Jump to content

Проблем с модули, или?


sunman

Recommended Posts

Здравейте, колеги!

Горд собственик съм на 3.7 бензин/газ, колата е прекрасна, технически всичко е наред, обаче имам проблем с акумулатора!

Човекът от когото я купих, беше сложил 75 амперов гаден акумулатор, аз като я взех колата, веднага отидох на следващия ден и го смених (BOSH SILVER 110A), както е по вин и спецификация!

Проблемът се появи при опита за адаптация, адаптира се и на ММИ, показва 100% заряд на акумулатора, така за 1 минута, после си пада на 0%! И така, след няколко опита, се отказахме и майстора каза, че е възможно да има проблем с модула за акумулатора! При направени тестове, всичко си зарежда в нормите и няма консумация, просто не иска да се адаптира!

Вторият проблем е с въпрсния ММИ, при запалване на колата, не се включва веднага, трябва да натисна копчето за POWER ON и тогава се чува един пук (все едно се свързва аукс към колата), радиото си тръгва, ММИ се отваря и всичко си е наред. Всеки път, когато изгася колата и след 15-20 минути интервал я запаля отново, всички настройки по ММИ се нулират (сменям езика от немски на английски и след запалване пак е на немски)! Възможно ли е да е свързано с акумулатора по някакъв начин? На диагностиката не излиза нищо, ще съм ви много благодарен, ако ударите едно рамо!

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои от модулите по оптиката, вземи една тапа и ги мини 1 по един и като се отвори бързо дисплея е от този модул, които си затапил с оптичната тапа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, след много мъдрене и диагностика, стигнахме до извода, че на ММИ се е включил Component Protection, и от там се шашка цялата кола!

Имам си радио и всичко, обаче не запазва настройките и от там идват и показанията на BATTERY и Незапазването на настройките!

Някой, ако може да ми даде информация за човек, който може да махне CP, че е дразнещо? 

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако проблема е в Component Protection (CP) ще има записана грешка за него в модулите, където е се е включил. Има ли грешка за СР в модулите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има записана грешка, проверихме го на вагком

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@sunman Махането на СР става в Порше обикновено, в София има и на други места, но ще ти е далечко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, написах едно съобщение до Das Auto Service и те ми отговориха, че не могат да махнат СР! Ще се насоча към колегата! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, колегата ще ти свърши работа с махането на СР, но е в София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми е проблем да пътувам, за да се оправят нещата!

D0E2660C-B9B1-4492-9D52-275AAABC89AF.jpeg

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 20.10.2021 г. at 17:34, ShadowM написа:

За СР мога да помогна

Изпратено от моят ELS-N39 с помощта на Tapatalk
 

Колега, писах ти ЛС!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...