Jump to content

ПОКУПКА НА А8 D4 4H и А4 B9 8W


Recommended Posts

Здравейте, нов съм във форума, затова моля бъдете снизходителни 😊 Имал съм възможност поради работата ми да управлявам/да се возя и да добия лични впечатления от доста автомобили и поради това дотук най-много ми допада усещането в Аудитата. Японският войн, който притежавам отслужи мисията си и е време да си ходи. Харесвам големи и тежки автомобили, като предпочитам леки коли пред джипове. Разполагам с бюджет от около 65-70 000 лева, в рамките на който искам да купя една кола за мен и една за съпругата ми. За мен съм се спрял на Ауди А8 D4 4Н с бензинов мотор 4.2 fsi, като съм харесал тази обява https://mobile.bg/11624960634511770 , а за съпругата ми https://mobile.bg/11629017714026758 . Не бързам да купувам и се нуждая от вашите съвети, освен по конкретните обяви и по следните въпроси:

1. Имал съм възможност да управлявам Ауди А8 от 2011г. 4.2 tdi и бях много доволен, но близки с личен опит ме съветват, ако разходът не е проблем, да се ориентирам към 4.2 fsi. На година навъртам не повече от 10-15 000 км за лични нужди, като нямам намерение да задържа колата повече от 3 години, след което искам, живот и здраве, да взема следващия модел от 2013г. Пробвал съм по-малките дизели и бензини на Ауди А8, но колата ми се струва малко тромава с тях. Кой е по-надеждният двигател и по-щадящ за поддръжка са решаващите фактори? А също и как се представят скоростните кутии при двата двигателя? Какви са обичайните болежки?

2. За 4-ката важат същите въпроси, с уточнението, че там търся кола след 2015г., съпругата ми иска по-новичка.

3. В краен случай, ако не намеря читава 8-ца, съм се ориентирал към А7 и в много краен случай А6, като моля за вашите препоръки откъм двигатели, скорости и т.н.

4. Моля препоръчайте ми квалифициран майстор, който разбира от Аудита и, който, в случай, че реша да закупя коли от България, може да им направи обстоен преглед, да си каже мнението, а след това, ако ги закупя, да ги обслужи и ремонтира при необходимост.

 

Благодаря предварително за разбирането и вниманието!

Редактирано от Bastrichio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такива коли най-добре от Германия, особено А4, че ще е по-нова. За А8 погледни 3,0 tfsi, редки са, но излизат. Ако са от България, гледай ако са американки да им провериш историята, да не са били тоталки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, gibonass написа:

 

Благодаря за отговора. За щатска кола съм резервиран, макар че имам познат, който живее там и внася коли в БГ, закупени от copart, с минимални щети/удари. Излиза по-евтино, но си е разправия, а и времето за висене по търгове и наддаване не ми се отдава. Нямам никакъв проблем да купя от Германия, но немският ми е много зле, а английски там много малко говорят по автокъщи. Отделно не ми е много ясно как стоят нещата с ДДС /VAT/ при покупка на кола от друга държава-членка.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"!!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от щатите си има фирми, които вършат всичко, ако не искаш да се занимаваш, а и имаш приятел.

От Германия - повечето представителства ще говорят английски, освен ако не са на комшиите, които и без това е повечето случаи е добре да избягваш. Ако не я внасяш на фирма колата тук, плащаш си я в Германия и си я регистрираш в България и си готов. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, а по същество какво можете да ме посъветвате по отношение на тези модели - двигатели, скорости и т.н. Разходът на колата не е определящ. Карал съм и дизел и бензин. И двете си имат предимства и недостатъци. Важна за мен е надеждността и поддръжката. 3.0 tdi и 3.0 tfsi на А8 за мен са компромисни варианти. Далеч повече отиват на А7 и А6. Битката е при 4.2. За А4 след 2015г. нямам никакви наблюдения. Съпругата ми и тя иска Ауди. Предлагах й Ц-класа и не ще 😃

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямаш мераци за звук от V8 с чисто сърце пропусни 4.2FSI и търси кола 3.0TFSI по-адекватния мотор е спрямо 4.2FSI.

За ДДС-то от Германия ти обясниха вече. За вноса от САЩ имаш човек ... накратко остава да решиш (евентуално) дали ще е 4.2FSI или 3.0TFSI А8-цата и от къде ще си вземеш колите, но по-възможност пропусни Бг джамбазите.

 

п.с. За купуването от САЩ няма как да висиш на търговете понеже трябва регистрация за която искат определени документи (разбирай различни от паспорт и лична карта, за фирма и т.н) занимавка си е ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, P_PETKOV написа:

 

Мерси много. За Щатите знам, че е занимавка, знам цялата процедура и затова избягвам. Колите ще са на фирма, затова малко с ДДС не ми е ясно.Можете ли да ми кажете защо според Вас 3.0 tfsi е по-удачният двигател от 4.2 fsi?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"!!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-малко защото е по-нова концепция, А8 от тези години е с чарджър, мотора е здрав, върви като 4,2 и харчи по-малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно бидейки атмосферен мотор обикновено мощността я има ама на хартия реално е по-малко. Има сложно газоразпределение две помпи за високо налягане които се предавали или поне това съм срещал като драми. Засилването е мираж в общи линии. 

 

Докато 3.0TFSI реално в един момент заменя 4.2FSI или поне за Америка е било така със сигурност. Отделно ще харчи една идея по-малко. Засилва се буквално за няма и час. В резултат на което се случва, че получаваш 400+ коне и доволно Нютон метри. 

 

За мен лично 3.0TFSI е оптималната моторизация ако се търси бензин. Отделно е доста по-опростен мотор спрямо 4.2FSI. 

 

Разбира се ако има бюджет 4.0TFSI е още по по, там с малко жокери се стигат 700+ коне и те така. 

 

Пак казвам това са мои лични виждания решението си остава на Вас. 

 

За Ддс-то имаш счетоводител изкоментирай с него детайлите понеже в България е малко мазаляк с фирмените коли и ддс-то. 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво се предлага да се търси Д4-ка с 3.0ТФСИ, ама има ли предложения ? Да кжем, че в немското мобИле до 20к еврА има 5. Едната от които е 15К с десен волан.

Друга за 15К има "бая" екстри, например две врътки от от Д2-ка за затоплянето на задните седалки. В нашенско пък май има една за 37К. Спор няма, че 3.0Т е готен мотор, особено ако ще се засилва. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-малко защото е по-нова концепция, А8 от тези години е с чарджър, мотора е здрав, върви като 4,2 и харчи по-малко. Отделно в Германия ако намериш двете коли от един дилър може да договориш добра отстъпка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко това е така относно 3.0Т, според мен обаче на една лимузина й подхожда V8. Все пак с А8 се цели комфорт, а не рейсинг изпълнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 minute ago, crazy driver said:

Всичко това е така относно 3.0Т, според мен обаче на една лимузина й подхожда V8. Все пак с А8 се цели комфорт, а не рейсинг изпълнения.

Това смятам и аз. Не съм фен на бързото каране и по принцип не карам бързо. Обичам спокойното круизване. Искам голяма кола, в която спокойно да кача семейството си и да тръгнем на път. Затова наблягам на надеждност и поддръжка като определящи фактори. Коя върви повече със или без ъпгрейди не е от такова значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При това положение, щях да предложа 3-ка дизел с 250 коня, 9/100 нафта извънградско и 12-13 градско. Но после се сетих, че ще минаваш 10К км на година. Става и фси да си вземеш. С една туба маслО от 4/5л. в багажника ще изкараш годината. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 minutes ago, moto_fan said:

В общи линии тоо бюджет за тее 2 модела е кофти ...особено у немачко. 

Има и 8ци и 4ки, които вървят в диапазона 30-35к. Намират се, а и аз не бързам утре да купувам. Не съм ограничен откъм възможности за покупка на кола от чужбина. Важно е, ако можете, да ме насочите към правилните модели от гледна точка надеждност, поддръжка и какво да очаквам от тях. Това ми е генералния въпрос. Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, gibonass said:

Такива коли най-добре от Германия, особено А4, че ще е по-нова. За А8 погледни 3,0 tfsi, редки са, но излизат.

+1

С този бюджет  мястото  е или официален представител или частно лице от Германия, после Бенелюкс, например:

audi-boerse.de

gocar.be

luxauto.lu

Да ги дадеш на някой в БГ е меко казано,  доста рисково. Още повече след тези градушки и наводнения в Европа.  А там е криминализирано! И си имат carfax и т.н.
 

 

Редактирано от dimpetrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 14 минути, Bastrichio написа:

Има и 8ци и 4ки, които вървят в диапазона 30-35к. Намират се, а и аз не бързам утре да купувам. Не съм ограничен откъм възможности за покупка на кола от чужбина. Важно е, ако можете, да ме насочите към правилните модели от гледна точка надеждност, поддръжка и какво да очаквам от тях. Това ми е генералния въпрос. Благодаря.

Пак повтарям ,с тоо бюджет нема как да ти каже некой на кво ше се наденеш ...ората отгоре ти казАха да бегаш от 4.2 фси  ти си знааш. Ай сполай ти и да се пофалиш у форума после .....тоест догодина или пък след две , нали и без това не бързаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, да разбирам, че ме карате към 3.0 tfsi, като по-надежден вариант от 4.2 fsi за А8, ама така и не разбрах, освен, че е по-опростен какво му е по-доброто, чупи се по-малко ли, по-добре работи със скоростната ли, издържа повече километри ли, а за 4-ката нищо не се споменава. Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А4 щом е за жената, потледни и 2,0 дизел 190 коня, предполагам ще се кара повече градско. Върви добре и харчи 7-8 в София. Пък има и повече избор за дизел.

Редактирано от gibonass
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, gibonass написа:

 

Мерси, 2.0 дизел съм карал на А3 и колата си вървеше супер. Беше много динамична и нямаше проблеми. Просто нямам никакви впечатления от бензините. Жената кара преимуществено градско и всеки ден 20 км. Важно е да е здраво и издръжливо, за предпочитане е естествено куатро и задължително автоматик.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"!!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно кутията на А8 от това поколение се оборудва винаги с 8степенен ZF, безпроблемна е, но трябва да се сменя маслото на мах 100к км. Ако караш на дълго може вземеш дизела, иначе еко системи, дюзи (заради лошата нафта у БГ) може да те вкарат във филм. От нередовна смяна на масло веригите започват да тракат (без значение какъв е нотора). 4.2фси и 3.0тфси нямат сериозни слабости- обикновенно гарнитури, водна помпа. Ако се появи харч на масло се сменя картерната вентилация. Проверявай сервизната история и ако не е обслужвана редовно бягай. Ако купуваш от тук ти препоръчвам Д-брос за преглед и обслужване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

44 minutes ago, Бако Мецан said:

За ДДС трябва да имаш Rent-a-car фирма или фирма за таксита за да вземеш ДДС-то.

 

 

Това не е вярно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...