Jump to content

Проблем с автоматична трансмисия или друго?


BBRemapping

Recommended Posts

Ха здравейте колеги! 🤪

Опирам за пореден път до вас за съвет, погледнете това видео и ми къжете къде може да бъде проблема, а аз ще ви обясня набързо за какво иде реч : https://www.youtube.com/watch?v=Dz9vFPpZf5M .

Така, купих колата преди няколко месеца и имаше проблем с приплъзване при ускорение на 4та, 5та и 6та директно обръщаше оборотомера. 

До тук добре, намерих друга кутия, с друго хидро и т.н. Горепосочения проблем (в клипа) го имаше и на старата кутия с която взех колата. До тук добре, след 10 часа операция на колата, кутията с хидрото и мозъка на кутията са сменени (БЕЗ ЕЛЕКТРОНИКАТА, САМО мозъка, електрониката е от старата кутия понеже щеше да се налага там Component Protection-и и други глупости), маслото също. 

Изкарах колата с надеждата, че всички проблеми са отстранени, сега кутията си превключва мега мазно, няма приплъзване между скоростите, ускорява си както трябва и т.н., НО проблема със сецането остана, което ме навежда на мисълта, че е възможно електрониката на мозъка да прави проблемите понеже само тя остана от старата ми кутия. 

Дайте някакви съвети, не ми пречи честно казано това сецане, но пък от друга страна е дразнещо, получава се без значение от предавката и то само като пусна газта (тоест когато трябва да изключи от скорост). Благодаря предварително!

Link to comment
Share on other sites

Може да не е свързано с кутията, а с периферията покрай нея. Примерно лоши показания от дебитомер или някой температурен датчик може да са причина за придърпване и удари при преминаване към по-ниска предавка. Огледай всички грешки по мотора, виж какви стойности показва дебитомера, т-датчици...

Link to comment
Share on other sites

Интересното е че го прави само като пусна газта, иначе нито рита нито нищо... а усещането е сякаш изключва и включва на скорост, буквално си сеца докато играе оборотомера.

 

Link to comment
Share on other sites

Единствената грешка на мотора е левия тампон на мотора нищо друго… ще видя и стойностите ако ги знаеш ако може да ми ги кажеш за да знам какво да наблюдавам

Edited by BBRemapping
Допълнение
Link to comment
Share on other sites

Стойностите са различни за различните двигатели, но ако ползваш VCDS и посочиш с мишката в съответното поле ще излезе подсказка в какви граници трябва да бъдат текущите стойности.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
На 12.10.2021 г. at 12:24, VBI написа:

Може да не е свързано с кутията, а с периферията покрай нея. Примерно лоши показания от дебитомер или някой температурен датчик може да са причина за придърпване и удари при преминаване към по-ниска предавка. Огледай всички грешки по мотора, виж какви стойности показва дебитомера, т-датчици...

Например кои датчици? 

Link to comment
Share on other sites

На 12.10.2021 г. at 12:24, VBI написа:

Може да не е свързано с кутията, а с периферията покрай нея. Примерно лоши показания от дебитомер или някой температурен датчик ...

@Germanecaa 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...