Jump to content

ПОКУПКА НА А8 D4 4H и А4 B9 8W


Recommended Posts

Може всякаква търговска фирма да закупи автомобил с цел да го отдава под наем и съответно да си върне Ддс.

На много счетоводители не им се занимава и затова те пращат в пета глуха с такси компания и рент а кар фирма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важен е статута на колата. Повечето коли, са без връщане на ддс. В мобиле.де например, тези на които може да се ползва ддс, имат символ за степен втора в цената (незнам как да го напиша тук).

С риск пак да споря с разни хора, не виждам проблем човека да си избере 4.2. Имайки се предвид какво обясни, че иска. Не виждам и защо 3.0 да е по-надежден. Всеки си има мнение, но посочете конкретно възел или част, която е проблемна в 4.2, а в 3.0 я няма или е много по-надеждна. Аз лично съм за 4.2, при посочените критерии за избор. Дори смятам, че е по-надежден, поради липсата на на компресора и прилежащите му компоненти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ли трявба ? Да се отдава под наем? Аз пък мислЕх, че е някв'а "далавера" , а не нещо дето го пише в ЗДДС. И доставки, ако извършваш с колата пак може да не се плаща ДДС. То хубуво ще се пише, че се отдава под наем, ама  онези от трибуквената организация, изобщо не знаят за тази далавера и няма да питат по някоя време, що никой не я взема и т.н. Има друга, много по-елегантна, без да се налага да се правят разни гиманстики. Дори и ако колата е внос от немско,холандско или 'талЯнско. 

преди 27 минути, Evgeni K. написа:

Важен е статута на колата. Повечето коли, са без връщане на ддс. В мобиле.де например, тези на които може да се ползва ддс, имат символ за степен втора в цената (незнам как да го напиша тук).

С риск пак да споря с разни хора, не виждам проблем човека да си избере 4.2. Имайки се предвид какво обясни, че иска. Не виждам и защо 3.0 да е по-надежден. Всеки си има мнение, но посочете конкретно възел или част, която е проблемна в 4.2, а в 3.0 я няма или е много по-надеждна. Аз лично съм за 4.2, при посочените критерии за избор. Дори смятам, че е по-надежден, поради липсата на на компресора и прилежащите му компоненти.

Старото 4.2i е няма толкова прост мотор. Има по-малко чаркове, дето да ти тровят живота от на 1.8Т. Един колектор има, който се сваля за час-два и дори се разглобява и може да се ремонтира. За разлика от този на 3.2FSI. За 4.2FSI не знам, ама ако е същото, не знам кое му е по-чупливото от 3.0Т. И на двата веригите ще са щета и мотора трябва да се сваля. Ако великото техническо решение за НЕгорене на маслО а.к.а. PCV е като на 3.0Т, то и в двата случая се сваля всичко между главите. И двата ще горят маслО по 3-4 килА и бензин 9-15/100 км. Само дето на 4.2FSI успешно се слага и ГИ, а на 3.0Т не е много ясно. А има и една грозна външно и вътрешно лимузина - PHAETON, на която слагат 4.2i - мотора от Д3. И ги правят до 2013/14.

Например: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11536486834043089&slink=laswgx  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да по 5 кила масло на 100. Кай, честно колко точно 4.2FSI и 3.0TFSI си поддържал лично, че да си така сигурен колко масло горят? 

 

Заеви поредната оцапана тема. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Бако Мецан said:

@sweep Това сигурно ли е, защото още утре ще ѝ еба путката ленина ако наистина е така.

 

Сигурно е. Консултирай се със читав счетоводител и задай конкретния казус. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 20 минути, P_PETKOV написа:

Да по 5 кила масло на 100. Кай, честно колко точно 4.2FSI и 3.0TFSI си поддържал лично, че да си така сигурен колко масло горят? 

 

Заеви поредната оцапана тема. 

1 бр. 3.0Т за 1 година (без да тракат веригите) и 1 бр. 2.0Т за 9 месеца( с нормално налягане на маслОто и на студен и топъл мотор). На рални 250K км. Не като на повечето собственици с показания 150К км и чуденки, дали не гори маслО от PCV-то. Средно по 2000-2500 км/месечно. С различни маслА, включително Равенол, включително RCS. И двете съм си ги купил лично от Холандско. 

Редактирано от estudio650
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кво ся това, че при теб 3.0TFSI e горяло 3-4 кила масло без да е 100% ясно как е бил поддържан тоя мотор преди това ... или да кажем е бил по LongLife което ебава мамата .

И на база това значи ли, че всички 3.0TFSI счупени ? 

Еми то и 4.0TFSI папа масло особенно като се настъпва и кво и той ли е за кофата ?

 

п.с. Уви няма вълшебни масла дето да оправят пораженията от LongLife програмата.

 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, estudio650 said:

Старото 4.2i е няма толкова прост мотор. Има по-малко чаркове, дето да ти тровят живота от на 1.8Т. Един колектор има, който се сваля за час-два и дори се разглобява и може да се ремонтира. За разлика от този на 3.2FSI. За 4.2FSI не знам, ама ако е същото, не знам кое му е по-чупливото от 3.0Т. 

 

Даже е по-надежден от старото 4.2, защото авансаторите на главите са много по-здрави, а клапаните които ги управляват се сменят за минути. По-сложното е единствено в инжекторите, че са под колектора и че има помпи за тях. Ама помпите не струват милиони. Към 500 лв грубо е една и се сменя пак за минути.

За толкова време се сменя също и ПЦВ то. Я кажете как става на 3.0Т?

Редактирано от Evgeni K.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PCV-то на 3.0TFSI се сменя за около 3 часа без да се бърза. Ако има нужда да се чисти нагар от клапаните времето е повече разбира се. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за отговорите, но донякъде се отклонихме от темата. Същата е повече за 4.2 fsi с/у 4.2 tdi откъм надеждност, здравина и ппддръжка, а прерастна в 3.0 tfsi с/у 4.2 fsi. Разбира се, ще обърна внимание и на 3-литровия бензин, но се появява същият въпрос с какво той превъзхожда 3-литровия дизел. Отделно за А4-ката се каза твърде малко. Никой не спомена нищо за бензиновите мотори след 2015г. проблемни ли са, чупят ли се, защо 2.0 tdi да е най-подходящ от всичките бензини. Мерси за вниманието! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Bastrichio said:

Отделно за А4-ката се каза твърде малко. Никой не спомена нищо за бензиновите мотори след 2015г. проблемни ли са, чупят ли се, защо 2.0 tdi да е най-подходящ от всичките бензини. Мерси за вниманието! 

ако А4 ще е 90+% градско - вземи бензин. 

2.0tfsi са маслояди до определена година, но не съм наясно коя точно. Все пак ми изглежда по-добър вариант пред 2.0 tdi за градска дамска кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21 minutes ago, P_PETKOV said:

Начи вкара ли се дизел vs бензин ще стане хептен мазаляк. 

Темата не е за дизел или бензин, а кой от два конкретни мотора на конкретен модел е по-подходящ. По-горе съм написал, че съм наясно с общите положителни и отрицателни признаци на бензините и дизелите, въпросът е кой конкретен модел с конкретен двигател според нуждите ми. Това е. 😝

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А4-те които гледаш са В9 и при тях 2.0TFSI няма драми с висок разход на масло.

Отделно мотора е Евро 6. Оптимална кола за градско и извън, е няма да има разход като на 2.0TDI ама ще липсват драмите които всеки дизел има ако се кара основно градско.

 

Ся за тоя 4.2FSI да ще си дърпа колата ще папа бензини и би трябвало да вади звук нали е V8 и те така. Мотора е Евро 5.

Преди фейслифта на A8 D4 3.0TFSI е Gen1 и също Евро 5, но пък има по-малко разходи от към данък и ГО (за това може и да бъркам де) и лесно става бърз поне колкото 4.2FSI.


Иначе ако бюджета за голямата кола беше друг фейсово A6 3.0ТFSI Ген.2  (специално това от обявата идва със спортен диф, ZF кутия и е на стандартно окачване) което гарантирано няма драми с разход на масло, мотора е Евро 6. Или пък фейсово A8 с 4.0TFSI или 3.0ТFSI Gen2

 

Аз лично бих обмислил варианта с внос от САЩ. С доза късмет и малко завишаване на бюджета може би ще успееш да се се класираш за фейсова А8-ца.

Ако се прави внос от там, и се обмити извън България то тогава ще бъде с 0% ДДС. Разбира се това става ако се внася на фирма регистрирана по ДДС ;)

 

п.с. A6/7 са практически еднакви коли ;) Просто А7 е дизайнерско А6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глас за бензиновата А4. Задължително провери кутията дали е обслужвана редовно.

Относно А8 ти си реши какво ти допада най-много, но ако караш повечко граЦко забрави за ТДИ-то (но за дълги преходи е топ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...