Jump to content

Избор на Audi A6 4g C7


Recommended Posts

Здравейте колеги,

минаха няколко години откакто последно карах ауди, но каквато и кола да сменя, аудито си остава за мен топ марката.

 

Сега дилемата ми е избора на А6ца.

Разгледах пазара и се спрях на три обяви.

Чудя се от кои екстри мога да направя компромиси и от кои не.

Четох теми по форума относно модела и останах с впечатлението, че нямат чак такива проблеми. Поправете ме, ако греша.

Най-много ме притеснява да не трябва да дам 5-10К за ремонт след като взема колата, тъй като за мен лично това не са малко пари.

Това са трите коли:

 

Кола 1

 

Кола 2

 

Кола 3

 




Като че ли тази черната от Разлог (Кола 3) най-много ме грабва, а и плюсът е, че е със сменени комплект вериги, водна помпа, ремък и ролки, масло и филтър на скоростна кутия, проверени дюзи (поне така пише), платени каско, ГО... Това не са малко пари. Минусът тук е нотариалната такса, но ако всичко по колата е топ, мисля, че няма да е ча такъв минус.

 

Ако някой има повече информация за някоя от колите, ще съм изключително благодарен, ако сподели.
Също така, ако някой има съвет за каквото и да е било свързано с модела - приемам съвети и критики от всякакво естество.

До момента съм имал само една дизелова кола. Принципно предпочитам бензин, но разхода ме убива.

В момента карам бмв 120и - е няма такава кола... За две години заминаха близо 14К в ремонти и тази кола харчи като... 12+/100 извънградско независимо дали карам със 130 или с 160. Градско харчи 12,5-13+/100. На всичко отгоре, колата има ГИ, но за две години, така и не успяха да настроят газта. Все си губи настройките. В момента градско харчи 17,5-18/100 на газ. Да не говорим как вози като каруца с тия рънфлати, а и отделно е с м-техник пружини (не по мое желание).

 

 

Предварително благодаря!


 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало приеми фактът,че тези коли на бг пазарът са на по 400+

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-запазена ми изглежда третата, а и най-вече,  продава се от частно лице. Аз когато си търсих наскоро кола, всички от търговци бяха пълни боклуци и взех от частно лице. Искат ВИН от тримата и им провери историята задължително. А дали ще дадеш ~700лв за прехвърляне или 400 за регистрация, не мисля, че е голям проблем. С две ръце препоръчвам бензина (3.0 тфси), удоволствието е различно.

Редактирано от skrat
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли някой може да ти гарантира, че няма да налееш едни 5-10 бона ... ако ще и най-мега гига ултра гига сервиза да е.

Иначе по темата ако по-ниските цени в България те блазнят ... по-скоро пропусни посъбери още малко и си вкарай кола от вън.

 

Иначе на 3.0BiTDI имаш две турбини, дюзи музи, DPF, EGR, кажи речи стандарните гомна на всеки дизел които в един момент могат да думнат.

Автомата ти е ZF 8 степенен водят го, че държи на бой , разбира се е добре да му се смени маслото с филтъра.

 

Друго кой знае какво специално няма, освен масло на спортния диф ако има такъв.

 

Ся ако има въздушно окачване там цялостно рециклиране няма да ти хареса като пари, отдено, че не е ясно до колко успешно ще бъде рециклирането на амортисьорите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е с въздушно окачване,в момента е на реални 330 000км и единственото правено до момента е рециклаж на едната възглавница от удар в дупка срещу 250лв мисля че.За комфорта и екстрите които получаваш от това окачване,кара повече от достатъчно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

38 minutes ago, P_PETKOV said:

Едва ли някой може да ти гарантира, че няма да налееш едни 5-10 бона ... ако ще и най-мега гига ултра гига сервиза да е.

Иначе по темата ако по-ниските цени в България те блазнят ... по-скоро пропусни посъбери още малко и си вкарай кола от вън.

 

Иначе на 3.0BiTDI имаш две турбини, дюзи музи, DPF, EGR, кажи речи стандарните гомна на всеки дизел които в един момент могат да думнат.

Автомата ти е ZF 8 степенен водят го, че държи на бой , разбира се е добре да му се смени маслото с филтъра.

 

Друго кой знае какво специално няма, освен масло на спортния диф ако има такъв.

 

Ся ако има въздушно окачване там цялостно рециклиране няма да ти хареса като пари, отдено, че не е ясно до колко успешно ще бъде рециклирането на амортисьорите.

Не, че ме блазнят по-ниските цени, но това е, с което разполагам.
Първоначалната ми идея беше А3 седан 2.0T или 1.8TFSI, но ме разубедиха заради S-tronic-а.
Отделно имаше коментар, че ще бера бая ядове с А3, но до там. Без други обяснения.

Това или това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не - нито една от двете.
Първоначално бях харесал А3ката, но не знам дали няма да е малка, съдейки по това, че скоро може би ще сме трима вкъщи...
Поради тази причина и гледах А6ците.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сега караш А8, в А3-ката ще си като в килия. Пробвай и 2-та автомобила и ако ще ставате 3-ма - комбЕ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление А8цата я тотализирах преди 5 години. Сега карам БМВ 120и. Затова смятам, че А3ката ще е или същата, или една идеЙка по-голяма.
Плюсът при А3ката е, че няма газ и ще има багажник. БМВто е с пура в багажника (няма резервна гума) и мястото е 0.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бюджета ми с покупката и обслужването е 35К.
Значи минаваме на А3 явно... Ама с тоя с троник, не знам колко е удачно.
Правих ремонт на скоростите на БМВто и оставих 3К. За с троника ми казаха, че ремонта е 4-4500.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистина не си склонен да дадеш в даден момент повече от 5000лв за ремонт на конкретния BiTdi мотор бих те посъветвал да се ориентираш към друг модел кола и двигател. Карах такъв, не беше зле от към надеждност, но точно в моите ръце трябваше да се сменят вериги, което си е консуматив, ако трябва да сме честни. В последствие и малката турбина замина и правих ремонт на и на 2-те. След това колата не е имала проблеми, 2 соленоида, 1 термостат, 2 изпускателни колектора (преждевременна смяна), чистене на нагар, подмяна на вакуум пътища и всички масла бяха подменени за кола на 250,000км реални.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става въпрос дали съм склонен, а дали ще имам възможността да го направя. Че ще съм склонен, ще съм. Че няма да имам възможността, отсега казвам, че няма да я имам... :D

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах в карс и мобиле, ама нещо са над бюджета. Иначе харесах една, две.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тази си харесах, но е от автокъща - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11617079139231001&slink=lhice9
Въпреки, че изглежда доста не-износена за уж само 273К км. Но ми е извън бюджета. 35К е с обслужване и всичко...

Другата е тази -
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11566934473316768&slink=lhice9

Ако реално е обслужена, както пише, то по би било възможно да ми влезне в бюджета.

Редактирано от LUBObe
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако те притесняват суми за ремонт от рода на 5к си купи кола която да може да обслужваш. Тия курници, които гледаш са пред разпад. На 273к км нищо не трябва да очакваш вече. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка реших да поизчакам със смяната на колата. Ще търкалям още някакво време бмв-то, пък след време ще го мисля.

Благодаря много на всичко, които писаха и дадоха съвети!

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...