Precakahsa Публикувано 17 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2021 Здравейте! като запаля колата за 1-ви път през деня има някакъв шум от двигателя, все едно е от веригата. При последващи паления го няма този шум. Колата е на 120к реални, възможно ли е да е за смяна веригата или просто няма масло като се пали за 1-ви път? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 19 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2021 Натози мотор от ауди му дават до 2 секунди да трака верига за нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
infestdead Публикувано 1 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2021 Owner's manual-a - страница 71. Виж втория абзац. За момента карай и не го мисли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto2848 Публикувано 17 Май 2022 Доклад Share Публикувано 17 Май 2022 На 19.09.2021 г. at 11:47, Dan4ote написа: Натози мотор от ауди му дават до 2 секунди да трака верига за нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borisovich Публикувано 25 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2022 Моята е бензин 3.0T 310 к.с. На студен старт сутрин няма шум като от верига, но има такъв при последващи запалвания през деня, дори при топъл двигател. Не всеки път, но повечето пъти, като при последващи незабавни изгасяния и повторни незабавни запалвания, не трака. Но ако мине повече време отново го прави. От изчетеното по темата разбирам, че не е проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 25 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2022 Ако имаш подобно потропване от 3.0ТФСИ на топъл мотор най-вероятно не е от горен обтегач (горните тракат при палене, защото не задържат масло на угасен мотор), а да кажем е поизпуснал този на средната верига и почуква в капака (3.0ТФСИ от това поколение мисля са с 4 отделни вериги, както първите 3.0ТДИ). Като започнеш да го чуваш постоянно да почуква на топло на празен ход ще трябва да сменяш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drone Публикувано 26 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2022 Моята трака само при палене като колата не е карана 1 ден. Абсолютно същия шум като от това видео https://youtu.be/Eul7ZXGNdv0?t=7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borisovich Публикувано 26 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2022 И аз визирах точно такъв шум при запалване какъвто има в линка пуснат от "Drone". Както писах, не го прави винаги и не задължително на студен двигател, по-често на топъл двигател. Ето линк и от мен, навън е 31 градуса в 18:10 часа. Последно е карана три часа по-рано. Във финалната фаза има и едно което може би тук не се чува но звучи като "дъггг", все едно нещо се връща в изходна позиция с лек удар и поклащане на автомобила ... ако ме разбирате всъщност https://youtube.com/shorts/_pGVaD0Lwu0?feature=share Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drone Публикувано 26 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2022 (Редактирано) Видеото е Private. В тая жега маслото вътре е станало по-рядко, което пък води до по-бързото му стичане към картера. Както споменаха по-горе колегите горните обтегачи изпускат масло и заради това го има тракането. Филма със смяната е доста голям, бях чел някъде, че катализаторите могат да се свалят без да се маха кутията. Само, че това е при B8/8.5 S4, а то е с DSG кутия. https://www.youtube.com/watch?v=eXuP7ZBkkVs Редактирано 26 Юли 2022 от Drone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borisovich Публикувано 26 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2022 (Редактирано) Оправих го, вече е обществен. Неприятно е когато спреш до 15 годишна Корола и тя пали като по часовник и мърка като коте а този кош за 30 бона нещо му трака. При това кола на реални 200к, 4F-ката ми беше на 500 хил.км с оригинални вериги. Представям си следващото поколение на Ауди като станат на по 7-8 години каква беля ще са. От 20 години карам Ауди, но нещата отиват на развод с марката Редактирано 27 Юли 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drone Публикувано 27 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2022 (Редактирано) 15 годишната корола е с малък мотор И моята хонда палеше като часовник нищо, че гореше малко масло Оня ден последвах един пичага в инстаграм със стокова S7-ца на 150к мили едит: сега гледах клипчето. няма ядове Редактирано 27 Юли 2022 от Drone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borisovich Публикувано 28 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2022 (Редактирано) Благодаря за изказаното мнение. И аз мисля, че всичко е в реда на нещата. Може би за летния сезон трябва да карам с по-гъсто масло, но всъщност не съм убеден, че е добра идея. Сега съм с Castrol Edge 5W-30 закупено от щатите, произведено в Канада. Дали е достатъчно качествено за смяна на 12К пробег или да не издребнявам толкова и да си го сменям на 10к 😁 Редактирано 29 Юли 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 28 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2022 (Редактирано) @borisovich Бали го къв е тоя Кастрол, но най-вероятно си е традиционно с база от група 3, т.е. леко далеко от истинска синтетика. Ся видях, че си с 3.0тфси сипвай смело целогодишно 5w40 като за мен лично опциите са следните VST RUP RCS. Всичките масла са на Равенол. P.s. Вече ско искаш нещо мега гига ултра си вземи Redline 5w40 ама с тая инфлация сигурно вече гони 25 евро литъра в Европа което е безумно висока цена, при условие, че в САЩ е ~15 долара литъра. Редактирано 28 Юли 2022 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DecoFloor Публикувано 15 Февруари Доклад Share Публикувано 15 Февруари На 26.07.2022 г. at 18:34, borisovich написа: И аз визирах точно такъв шум при запалване какъвто има в линка пуснат от "Drone". Както писах, не го прави винаги и не задължително на студен двигател, по-често на топъл двигател. Ето линк и от мен, навън е 31 градуса в 18:10 часа. Последно е карана три часа по-рано. Във финалната фаза има и едно което може би тук не се чува но звучи като "дъггг", все едно нещо се връща в изходна позиция с лек удар и поклащане на автомобила ... ако ме разбирате всъщност https://youtube.com/shorts/_pGVaD0Lwu0?feature=share Здравей колега! Оправи ли въпросния проблем със звука от видеото ? Горния обтегач ли е? Аз също го имам този звук и при ремап се увеличи .Благодаря предварително. От това видео Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borisovich Публикувано 19 Февруари Доклад Share Публикувано 19 Февруари (Редактирано) Не е имало какво да решавам. Просто в началото излишно се притеснявах за глупости понеже не познавах модела Преминах от неподходящото 5w30 с което купих колата, към правилното 5w40. Реших да ползвам Ravenol. Дори и сега 40к пробег по-късно, след като мине 8000 км и наближи време за смяна издава този шум чат-пат. Аз си го обяснявам с това, че е по рядко и се оттича в картера, като по-малко масло остава по повърхностите които трябва да смазва. Според написаното в ръководството за експлоатация, това не е проблем. След две години с C7 4G знам, че надеждността и дълговечността на C6 4F е недостижима. За това си карам и не го мисля, иначе когато и да решиш, винаги може да налееш 10-20 бона, за смяна на какво ли не и дори няма да разбереш, че си получил нещо отгоре. Все пак се консултирай с вещ механик запознат с модела, нямам претенции да съм прав и изчерпателен. Редактирано 20 Февруари от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Февруари Доклад Share Публикувано 23 Февруари 5w40 става за мотор с компресор ама с турбо не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borisovich Публикувано 24 Февруари Доклад Share Публикувано 24 Февруари (Редактирано) @kpematop А6 от 2011 до края на 2017 с V6 двигатели са съответно с 300, 310 и 333 к.с. Всички са с чарджър . С8 от 2018 55TFSI са с турбокомпресор. @kpematop @kpematop @borisovich На 15.02.2024 г. at 23:29, DecoFloor написа: От това видео Не е имало какво да решавам. Просто в началото излишно се притеснявах за глупости понеже не познавах модела Преминах от неподходящото 5w30 с което купих колата, към правилното 5w40. Реших да ползвам Ravenol. Дори и сега 40к пробег по-късно, след като мине 8000 км и наближи време за смяна издава този шум чат-пат. Аз си го обяснявам с това, че е по рядко и се оттича в картера, като по-малко масло остава по повърхностите които трябва да смазва. Според написаното в ръководството за експлоатация, това не е проблем. След две години с C7 4G знам, че надеждността и дълговечността на C6 4F е недостижима. За това си карам и не го мисля, иначе когато и да решиш, винаги може да налееш 10-20 бона, за смяна на какво ли не и дори няма да разбереш, че си получил нещо отгоре. Все пак се консултирай с вещ механик запознат с модела, нямам претенции да съм прав и изчерпателен. Редактирано 26 Февруари от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 28 Февруари Доклад Share Публикувано 28 Февруари Знам знам, ама с компресор може да бръмчиш с 5w40 ама ако си с турбо най-добре 5w30 или 0w30. Новите дори им променят маслените помпи, за да може да караш с 0w20. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване