Jump to content

A4 1.8T пуши сивкав дим след като поработи на място


Pashev94

Recommended Posts

Здравейте,колеги наскоро мой приятел забеляза след като отидох да пазаря в един магазин и си оставих колата на климатик след 4-5 мин работа на място като е загряла поизпушва леко и мирише на масло след като тръгна нищо няма само като поработи на място и е топла.Нивото на маслото за 1 седмица и 500км не е мръднало май,при студен старт и топъл не пуши.Ходих на майстор мери компресия добре била,вика да карам така,но пък не ми е спокойно така утре да тръгна нанякъде и да се строши нещо.Някаква идея къде да се насоча?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Така за 10к км без сериозни течове(леко сълзи семеринга на коляновия вал)съм долял литър и половина масло вентилацията я сменихме с нова оригинална и имаше няколко нацепени вакумни маркучи и те се смениха и тръгна да върви повечко още няколко дни след първия пост,но днеска като отидох да сменям маслото им казах да погледнат понеже си понамирисва на масълце но не пуши още,което е странно (мирише точно като резачка за дърва😀)гледаха през ламбдата и турбината е здрава,но свещите били омаслени и съм за гумички клапани.Искат да ги сменят без да свалят главата но ми казаха 350лв с части и труд.Дали ще се оправи понеже чета из форума,че има голям шанс водачите на клапаните да са чао и след време да гори пак,ако не сваля главата и я мина на профилактика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумички на клапаните се хващат нали лесно по следния начин:

След кратък престой угасена примерно до 10-15 Мин при палене на колата няма маслен задушлив пушек защото времето на престоя е кратко и и няма пропуснато масло (или е минимално)през опечените гумички в цилиндрите.

Обаче при голям престой примерно 10 часа при палене колата изпушва много и то с мирис на масло това означава че гумите опускат защото времето на престоя е голямо и маслото е проникнало в цилиндрите и пушека се изчиства след десетина секунди (защото маслото в цилиндрите изгаря)

Пробвай го и ще си дадеш отговор.

Редактирано от Kukata_a4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених двата клапана на картерната вентилация с оригинални ,мислих че горния кръгъл е развален но и през новия се духа свободно от двете страни.Дали не дефектен?Понеже е 96лв и едва ли много хора ги купуват и ако е стоял дълго време да се е прецакал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да мирише леко след палене на масло за 5 секунди после си мирише на бензин,като загрее обаче и поработи 10 мин на място пуши и си понамирисва,като тръгна спира и в движение пак не пуши и мирише.1.5-2 литра гори за 10000 км което си е бая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не се споменава за евентуален пробег . Частичните ремонти при голям пробег са необосновани и не постигат очаквания ефект. Ако колата си върви  е карай , докато разхода на масло достигне  500мл  на 1000км и ако тогава все още имаш желание направи цялостен  ремонт на мотора .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@audi+ Колата я взех на 155000 от Германия и според мен беше на реални км понеже има всички тюв документи през 2 години от нова и нямаше грам забележка,вече е на 284000 по табло.Мотора свети наскоро сменяхме гарнитурата на капака на клапаните вътре е като нов няма помен и от нагар.Забравих да спомена че е bex мотора и е с ремап на 220 коня така я взех.

Редактирано от Pashev94
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.5-2 литра на 10 хиляди не е много,е не е и малко но за кола с турбо е в рамките на допустимото защото излиза 150-200 грама на хиляда км.Като цяло колите с турбо било то бензинови или дизелови си пипат масло което се пропуска от втулката на оста на турбината и от картерните газове в случая твоя разход е що годе нормален особено ако и маслото е средна класа (незнам с петица или десятка си)но дори и да смениш гумички на клапани съмнявам се разхода ти да падне до нула по скоро ще падне с 50 грама на хиляда което е нищожно половин литър на 10 хиляди и кво 350 лв за смяна на гумички ще ги избиеш хипотетично за 700 хиляди километра хм че до това време най вероятно тази кола няма да я има с две думи на този етап да сменяш гумички за 350 лв е нерентабилно.Когато мине 500 гр на хиляда тогава може да се каже че имаш проблем.А на този етап карай и си свиркай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв пробег  според теб трябва да  издържат   едни сегменти , клапани,  водачи , разпределителни валове?Според мен 200/300 хиляди километра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто си ме дразни иначе ауспуха почернява отвътре забравих да кажа.Преди да стане на 220хиляди масло не съм доливал.След това постепенно почна да го пипа.Кара се с Amsoil 0w40 Signature изключвам да е от маслото понеже е доста добро и добавка на Бардал тая с фюлерина му сипвам.Карам го и с маслен филтър от Транспортер 2.5тди и с него събира малко повече масло почти 5 литра и според мен си струва понеже маслото излиза чистичко на 10000.Ии сега като е 30лв литъра на маслото идват 60 лева от смяна до смяна което са си бая затова ме е яд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се поизносят сегментите  в каналите на буталата започват да трупат нагар , който блокира  маслообиращия сегмент и  се повишава разхода на масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Така,колеги гумичките са пуши сутринта за 5-10 секунди и мирише яко на масло после се оправя.Свалиха вчера главата утре ще я правят,питах майстора за веригата на валовете вика като нова е няма да я бараме там колко звена взе да ми обяснява имало между валовете.Дали да не сменя обтегача и веригата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така ще барат там, смени веригата и обтегача. Хем ще се обоснове 350 лева разход за труд. Едва ли ще ти искат повече пари, те така и така ще го свалят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги забравих да пиша сглобихме колата всичко точно,но ходих на ски минах 1000км и пак се върна проблема,при което като се върнах след почивката директно при майстора и той вика вече нали че е турбото,да ама не .Сваляме го няма омаслено ама можело да тече докато работи и го пуснахме на проверка.Върнаха ми го и казаха няма проблеми.Сваляме пак валовете извадихме този път 1 гумичка да ги видим и какво да видим гумичката износена отново при наличието на нови водачи питам майстора дали са ги сменяли показа ми уж че нямат луфт клапаните и ми поръча оригинални гумички днеска дойдоха и ги смени ще видим колко ще кара по 14 лева е едната не знам тези които са сложили каква марка са не пише,но няма как да са сложили такива понеже дадох 310лв за главата с труда(шлайф,водачи изпускателни ми сменяли и гумички нали)а излиза че само гумичките са толкова и се чудя дали са ги сменили изобщо понеже са доста по-широки от новите. Ще пиша ако се е решил проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

@MrLover Засега с новите гумички няма проблем,ако ги сменяте незнам какви да сложите има бая варианти ама със сигурност Виктор Рейнц не.Не съм писал още,понеже съм минал само 5 хил. км.Сложих оригинални аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Въпросът ми е свързан с конкретния случай, защото не е изключено да са използвани ниско качество гумички или да са дефектирали след дори и 10000км. @Pashev94

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И други хора не са доволни от виктор ренц гумички! Аз сложих елринг,старите който изкарах също бяха елринг,но новите ми се сториха че имат по малко гума!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...