Jump to content

Свирене в областта на пистовия ремък


beast1122

Recommended Posts

Здравейте колеги , от известно време сутрин започна известното писукане което е доста дразнещо. Като я покарам 15-20 мин и спира сам . Като полея 2-3 капки вода и няма помен от него . Някакви мнения?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би аксесоарния ремък с обтегача са за смяна - сменял ли си ги скоро?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по всички личи, че е леко хлабав ремъка, свирене се полчуава и ако не е точен размер, но това вероятно е изключено в този случай. 

Може нещо да се е поразхлабило... :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тия спреьове е същото като добавките, дето правят основен ремонт на мотора. Ефекта от спрея в най-добрият случай ще е един ден, ако не караш колата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да свири един ремък, значи , че или е зносен, или е втвърден и при леко затопляне на мотора се оправя.Причина може и да има (примерно недобро съосие), но при всички положения с нов и качествен ремък се оправя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, audi+ написа:

За 20 000 едва ли е износен ,  но никога не се знае .Карам един пистов  над 100 000  целия напукан  , но  е безшумен.

 

Ако е напукан от вътрешната страна като го огънеш на 180 градуса го смени, защото ще те остави някъде. Моя оригиналния изкара малко над 220 хил. км, но никъде не беше напукан, само леко разтегнат. Ако не се беше разсвирил заради развален обтегач (пак на толкова километра) сигурно щеше да изкара още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Впрочем за смяна е , но това какво общо има братле

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще взема нов че зимата ще ме предаде , а относно тоя ремък няколко човека казаха че се сменя бързо без да се рязкчат брони , радиатори и тем подобни глупости , някой ако е запознат да сподели 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменя се за 20-30 минути максимум.Трудното е да се вкара ключ , с който се отпуска обтегача, защото няма много място.После всичко е елементарно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремъка може лесно да се смени, но е хубаво и обтегача му да се смени защото ако не успява да го натяга както трябва почва да свири ремъка. Обикновено се сменят в комплект - аксесоарен ремък и обтегач. Аз лично ги сменям при всяка смяна на ангренажния ремък (100к+ км).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове , днес в обедната ми почивка обиколих 3-4 майстора вкючително и този който ми обслужва колата . Всичките казаха че трябвя да паднат и бронята и радиаторите за да сменят пистовия ремък че нямало никакво място , а какви цени за труд ми обявиха не е истина. Има ли някой сигурен в това че може да се свали без разкачане на предницата?🤧

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този гледам е 2.0 . На 3.0 не е ли по-сложно

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има по малко място при 3.0,обтегача е корав и трябват  здрави ръце торгс 60 по спомен къс ,дълга и здрава десетка ключе,обтегача излиза с въртене на някъде си не пада е така,пипкава работа и двете паразитни ролки е добре да се сменят и да е се занимаваш повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми ги смениха без да свалят бронята, на фейс за Свищов става въпрос. Смених ремъка, ролките, демпферната шайба и за труд ми взеха 100лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...