Jump to content

Покупка на А8 Д3


Recommended Posts

:zustimm:

Ако се сменят верижки, би било добре и зъбчатките да се сменят и като са на едно с валовете, сумата ще стане доста приятна. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да има и китайски валове за 241.15 и смяна от бай Пешо за 75.23

 

За протокола 4.2i с код BAT който се монтира в А6 4F е още по-уникален, има вериги, вариатори и някакви мега скъпи обтегачи (или нещо от сорта).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне май е със здравия колектор. А иначе всички осмаци се оказват различни и реални няма "безопасни". С ремъците и верижките отзад уж печели нещо ама те вървят в комбинация с лошия колектор. Сух да излезеш почти няма опция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, cokesucker написа:

:zustimm:

Ако се сменят верижки, би било добре и зъбчатките да се сменят и като са на едно с валовете, сумата ще стане доста приятна. 

 

Да бе, все едно главата на 1.8Т не е с абсолютно същата конструкция и са се убили хората да сменят вериги и зъбчатки... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BAT е същия, като ВВК на S4. А клипчето за смяната на веригите е на S4. Та се вижда какво и как се сменя. 

Някой може ли технически да обясни/обоснове, защо са отзад тези вериги ? Още повече, че на BAT/BBK има само един каИш отпрЕде. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, благодаря ви за отговорите, в крайна сметка колата я взех! Обаче, се случи едно много дразнещо проблемче! Още като я взех, собственика ми каза фа си сменя акумулатора! Даваше грешка на таблото! Спрях на една бензиностанция да зареждам, изгасих колата, после като я запалих ММИ не се отвори изобщо! Нито радиото се чува и нито нищо, пробвах да разкача клемата за някакво време, обаче без резултат! Пробвах ресет от бутоните на конзолата и там не стана! Преди това си работеше прекрасно! Може ли да ме насочите към нещо или да отивам да си сменям акумулатора направо! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре първо направи диагностика с VAG-COM и я дай тук. Даже за тази кола бих ти препоръчал OBDeleven да ти стои постоянно в жабката.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...