Jump to content

Долят антифриз и колата почва да прегрява


Ste4kin

Recommended Posts

Здравейте група!

 

Днес реших да долея антифриз на колата понеже беше на минимума и погрешка съм налял повечко, та сега е над максимума.

Приятел каза, че не е проблем и щяло да го изхвърли и аз си тръгнах по задачите.

Сега паля да се прибирам, гледам 90° (странно да не е изстинала на този студ за един час) ,нищо де може и да не е изстинала си викам и тръгнах, но по надолу колата няма парно и гледам вече е станала на 120° и ми светна лампа.

 

Сега, аз ще видя как да изтегля антифриз, но трябва ли да търся как се обезвъздушава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би и могло да има нещо общо.

Дори е точно обратното - ако охладителната течност е повече от необходимото, колата достига оптималната си работна температура по-бавно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или хайде, ако този учебник не ти е под ръка, направи следния експеримент.

Утре сутринта си направи нес-кафе, като за целта първо напълни наполовина електрическата кана и засечи за колко време водата ще кипне. Другиден - същата процедура, но при пълна догоре кана.

След това очакваме да ни информираш за разликата във времената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Ste4kin написа:

Оказа се скъсан ремък. Нищо общо с антифриза.

Има общо , защото като скъса ремъка спира водната помпа , прегрява и изхвърля антифриза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Ste4kin написа:

, аз ще видя как да изтегля антифриз, но трябва ли да търся как се обезвъздушава?

Не е необходимо да се "изтегля" антифриза, а точно обратното - да се долее, тъй като при 120 градуса неминуемо част от него ще се е изпарил. Ако има нужда от обезвъздушаване, колата ще си го направи сама. Много внимавай обаче при първото каране след като си сложил нов ремък и долял антифриз и следи непрекъснато температурата му, защото ако отиде над 100-105 градуса, най-вероятно гарнитурата на главата е сдала багажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но аз виждам.

Имам предвид, че скъсания ремък е довел до прегряване на мотора, което при 120 градуса нерядко води до повреждане гарнитурата на главата с всички неблагоприятни последици от това.

Редактирано от nikrga
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По важното е, че теорията и практиката го споделят.

А и наистина нека колегата напише какво е станало, нещата са фифти-фифти, както би казал Стоичков ...😁.

Дано с гарнитурата всичко е наред, ще стане ясно още след първото каране, както отбелязах по-горе 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв 7 клас какви 5 лв, разширителния  съд е едва ли ще позволи повече от 300мл  до капачката,колегата най много да е подминал чертата на максимума ,ако тия милимунди ще  окажат на 8 литра антфриз някакво значение ,почвам да прескачам релсите на трамвая да не ме фане ток.

Единствения проблем е в липсата на място за разширение на антифриза,което ще надърви маркучите .

Да обобщим ,глупости на търкалета в сферата атомната физика.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Проблемът с прегряването е следствие на счупена обтягаща ролка на пистов ремък! От там и почва всичко - Ремъка се изнизва, а колата прегрява, понеже същия ремък върти и водната помпа (демек не охлажда вече двигателя); акумулатора не зарежда също (ремъка върти и алтернатора).

Просто е чисто съвпадение, че ситуацията възниква точно когато долях в повечко антифриз, а не че това е причинило повредата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...