Jump to content

Здравейте! Търся да си купя Audi A6 2005 TDI Quattro Tiptronic 190коня.


Recommended Posts

Дали е скъпа за поддръжка е много относително, но като цяло ако нямаш проблем да извадиш едни 3 бона по всяко време вземай.

При наличието на 3.0TDI малко е странно да гледаш 2.7TDI по който разходите са ~ същите. Освен ако нямаш точно определена кола на далавера.

 

п.с. Пробвай да потърсиш информация из форума въпреки, че за 4F "няма писано"!

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами такова ми изпадна. И затова се интересувам дали е читав мотора. Все пак да знам дали си струва инвестицията 🙂

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инвестиция и кола в едно изречение кай честно? Освен ако няма да я ползваш да изкарва пари личния автомобил е пасив (дупка за пари) и нищо друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако си загледал точен екземпляр, запазена, на добри пари, с доволни екстри - скачай :) 

задължително да се прегледа от сервиз/човек, който познава колите, главоболието и хилядите се спестяват при покупката...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя дизел, модерния душегуб, навлязъл в 17-тото си лето и с неясен пробег от 400к+ километра колко точно да е “запазен”…

Подобна кола може да глътне 150% от покупната си цена в първата година с лекота. Прочети всички теми за 4F и ще разбереш потенциално “скъпите” ремонти: дюзи, вериги, автомат, тук там пукната глава… отделно по-леки проблеми с електриката (кормилна колона, стопове, фарове, усилватели), климатик (компресор, клапани).

 

@Miro8431 Кажи колко ти е бюджета на месец за да отглеждаш тая кола (без гориво, консумативи и застраховки) ?

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@BECKO: прав си, дРъти са много вече, запазена за годините си и спрямо масовите на пазара, а има страхотни погроми като механика, интериор и екстериор. Все още има и читави 4F-ки, които не, че нямат нито един проблем, но са коли.

 

За мен без застраховки и гориво трябва човекът да има ежемесечно по 300лв на месец (500 са прекалено много вече за тези коли) и да е готов всеки един момент да може да изкара 3 бона за ремонт. В някои случаи може и да са последователни месеци. 

 

Още 200 лв за гориво средно на месец според пробега и 100лв за данъци и застраховки.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...