Jump to content

Проблем с типтроника


Иванов Иван

Recommended Posts

Здравейте от скоро карам а6 фейс 2009г. Появи се следния проблем.При студен двигател и кутия няма никакви проблеми със смяна на предавките,след минаване на 20-30км при потегляне колата започва да тресе. 1,2,3 педавка особено на баир много яко. След като влезе в обороти тресенето изчезва. На какво се дължи това? Помагайте

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен вътрешни карета.Без майстор да я погледни няма да стане.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от карета няма ли да тресе и студена? Прави го като загрее!

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви пари е хидротрансформатора? Нядявам се днес да се разбере от 3 дни е при майстор! Благодаря за отговора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към хиляда лева грубо е сваляне и рециклиране на хидрото, ама като се отвори кутията е хубаво да й се направи ревизия, така че не се знае точно. Дано майсторът да е специалист, та да огледа всичко ако се стигне до сваляне на кутията.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията!

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във В.Търново дали има къде да се рециклира ?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Иванов Иван написа:

Във В.Търново дали има къде да се рециклира ?

Монтьорът ти сваля кутията, праща хидрото по Еконт до Варна да го рециклират и като сложиш труда, ново масло и филтър и отиват нещата към хиляда лева, плюс-минус.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро ще е 1000+ 

Рециклиране 500

Масло с филтър и гарнитура ~400

Куриера в двете посоки няма да е без пари 

Сваляне и качване на кутията едва ли някой ще го направи за под 100 лв

 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, P_PETKOV написа:

По скоро ще е 1000+ 

Рециклиране 500

Масло с филтър и гарнитура ~400

Куриера в двете посоки няма да е без пари 

Сваляне и качване на кутията едва ли някой ще го направи за под 100 лв

 

Абе ще отидат към 2000 ама дали е проблема само там , майстора не е на 100% сигурен. Съмнява се дали не е сменяна кутия или диференциал. Ама погледнато логично , ако е от тях дори и да не са оригинални за този мотор би трябвало да има тресене и при студено състояние. А колата тресе след като загрее. След 4 скорост не се усеща абсолютно нищо. Възможно ли е да е от масло, защото е внос от Италия , а жабарите не обичат да сменят масла ! 

 

Преди 11 часа, kpematop написа:

всички пращат на мидавто щото имат машина

В София или във Варна ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, alexander alexandrov написа:

 

Благодаря колега малко инфо къде се намира Тошко във Трново 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"!!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, Иванов Иван написа:

 

Намерих го. Благодаря. Ще се допитам до Тошко

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"!!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се че задния диференциал е сменен с друг който не отговаря на кутията. Трябва ми HNL OAR 500043A31/10

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Късно виждам, но си го намерил. Аз само там ходя като има нещо с колата откакто я имам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е какво общо има дифа със загравянето на колата. Гаранция не е и вътрешно каре, аз играх тая игра и ги смених, колата се оправи и е като нова, обаче при мен тези вибрации/тресения, ги имаше на топло и студено без значение. Мен повече ми прилича на Хидро защото на W220 S-Класа имах такъв проблем само при загряване, смених цялата кутия с хидро (втора употреба без рециклаж) около 1200лв стъпи всичко, но колата стана като нова. Освен да се гледа на живи данни и да се види дали има отклонения, не съм запознат все още толкова с VCDS-то, на STAR Diagnosis за мерцедес можеш да правиш проби  с клапан за хидрото и да гледаш стойности на хидро и т.н. в реално време. Не бързай ако питаш мен защото това не са малко пари и трябва всичко да е 100% сигурно. Успех колега!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диференциалите си имет предавателни числа и ако тези цифри на предния и задния не са с едни и същи почват едни разлики в оборотите и все някой компонент трябва да даде фира.

Може и да бъркам, но поне аз така си мисля ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, royce написа:

Диференциалите си имет предавателни числа и ако тези цифри на предния и задния не са с едни и същи почват едни разлики в оборотите и все някой компонент трябва да даде фира.

Може и да бъркам, но поне аз така си мисля ...

Логично погледнато и аз мисля така.

Но някои хора казват да не търся логика в тези коли !!!

Преди 1 час, kpematop написа:

Няколко км и ще гръмне един от диференциалите.

Колега плашиш ме ! Така съм минал над 1000км. Но спирам вече . Ще ми бъде полезно твоето мнение. Виждам че си доста запознат с тези машини. Какво мислиш? Дали е диференциал или хидро ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, kpematop написа:

Няколко км и ще гръмне един от диференциалите.

 

Може да гръмне на някоя осемдесятка, но на сравнително съвременна кола мисля, че няма как да стане.Слагал съм различен диф. на Мерцедес МЛ и колата влиза в авариен режим и святкал лампи...Тия компютри едва ли са толкова прости, че да не следят такава голяма разлика в скороста на предния и задния мост...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...