CaptainNemo Публикувано 23 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2021 Здравейте, имам A4 1.9 TDI 130 коня, 2001г. От 2 седмици колата има проблем. На кратко от 1000-2000 оборота колата не върви. Много рядко като натисна газта и оборотите не помръдват и от вдигатела се чува нещо наподобяващо звук от резачка.... Последните 2 дни проблемът се засилва. Натискам газта до долу и докато набере едвам едвам и след 2000 оборота се изтрелва... Пробвах с дизел от различни бензиностанций, пробвах и със супер дизел, никаква промяна. При потегляне ако е с повечко газ и пуши много. Когато ми прави проблема и я настъпя до долу да се изтреля и пуши много. Като цяло пуши много. А преди не пушеше. Сутринта като я запаля, докато загрее си върви нормално. Вчера, като стигна 70 градуса и вече започна да прави проблемите.. Проблема се засилва като цяло ако е по-горещо на вън и на колата.... На магистралата като си я настъпя и си върви добре. Какво съм направил: Вакумчето на ЕГР-а е затапено преди 1 месец. Свалих и почистих ЕГР-а ( Преди 1 месец и беше много замърсен), преди 2 дни пак го свалих и беше много малко замърсен. Купих един по скъпичък спрей и изчистих и колектора с него. След запалване пушеше изключително много и после се оправи колата, но от вчера е даже по-лошо. Със същият спрей почистих и дебитомера и MAP сензора. Никаква промяна. С ваг на диагностика няма никаква грешки... На живи данни на 3-та и газта до долу всички данни са в нормативният диапазон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 23 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2021 Измери компресията на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 23 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2021 Шум , пуши в какъв цвят направи клип и отиди да проверят турбината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 23 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2021 Първо провери маркучите след турбото (и охладителя) за тяхната цялост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CaptainNemo Публикувано 24 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 24 Септември 2021 Пуши и черно и бяло.. Ще проверя маркучите. Но на пръв поглед са си добре.. Ми то е рециклирано преди 6-7 месеца… Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CaptainNemo Публикувано 24 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 24 Септември 2021 (Редактирано) Edit: Не знам защо не мога да си редактирам пост-а, но забравих да спомена вчера като правих диагностика видях, че температурата на нафтата беше 78 градуса. Не е ли малко висока ? Също и колата похарчва повечко от преди. Редактирано 24 Септември 2021 от CaptainNemo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CaptainNemo Публикувано 27 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2021 (Редактирано) Здравейте, колеги проверих всички вакум маркучи и са добре. Та ориентирах се към дебитомер... 2 пъти за 1 седмица показва грешка... Изчистих го вече 2 пъти. Прикачил съм една снимка след старателно настъпване на някой стойности. Притеснява ме това разминаване на 1-ви цилиндър тъй като преди винаги е било -0.30 до -0.40 Добавям и една снимка в движение настъпена на 3-та. Редактирано 27 Септември 2021 от CaptainNemo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CaptainNemo Публикувано 6 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2021 Здравейте колеги, проблемът е решен. За тези, които имат подобен проблем. Смяна на дебитомер, пренастройка на 1-ва дюза. Също смених и N239 за мекото гасене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване