Velislav_AUDI Публикувано 13 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2021 Здравейте колеги. Преди няколко дни колата изгасна 2.5тди и не можа да запали. Реших да я ремонтирам сам като всички симптоми и грешки сочеха Vp44 по скоро електрниката. Оказа се че има изгорял транзистор и клапан за количестото гориво. Запоих нов транзистор IRl3110 смених клапана замерих с мултицет параметрите на двата клапана всичко окей. Но колата не запали пак. Проверих пак електрониката и установих че Гейта на транзистора е с много ниско напрежение 1.5. Волта макс качва и не може да управлява транзистора .... Някакви идеи ??? Ако намеря помпа със същия номера колата ще запали ли без обучаване на помпата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 6 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2022 колега, какво стана с помпата? Оправи ли я? Някой знае ли сигурен сервиз за София за такава помпа VP44? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 7 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2022 https://sofia-diesel-center.com/ тук мисля че ти я сменяха с рециклирана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2022 от този сервиз са доволни, но не свалят сами помпата. Сервиз за София, който се наема да я свали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване