LUBObe Публикувано 13 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2021 Здравейте колеги, минаха няколко години откакто последно карах ауди, но каквато и кола да сменя, аудито си остава за мен топ марката. Сега дилемата ми е избора на А6ца. Разгледах пазара и се спрях на три обяви. Чудя се от кои екстри мога да направя компромиси и от кои не. Четох теми по форума относно модела и останах с впечатлението, че нямат чак такива проблеми. Поправете ме, ако греша. Най-много ме притеснява да не трябва да дам 5-10К за ремонт след като взема колата, тъй като за мен лично това не са малко пари. Това са трите коли: Кола 1 Кола 2 Кола 3 Като че ли тази черната от Разлог (Кола 3) най-много ме грабва, а и плюсът е, че е със сменени комплект вериги, водна помпа, ремък и ролки, масло и филтър на скоростна кутия, проверени дюзи (поне така пише), платени каско, ГО... Това не са малко пари. Минусът тук е нотариалната такса, но ако всичко по колата е топ, мисля, че няма да е ча такъв минус. Ако някой има повече информация за някоя от колите, ще съм изключително благодарен, ако сподели. Също така, ако някой има съвет за каквото и да е било свързано с модела - приемам съвети и критики от всякакво естество. До момента съм имал само една дизелова кола. Принципно предпочитам бензин, но разхода ме убива. В момента карам бмв 120и - е няма такава кола... За две години заминаха близо 14К в ремонти и тази кола харчи като... 12+/100 извънградско независимо дали карам със 130 или с 160. Градско харчи 12,5-13+/100. На всичко отгоре, колата има ГИ, но за две години, така и не успяха да настроят газта. Все си губи настройките. В момента градско харчи 17,5-18/100 на газ. Да не говорим как вози като каруца с тия рънфлати, а и отделно е с м-техник пружини (не по мое желание). Предварително благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 13 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2021 Като за начало приеми фактът,че тези коли на бг пазарът са на по 400+ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skrat Публикувано 13 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2021 (Редактирано) Най-запазена ми изглежда третата, а и най-вече, продава се от частно лице. Аз когато си търсих наскоро кола, всички от търговци бяха пълни боклуци и взех от частно лице. Искат ВИН от тримата и им провери историята задължително. А дали ще дадеш ~700лв за прехвърляне или 400 за регистрация, не мисля, че е голям проблем. С две ръце препоръчвам бензина (3.0 тфси), удоволствието е различно. Редактирано 13 Септември 2021 от skrat Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 13 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2021 Едва ли някой може да ти гарантира, че няма да налееш едни 5-10 бона ... ако ще и най-мега гига ултра гига сервиза да е. Иначе по темата ако по-ниските цени в България те блазнят ... по-скоро пропусни посъбери още малко и си вкарай кола от вън. Иначе на 3.0BiTDI имаш две турбини, дюзи музи, DPF, EGR, кажи речи стандарните гомна на всеки дизел които в един момент могат да думнат. Автомата ти е ZF 8 степенен водят го, че държи на бой , разбира се е добре да му се смени маслото с филтъра. Друго кой знае какво специално няма, освен масло на спортния диф ако има такъв. Ся ако има въздушно окачване там цялостно рециклиране няма да ти хареса като пари, отдено, че не е ясно до колко успешно ще бъде рециклирането на амортисьорите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 13 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2021 Моята е с въздушно окачване,в момента е на реални 330 000км и единственото правено до момента е рециклаж на едната възглавница от удар в дупка срещу 250лв мисля че.За комфорта и екстрите които получаваш от това окачване,кара повече от достатъчно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUBObe Публикувано 13 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2021 38 minutes ago, P_PETKOV said: Едва ли някой може да ти гарантира, че няма да налееш едни 5-10 бона ... ако ще и най-мега гига ултра гига сервиза да е. Иначе по темата ако по-ниските цени в България те блазнят ... по-скоро пропусни посъбери още малко и си вкарай кола от вън. Иначе на 3.0BiTDI имаш две турбини, дюзи музи, DPF, EGR, кажи речи стандарните гомна на всеки дизел които в един момент могат да думнат. Автомата ти е ZF 8 степенен водят го, че държи на бой , разбира се е добре да му се смени маслото с филтъра. Друго кой знае какво специално няма, освен масло на спортния диф ако има такъв. Ся ако има въздушно окачване там цялостно рециклиране няма да ти хареса като пари, отдено, че не е ясно до колко успешно ще бъде рециклирането на амортисьорите. Не, че ме блазнят по-ниските цени, но това е, с което разполагам. Първоначалната ми идея беше А3 седан 2.0T или 1.8TFSI, но ме разубедиха заради S-tronic-а. Отделно имаше коментар, че ще бера бая ядове с А3, но до там. Без други обяснения.Това или това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 13 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2021 Колега, карал ли си ги 2-те коли? Защото това са съвсем различни автомобили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUBObe Публикувано 13 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2021 (Редактирано) Не - нито една от двете. Първоначално бях харесал А3ката, но не знам дали няма да е малка, съдейки по това, че скоро може би ще сме трима вкъщи... Поради тази причина и гледах А6ците. Редактирано 14 Септември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 13 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2021 Ако сега караш А8, в А3-ката ще си като в килия. Пробвай и 2-та автомобила и ако ще ставате 3-ма - комбЕ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUBObe Публикувано 13 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2021 (Редактирано) За съжаление А8цата я тотализирах преди 5 години. Сега карам БМВ 120и. Затова смятам, че А3ката ще е или същата, или една идеЙка по-голяма. Плюсът при А3ката е, че няма газ и ще има багажник. БМВто е с пура в багажника (няма резервна гума) и мястото е 0. Редактирано 14 Септември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MachineSpirit Публикувано 13 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2021 Ако нямаш подръка 5 бинки няма много смисъл да гледаш тези а6-ци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUBObe Публикувано 13 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2021 (Редактирано) Бюджета ми с покупката и обслужването е 35К. Значи минаваме на А3 явно... Ама с тоя с троник, не знам колко е удачно. Правих ремонт на скоростите на БМВто и оставих 3К. За с троника ми казаха, че ремонта е 4-4500. Редактирано 14 Септември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KristiyanVladimirov Публикувано 13 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2021 Ако наистина не си склонен да дадеш в даден момент повече от 5000лв за ремонт на конкретния BiTdi мотор бих те посъветвал да се ориентираш към друг модел кола и двигател. Карах такъв, не беше зле от към надеждност, но точно в моите ръце трябваше да се сменят вериги, което си е консуматив, ако трябва да сме честни. В последствие и малката турбина замина и правих ремонт на и на 2-те. След това колата не е имала проблеми, 2 соленоида, 1 термостат, 2 изпускателни колектора (преждевременна смяна), чистене на нагар, подмяна на вакуум пътища и всички масла бяха подменени за кола на 250,000км реални. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUBObe Публикувано 13 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2021 (Редактирано) Не става въпрос дали съм склонен, а дали ще имам възможността да го направя. Че ще съм склонен, ще съм. Че няма да имам възможността, отсега казвам, че няма да я имам... Редактирано 14 Септември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 13 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2021 Според мен, гледай А4 Б9 комби. Тройката дизел е с ЗФ8. За 35 според мен ще влезеш в прилична кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUBObe Публикувано 13 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2021 (Редактирано) Гледах в карс и мобиле, ама нещо са над бюджета. Иначе харесах една, две. Редактирано 14 Септември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUBObe Публикувано 13 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2021 (Редактирано) Ето тази си харесах, но е от автокъща - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11617079139231001&slink=lhice9 Въпреки, че изглежда доста не-износена за уж само 273К км. Но ми е извън бюджета. 35К е с обслужване и всичко... Другата е тази - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11566934473316768&slink=lhice9 Ако реално е обслужена, както пише, то по би било възможно да ми влезне в бюджета. Редактирано 13 Септември 2021 от LUBObe Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 14 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2021 Ако те притесняват суми за ремонт от рода на 5к си купи кола която да може да обслужваш. Тия курници, които гледаш са пред разпад. На 273к км нищо не трябва да очакваш вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUBObe Публикувано 15 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2021 (Редактирано) В крайна сметка реших да поизчакам със смяната на колата. Ще търкалям още някакво време бмв-то, пък след време ще го мисля. Благодаря много на всичко, които писаха и дадоха съвети! Редактирано 15 Септември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts