Jump to content

Покупка на А8 Д3


Recommended Posts

Здравейте, колеги! Както се разбира от заглавието, избрал съм си този автомобил, понеже ми е мечта от доста години и сега имам възможност да си го купя. Знам, че да се купи е лесно, но съм подготвен и за след това! Спрял съм се на 4.2 бензин, който най-вероятно ше е на газ и 3.0 дизел, който няма да има главоболия, като 4.2TDI! Не  карам динамично, спокоен шофьор съм, колата ще се кара 70/30 градско/извън. Въпросът ми е, останали ли са все още добри автомобили и кой от двата двигателя ще е по-подходящ, аз клоня към бензина и държа да е с повечко

екстри! 

https://mobile.bg/11629918138579538 Тази обява е примерна, защо е толкова евтина въпросната кола, на снимки уж ми се вижда добре, но кажете вашето мнение! Благодаря! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Състоянието на шофьорската седалка и претапицирания волан на първо гледане издават по-скоро 370 хил. км.  Това може да се види по снимки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moдела гони само 20 години (първите А8 D3 излизат края на 2002), но въпреки това си остава скъп за поддръжка.

Темата започва добре бензин на газ vs дизел  :)

 

Евтина за теб за други скъпа ... това е толкова относително. Ако искаш долу горе реални цени гледай как вървят в Немско тия коли.

Рециклирането на цялото въздушно окачване е над 3бона за автомата сумата е подобна.

Гуми, спирачки също са хубави цифри.

Идеята е, че трябва добре да си направиш сметката заслужава ли си изливането на толкова пари в такава кола.

 

За екстрите лошо няма, но с оглед на годините започват лека полека да сдават багажа.

 

Какви главоболия има 4.2TDI спрямо 3.0TDI ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, P_PETKOV написа:

Какви главоболия има 4.2TDI спрямо 3.0TDI ?

2 дюзи повече и един охлюв. И по-труден достъп за работа в коша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото, което ми давате! 4.2 дизела е много хубав, но мисля, че не ми е нужен, колата ще ми е нужна само за возене, което 3.0та ще е перфектен! От друга страна ми се иска да чувам звука на бензиновия мотор! Най-много ме притеснява окачването и автомата, наистина ли са такива цените? 

Редактирано от sunman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти какво очакваш😉

Макар и на години тия коли могат да глътнат страшно много пари. 

Отделно, че е доста спорно до колко успешно е рециклирането на омортисьорите. 

 

Оригинални дискове и накладки (Предни и задни) на 360мм цени краен клиент в Порше гонят и те към 3 бона. Та ако случиш на котор спокойно може да платиш още един път колата и те така. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само луд човек би купувал части от Порше за кола на 15-20 години. Иначе си е безспорен факт, че при тези коли ако се оцели "правилната", може да я платиш още един път в ремонти, че и отгоре.... независимо от къде са частите. Доста често виждам прашасали D3-ки да висят по дворове и пред блокове с ръждясали дискове и паяжини по джантите. Едва ли биха се застоявали ако имаше кой да им плаща обслужванията и ремонтите.

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да ти кажа като бивш ползвател на 4.2 бензин, че нищо няма да чуваш :)

Това е висок клас кола, колкото и да е изтърбушена, тя има изолация :)

Освен ако не й изкормиш изпускателната система и не я модифицираш :)

Та ако е за звук - недей :) 

Не е най-пъргавата кола също така. В8 бензина има тяга, но не очаквай ефекта на такъв мотор в а6 примерно. 
Тва са лични наблюдения - не ангажирам никой с тях :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А8 със живо 4,2 е изключително трудно да се намери, аз съм виждал само 1 от 10 тествани. Звук има достатъчно за да знаеш какво караш и в същото време да ти е тихо. Лошите ексземпляри звучат кофти само да вмъкна, хубавите вече са мноого добре.

Между А6 и А8 няма никаква разлика при аналогично състояние като реакция и максимален вървеж. При тия двигатели има такива които тръгват като електричка от място и такива, които са като 200коня лагава стара атмосферка, супер важно е да се намери оцелял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, излезе ми една 3.7, много запазена и гледана, на много добра цена, обаче проблема е , че на студено веригата изтраква за няколко секунди, ако може да ме ориентирате колко излиза ремонта, казаха ми около 500 лева, но не им вярвам много! Колата до заслужава, карахме я, диагностиката нищо не показва, окачването е перфектно, скорости също?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
On 9/19/2021 at 10:30 PM, sunman said:

Колеги, излезе ми една 3.7, много запазена и гледана, на много добра цена, обаче проблема е , че на студено веригата изтраква за няколко секунди, ако може да ме ориентирате колко излиза ремонта, казаха ми около 500 лева, но не им вярвам много! Колата до заслужава, карахме я, диагностиката нищо не показва, окачването е перфектно, скорости също?!

 

само сваляне качване на двигател е 1К, незнам как ше излезне 500лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За смяна на вериги и обтегачи на разпределителните валове, двигател не се сваля. За 500лв, могат да ти сменят веригите + обтегачите (ама най-див китайски вариант) с незнаен краен резултат и последващ пробег. Или само да се сменят плъзгачите (бананите) на оригиналните дефазатори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори с мега див китайски вариант няма шанс за 500 да стане номера ... все пак иде реч за два обтегача, две верижки две гарнитури на капаците отделно труд.

Ама блажени са вярващите :)

За BFL 3.7 V8 ориналния обтегач за цилиндри 1-4 вече е спрян (това му е номера: 077109088D )

Другият е с номер: 077109087D и все още се предлага на ~ 700 Евро в Немско т.е. в Порше без никакви отстъпки ще е ~ 1700лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не съм голословен, ЕТО ти един пример за V8, без да съм се задълбочавал в търсене. ~350лв части + 150лв труд (в на бай Пешо гаража)...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обобщено, купува се А8 лимо, пълни се кашона в багажника с "релайъбъл" партс от алито и в последствие се пътува до чичо Гошо Картера в Полски Тръмбеш, за да се нареди в някой влажен гараж, по усмотрение в бюджет. Sounds like a plan.:hilezh: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Например. Верно при свален двигател, ама е за 45 мин.

'Аре нЕка чичо Пешо картера да го направи за 4,5 часа.

Ама нещо 1000 лв за труд :nixweiss: примерно. И то голяма част от а.к.а. "майстори" дет' си държат "динамомЕтъра" в шкафа - за ново да седИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...