ilian_9009 Публикувано 16 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2021 (Редактирано) Колата е А6 3.0 TDI 232к.с. 2008г. Купих я края на лятото и палеше кибрит. Сега след като застудя времето започна да пали по тегаво сутрин и замерих зареждането на алтернатора. Оказа се че зарежда 13.4- 13.5 , даже 2 сутрини и подавах ток, за да запали. Реших да сменя реле регулатора на алтернатора. След смяната му - никакво развитие. Пак толко си зарежда, подавам и ток паля я, карам я, гася я и след 2 мин няма палене. Възможно ли е ако акумулатора си е заминал, алтернатора да не зарежда достатъчно и просто да съм си за нов акумулатор ? Редактирано 16 Октомври 2021 от ilian_9009 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 16 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2021 след пробег от 2/3 км - виж колко ти пари клемата плюсова пред пасажера под капака - ако пари, значи трябва да я оправиш - многожилен кабел е. Калайдисва се и кримпва. Вземи си кабел vcds от sklad66 - 100лв и сам ще си четеш колата и гледаш стойности, а ние ще помагаме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian_9009 Публикувано 16 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2021 След 7км. каране клемата пареше, въпроса ми е целия кабел ли трябва да сменя или ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 16 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2021 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian_9009 Публикувано 16 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2021 Добре, но къде да я закарам за да калайдисат кабела и да го кримпнат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 16 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2021 това би трябвало да го направят в почти всеки сервиз, ако им се занимава, разбира се. 30/40 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 16 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2021 (Редактирано) Препоръчвам, стискане на клемата с менгеме (100% успеваемост при мен). Ако няма ефект, другата процедура...и накрая, нов кабел. Редактирано 16 Октомври 2021 от petio_venkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian_9009 Публикувано 17 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2021 @OvivO кабела върви ли със софт за него или него отделно си го тегля от някъде ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2021 (Редактирано) Ако няма да кодираш и имаш Андроиден телефон виж и OBDeleven: цък! Можеш да си го държиш винаги в жабката, или постоянно включено в буксата. Версията която може всичко друго освен кодиране излиза около 88 лева с доставката. Редактирано 17 Октомври 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian_9009 Публикувано 17 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2021 Аз имам един китаец дето пак мога да си чета грешки с него и да трия. Но не знаех че кабелите за ваг кома са по 100лв и бих си взел. С него предполагам ще мога да си отключа и зеленото меню ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2021 (Редактирано) В OLX са значително по-евтини: цък! Също за твоята кола не е нужна най-новата версия - те са за по-нови коли. За А6 4F версия 12.12 покрива всичко: цък! Редактирано 17 Октомври 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 17 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2021 софтуерът си идва с кабела и дори си ъпгрейдваш програмата до по-нови версии, макар че не знам дали получаваш нещо повече за една стара кола. Зеленото меню с vcds се пуска за 2 мин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian_9009 Публикувано 17 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2021 @OvivO пуска се бързо, но трябва ваг ком Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 18 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2021 Еб@ти евтиното, аз си взех от Алито за 35 лева VCDS версия давайсе и нещо си, и дойде за 20 дни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dupeto_e Публикувано 18 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2021 да не пиша нова тема и аз, застудее ли и моята почва да пали трудно. Върти на макс ама не пали. Сменил съм всички 6 дюзи с нови и вчера пак върти и не пали. За вериги съм ама в студа не се ли стягат. Който има идея кво е да пише. Утре ще видя грее ли плюса под капака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian_9009 Публикувано 18 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2021 (Редактирано) Благодаря Ви колеги. Днес отстраних проблема с греещия + и алтернатора си зарежда 14.16 V . Отключих си и зеленото меню, сега ако може някой да ми помогне как да си изкарам в менюто CАR да ми се показва опцията за TPMS и Battery level. Благодаря предварително ! Редактирано 18 Октомври 2021 от ilian_9009 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 18 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2021 33 minutes ago, dupeto_e said: да не пиша нова тема и аз, застудее ли и моята почва да пали трудно. Върти на макс ама не пали. Сменил съм всички 6 дюзи с нови и вчера пак върти и не пали. За вериги съм ама в студа не се ли стягат. Който има идея кво е да пише. Утре ще видя грее ли плюса под капака направи клип да чуем колко пък толкова да си за вериги? Някой иначе е добре да види живи данни и евентуално да разбере какво я бърка. Да кажем на 5ти канал се виждат едни числа - които показват синхронизациите. @ilian_9009: battery level по спомен отиваш в 07 control head, adaptations и там има три списъка с options - там някъде мисля беше. Мисля, че може и от зеленото меню. TPMS за какво ти е, ако нямаш? Ако пък имаш, е странно, че не е кодирана или си ретрофитвал скоро? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 18 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2021 преди 5 минути, ilian_9009 написа: Благодаря Ви колеги. Днес отстраних проблема с греещия + Как по-точно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian_9009 Публикувано 18 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2021 (Редактирано) @petio_venkov като братушките @OvivO май бях гледал някъде че ставаше номера от зеленото меню. Но днес ръчках и не можах да го изкарам, даже това за tpms не го и намирам ... Редактирано 18 Октомври 2021 от ilian_9009 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 18 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2021 tpms - вероятно трябва и в can gw да му кажеш, че имаш tpms, не знам дали не трябва и на някои други места. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 18 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2021 Преди 2 часа, dupeto_e написа: да не пиша нова тема и аз, застудее ли и моята почва да пали трудно. Върти на макс ама не пали. Сменил съм всички 6 дюзи с нови и вчера пак върти и не пали. За вериги съм ама в студа не се ли стягат. Който има идея кво е да пише. Утре ще видя грее ли плюса под капака Да нямаш изгорели подгревни свещи или да не стига ток до тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 19 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2021 Не е от подгревните свещи - този мотор пали дори и всичките да са изгорели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 19 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2021 То доколкото се разбира му пали трудно на студено, не въобще да не пали. Ма знае ли се какво е точно положението, да се уточни човекът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 19 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2021 Преди 18 часа, dupeto_e написа: Върти на макс ама не пали. Напротив, написал е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 19 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2021 След като "върти на макс", явно акумулатора е ОК и на първо време проблема трябва да се търси в стартера, т е. износени четки, неизправен електромагнитен включвател (да не може да изхвърли зъбчатката към маховика), окабеляване и други. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване