buzzi Публикувано 9 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2021 (Редактирано) Привет,4 година търкалям 2.0 тди ,на 4 различни коли дпф филтрите се държат различно .Ползвам vag dpf pro като най добро и бързо средство за визуализиране на параметрите на филтъра .Не намирам закономерност при различен стил на каране за по бавно пълнене на сажди . За експеримента сложих добавка на хадо ,освен че температурата при регенерация се качи с около 70 гр,ще сложа скрин шотове и колата осезателно олекна , скоростта на запълване не се промени осезателно . Ако карам бързо около и над 160 км в час пасивната регенерация е ок,буквално филтъра се изчиства. На друга моя кола постигах подобен ефект и в градски режим на каране.Нещо пропускам и ми е интересно какво. Излишно е да споменавам че термостатите са ок,като цяло колата е доста ок .Разхода на масло е пренебрежимо малък ,0.5 л за 8000 км, ОЕ масло 0 w30. Ако е картерна вентилация,разхода щеше да е по голям.Натискана е добре в жегите. Очаквам коментарите ви. Забравих да спомена ,колата е ваксинирана😎,всичките коли са били ваксинирани,няма промяна в поведението на дпф,при първата 143 коньова,ефекта беше положителен относно дпф,на другите и сегашната 177 коньова без промяна. Редактирано 9 Октомври 2021 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 9 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2021 (Редактирано) Аз имам драма с DPF-а последно време.ПРави регенерации много често.Долу горе на около 100-на километра.Диференциалното на обороти е 11hPa.Тези диференциални на скрийншотовете ти при какви обороти са? Редактирано 9 Октомври 2021 от nikolay80 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 10 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2021 Добър въпрос,не съм обърнал внимание.Скриншота се прави с 3 пръста на моя телефон и не се налага да намалявам.Спазвайки това, което съм чел за около 2000 оборота по време на цялата регенерация,предполагам са толкова ,самата регенерация е около 8 минути,ако карам бързо за около 3 ми,примерно с над 140. Стойността на oil ash residue e интересна. До колкото съм разбрал при стойности над 44 филтъра е довиждане.Другото ,което ми е направило впечатление че на същата кола но автомат на предно,стойностите на калкулирана и измерена стойност са с огромна разлика,примерно 14.70 за първото и 3,49 за второто, при мен много рядко се разминават. Когато някоя от двете стойности наближи 22 зелената линия скача на 100 % и стартира регенерация. Калкулираната стойност на сажди се движи сравнително бавно за разлика от измерената. Почистил съм смукат. колектор, дросела остава егр ама за там трябва време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 10 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2021 (Редактирано) Съвсем прясна снимка при 1000 и малко оборота.имам няколко сензора за диф налягане ,няма промяна ,до няколко дни ще сложа нов ,от друга моя кола ,която няма нужда от него. Редактирано 10 Октомври 2021 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 10 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2021 На 9.10.2021 г. at 22:14, nikolay80 написа: Имаш ли как да следиш температурата на антифриза? Днес повисях заради маратона и ровичкайки видях че антифриза показва 90 на стрелка ама реално 81 гр,натисках леко след това,ама леко и едвам стигна 85,ама това няма и километър . Има един клапан в маркуч,неква нова тъпотия ,което е 460 лв заради едни тръби,не се продава отделно. Та в тоя маркуч има клапан еднопосочен,казват че пробие ли ,мотора загрява бързо до около 70 и после мн бавно или яко газ трябва за да загрее. Реално ако не стигне 87 ,на толкова работят термостатите ,сместа няма да е верна и повече сажди. Утре ще сравня температурата на табло и мотор, да няма някаква аномалия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 10 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2021 Какъв ти е мотора?Продават се отделно и клапана и термостата в маркучите,нищо ,че в ЕТКА са като един елемент.Имам им номерата.Сменял съм големия и малкия термостат.Клапана не го смених понеже си бачкаше.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 11 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2021 (Редактирано) Не тоя клапан под малкия термостат, има нов втори,ще снимам после маркуча или направо схема.Май го има от моя 177,150 и 190 коня. Намерих го 03L121157AC Редактирано 11 Октомври 2021 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 11 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2021 при мен я прави на 800 километра..явно зависи версията на софтуера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 12 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2021 Тази сутрин реших леко да натискам колата ,леко и изненада ,тръгна да падат стойностите на измерените сажди. Ще повторя опита довечера ,да не се окаже случайност и да добавя сменях доста често предавки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 13 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2021 (Редактирано) За първи път паднах под 22 ,предстои да ръчкам повече до следващата регенерация ,отново 175 км ,но когато открих как да свалям стойностите беше почти преди регенерация. Стойността на диф налягане е на 2000 оборота след като приключи регенерацията . Редактирано 13 Октомври 2021 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 13 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2021 А при мен са 11hPa на обороти след регенерация Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 13 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2021 (Редактирано) Измерените трябва да са по ниски,автомат ли е колата? Твърде малка разликата,не е мисля че е проблем.Високи са измерените,след регенерация поне на 5 ако не и повече съм наблюдавал около нула че и отрицателни,което води до по голям пробег. Редактирано 13 Октомври 2021 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 13 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2021 Не е автомат.Според мен ДПФ си отива явно.Мисля че не може да се изчисти добре с регенерация и бързо се пълни и затова на 100-на км регенерираSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 13 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2021 Вземи си един Елм ,ще ти пиша на лично за модел ако проявиш интерес ,едни 9 лв от play store и ще проме иш нещата. Гледайки на телефона става както, като гледаш с колко превишаваш скоростта. В тая гад дето сипах пише че има нафталин,това обяснява по високата температура при регенерация. Бих налял едно ,след като направи регенерация излизам и държа едни 3500 оборота и свалям колкото мога. На една от колите ми постигнах стойност 13 ,в началото не позволяваше по ниско от 25. Трябва да видиш и температурата на мотора как е. ,На мотора е една ,на табло трябва да е същата,трябва да се гледа в Engine и instruments.Да не се окаже че мотора не грее а на табло е топла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 13 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2021 Температурата на мотора е ОК-гледал съм я.Пиши на лично за ЕЛМ-аSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BateBo Публикувано 12 Април 2022 Доклад Share Публикувано 12 Април 2022 На 10.10.2021 г. at 11:07, buzzi написа: Добър въпрос,не съм обърнал внимание.Скриншота се прави с 3 пръста на моя телефон и не се налага да намалявам.Спазвайки това, което съм чел за около 2000 оборота по време на цялата регенерация,предполагам са толкова ,самата регенерация е около 8 минути,ако карам бързо за около 3 ми,примерно с над 140. Стойността на oil ash residue e интересна. До колкото съм разбрал при стойности над 44 филтъра е довиждане.Другото ,което ми е направило впечатление че на същата кола но автомат на предно,стойностите на калкулирана и измерена стойност са с огромна разлика,примерно 14.70 за първото и 3,49 за второто, при мен много рядко се разминават. Когато някоя от двете стойности наближи 22 зелената линия скача на 100 % и стартира регенерация. Калкулираната стойност на сажди се движи сравнително бавно за разлика от измерената. Почистил съм смукат. колектор, дросела остава егр ама за там трябва време. Oil ash ти 0,16 което означава че ти е занулен дпф стойности,това се прави когато се сложи нов дпф или се изпере,при ненаправено нито едното файдата е 0,при мен направиха същото,беше стигнала 57%,също страдам от чести регенерации на около 150-180 км, колата е на 250к,грешки не набива лампи не са светвали год и половина ,май наближава време за почистване Между другото,открих как да свалям саждите при регенерация до 11-12% ,140,темпомата и не пипам предавки надолу,6-та и докато приключи,но си трябва магистрала... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 12 Април 2022 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2022 (Редактирано) Нищо не е занулявано, имам историята от Порше,последно наливах добавка за дпф в нафтата,аз нулирах ,сега влиза в регенерация на 24 измерени сажди преди на 22. Смених си водната помпа с оригинална,афтърмаркета протече на 10 месеца или 12000 км,колата загряавя по бързо,явно има някаква разлика в турбината на водната помпа. Установих че е много ,ама много важно да се мн точно зацепен мотора,сега стойността е 0.09,при повече време ще го направя на нула. Цялото поведение на мотора е различно.дори шума се промени. За пране още не съм мислил,основно търся вариянти да увелича градския пробег между регенерациите,извън града и 1000км ще направя. Обмислям оригинален ангренаж и да не мисля дълго време за него и зацепвания. Дизелгейтския софт е виновен за честите регенерации. Има датчици за налагането в дпф ,които са банго ,ама в случая вършат чудната работа софтуера да смята грешно и да прави редки регенерации. Редактирано 12 Април 2022 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване