Jump to content

Разпределителен вал и/или дюзи ? А4 Б6 1.9 tdi 131кс.


Creepes

Recommended Posts

На горивото на дюзите защото моите ми се виждат много 5.5 -6 на празен ход, докато на един колега я закачвах с абсолютно същия модел и бяха 4,5-5 на празен ход съответно на мен ми пишеше разход 0.7 на час на неговия 0.5 на час

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре са, много зависи  от състоянието на инжекторите и какъв  софт  ти е налят . Трябва ти интерфейс за чип тунинг  за да  правиш промени . Известна промяна  на празен ход можеш да постигнеш от синхронизацията на разпределителния вал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко се отплеснахме от проблема на колегата,но иначе добре са мойте инжектори два от тях са на 0.00-0.05 и два са 0.20-.030 на загряла кола.Синхронизацията на вала ми е +1 +1.3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако доведеш синхронизацията на 0 или -1 милиграмите ще  спаднат , но ще спънеш вървежа но колата.Икономия за сметка на мощност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да знам но за жалост не може да се направи по добре на този етап защото когато купих колата ремъка и ролките бяха на 3хиляди км (купих я от познат пък и ремъците и ролката бяха нови личеше си) обаче майстора му явно беше много зле защото трите болта малките на разпределителния вал бяха в края на процепа а синхронизацията беше на +7.Нагласих я до +1 ама опря вече и нямам място за местене повече.Мога да я направя но трябва да презацепа наново а не ми се занимава за толкова малко отклонение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги на кои канал се гледа синхронизацията на разпределителния вал.

Редактирано от ybbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Колега според мен проблема ти е от вала и моята притрисаше само при студен старт на интервали за няколко минути после спираше от начало не се чуваше бумтене в филтъра сега почна и това да се чува вала го гледахме беше същия като твоя едната от гърбиците беше заоблена и сега ще последва смяна на вала и другите му там карантии а иначе вала го видяхме като сваляхме дюзите за смяна на гумичките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Накратко съм се носил към тези части като с отстъпката от мобилното приложение ми излизат 380лв- image.thumb.png.3fcdc02b79fe0da020d194f5feba41bc.png

След като сменя вала само да не се окаже, че и дюзи да трябва да правя.

Редактирано от Creepes
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пропускай болтове за разпределителния  вал  ,които са за еднократна употреба , семеринг и гарнитура . На 90% от болтовете,които се развиват се сменят с нови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за кои болтове става въпрос?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вал колбеншмит, лагери, повдигачи черните на Ина, ваг семерина на вал, ваг болтове на държачите на вала, гарнитура на капака на клапаните, ваг болтове на кобилиците на дюзите,гарнитура на тандем помпа и накрая един реглаж на дюзите. Мисля, че това е всичко, зада стане както трябва.

Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk

А ако искаш цялостно обслужване хем ще отваряш капака, комплект дифтунги за дюзите и кабелен сноп за дюзите плюс крепежните им елементи.

Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 26.11.2021 г. at 15:23, Митака55555 написа:

Изпускателни,всмукателни клапани,сегменти,бутала,колянов вал абе направо да сменя мотора.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 25.11.2021 г. at 20:11, audi+ написа:

Не пропускай болтове за разпределителния  вал  ,които са за еднократна употреба , семеринг и гарнитура . На 90% от болтовете,които се развиват се сменят с нови.

 

Тези работи мисля сервиза да си ги поръча (семеринг и гарнитурата на капака на клапаните), гарнитура и маркуч на тандем помпа правих преди 2 месеца

Понеже съм поръчал вал и капак на клапани на феби, може би за болтове пак ще са на тяхната марка - https://www.autopower.bg/регулиращ-болт-за-ход-на-клапан-febi-bilstein-100729-is1182538.html
 

Редактирано от Creepes
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Смени се вала и другите елементи, болтовете и един тампон на мотора.

Колата беше 2 дни в сервиза, понеже след смяна на вала проблемът остана същия, след проверка на софтуера се оказа, че колата е била чипосана, но не е в това проблема.
Сложили са забавяне на новия вал при празен ход и в момента колата работи чудесно, на диагностика излиза, че всичките дюзи дават 2+, но за момента няма да ги пипам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • 10 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...