веригите при палене изчезна веднага след смяната и вече 3000 км. не са се чули изобщо, така че плануваният им ремонт се отлага. 😀 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zaraboy Публикувано 9 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2021 @zhelyazA6 колега извинявам се за късния отговор.Прикачам снимка на версията на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viktor Hranov Публикувано 24 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2021 Здравейте ,не знам дали темата е за тук ,но имам следният проблем ! 1 -изписа ми че няма комуникация с кутията и съответно не мога да преместя лоста на нито една от позициите ( освен ако не го отключа аварийно) съответно и не свети индикациите P,R,N,D!! Всички други лампи по таблото светят 2 - колата не иска да запали , дори и стартера не иска да заварти ! Подмених ме буксата която отива в скоростната кутия ,защото беше наводнена със следи от нагар даже . Преди да стане всичко това колата изписа gearbox malfunction you can continue driving Дайте някакви идея какъв може да е проблема ?А забравих и акумолатора смених Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 24 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2021 Трябва да се види каква е грешката записана в кутията, която провокира това съобщение на таблото. Може да е lever position сензора в кутията, може и да е друга електрическа при положение, че е наводнявана електрониката (т.е. да не е само буксата, ама и ЕКУ-то на кутията да е пило вода). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viktor Hranov Публикувано 24 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2021 (Редактирано) На 24.12.2021 г. at 9:12, BECKO написа: Ясно ,благодаря ще го видим в понеделник Редактирано 28 Декември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@* Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 24 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2021 Изглежда на класическия случай за тези кутии. Дано да не е изпържено TCU-то. Докато гледат буксата там отдолу, огледай и за тоя клапан (пуска антифриз към масления охладител на кутията) - обикновено те протичат първо през буксата и по инсталацията антифриз отива по кабела на кутията и там прави по-големите поражения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viktor Hranov Публикувано 24 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2021 Мерси ще го прегледам и него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EmRaH4oO Публикувано 24 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2021 Преди 11 часа, BECKO написа: Трябва да се види каква е грешката записана в кутията, която провокира това съобщение на таблото. Може да е lever position сензора в кутията, може и да е друга електрическа при положение, че е наводнявана електрониката (т.е. да не е само буксата, ама и ЕКУ-то на кутията да е пило вода). За каво служи този lever sensor че аз имам такава грешка но нямам никакви проблеми с кутията и колата като цяло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 24 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2021 (Редактирано) Мери позицията на вилиците и движението на съединителя…. в един момент ще се прецака трайно и няма да можеш да включиш на скорост, ще ти заключа лоста на скоростите. Има два вида такива сензори, ревизирания работи с друго напрежение и трябва задължително ъпдейт на софтуера при смяна на “стария” вид с “новия”. Редактирано 24 Декември 2021 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EmRaH4oO Публикувано 24 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2021 Лошо значи. Нямам представа от какво се е появила. Знам че е сменен мехатроника в ауди в Германия. Тежък ремонт ли е смяната на този сензор. И може ли да прецакам нещо по сериозно карайки с тази грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 24 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2021 (Редактирано) Сензора е вътре кутията, съответно сваляне и разглабяне за да се смени… Тоя датчик е магнитен, подобен на датчик на Хол на коляновия вал - след определен брой цикли на работа е за смяна, един вид консуматив е. Докато работи и само прекъсва от време на време едва ли нещо ще се счупи, но ако тотално спре ще се возиш на пътна помощ. Редактирано 24 Декември 2021 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EmRaH4oO Публикувано 25 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2021 Ясно благодаря ти много за изчерпателния отговор. Весели празници Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krivija A6 Публикувано 1 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2022 Здравейте и честита нова година на всички. Някои знае ли дали е нормално лентата за отчитане на моментен разход да е на обратно / Акумулаторчето е от дясно. Audi A6 C7 3.0 tdi 272cv 2017 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 1 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2022 (Редактирано) ЧНГ! Смени единиците от километри/литър на литри/100км и ще се обърне: Редактирано 1 Януари 2022 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EmRaH4oO Публикувано 3 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2022 А какво значи това акумулторче? Да не би да връща нафта (това беше шега) наистина незнам за какво е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване