P_PETKOV Публикувано 6 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2021 @scc 3.7 и 4.2 които се слагат в А8 D3 са с ангренажен ремък и два обтегача на всяка глава Ето и малко снимки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scc Публикувано 6 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2021 И нямат ли вериШки ? Останах с впечатлението, че е намерил 3.7 с тракащи вериги и щяло да му струва 500 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 6 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2021 Имат само две малки вериги при разпределителните валове за всяка глава по една верижка и един обтегач. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cokesucker Публикувано 6 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2021 Зъбните колела с валовете ли вървят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 7 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2021 Изглежда, че да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cokesucker Публикувано 7 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2021 Ако се сменят верижки, би било добре и зъбчатките да се сменят и като са на едно с валовете, сумата ще стане доста приятна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 7 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2021 Може да има и китайски валове за 241.15 и смяна от бай Пешо за 75.23 За протокола 4.2i с код BAT който се монтира в А6 4F е още по-уникален, има вериги, вариатори и някакви мега скъпи обтегачи (или нещо от сорта). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 7 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2021 Поне май е със здравия колектор. А иначе всички осмаци се оказват различни и реални няма "безопасни". С ремъците и верижките отзад уж печели нещо ама те вървят в комбинация с лошия колектор. Сух да излезеш почти няма опция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 7 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2021 Преди 3 часа, cokesucker написа: Ако се сменят верижки, би било добре и зъбчатките да се сменят и като са на едно с валовете, сумата ще стане доста приятна. Да бе, все едно главата на 1.8Т не е с абсолютно същата конструкция и са се убили хората да сменят вериги и зъбчатки... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scc Публикувано 7 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2021 BAT е същия, като ВВК на S4. А клипчето за смяната на веригите е на S4. Та се вижда какво и как се сменя. Някой може ли технически да обясни/обоснове, защо са отзад тези вериги ? Още повече, че на BAT/BBK има само един каИш отпрЕде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunman Публикувано 9 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2021 Здравейте, благодаря ви за отговорите, в крайна сметка колата я взех! Обаче, се случи едно много дразнещо проблемче! Още като я взех, собственика ми каза фа си сменя акумулатора! Даваше грешка на таблото! Спрях на една бензиностанция да зареждам, изгасих колата, после като я запалих ММИ не се отвори изобщо! Нито радиото се чува и нито нищо, пробвах да разкача клемата за някакво време, обаче без резултат! Пробвах ресет от бутоните на конзолата и там не стана! Преди това си работеше прекрасно! Може ли да ме насочите към нещо или да отивам да си сменям акумулатора направо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 9 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2021 (Редактирано) Най-добре първо направи диагностика с VAG-COM и я дай тук. Даже за тази кола бих ти препоръчал OBDeleven да ти стои постоянно в жабката. Редактирано 9 Октомври 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts