Jump to content

Проблем с паленето


ilian_9009

Recommended Posts

Колата е А6 3.0 TDI 232к.с. 2008г. Купих я края на лятото и палеше кибрит. Сега след като застудя времето започна да пали по тегаво сутрин и замерих зареждането на алтернатора. Оказа се че зарежда 13.4- 13.5 , даже 2 сутрини и подавах ток, за да запали. Реших да сменя реле регулатора на алтернатора. След смяната му - никакво развитие. Пак толко си зарежда, подавам и ток паля я, карам я, гася я и след 2 мин няма палене. Възможно ли е ако акумулатора си е заминал, алтернатора да не зарежда достатъчно и просто да  съм си за нов акумулатор ? 

Редактирано от ilian_9009
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

след пробег от 2/3 км - виж колко ти пари клемата плюсова пред пасажера под капака - ако пари, значи трябва да я оправиш - многожилен кабел е. Калайдисва се и кримпва.

 

Вземи си кабел vcds от sklad66 - 100лв и сам ще си четеш колата и гледаш стойности, а ние ще помагаме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчвам, стискане на клемата с менгеме (100% успеваемост при мен). Ако няма ефект, другата процедура...и накрая,  нов кабел.

Редактирано от petio_venkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма да кодираш и имаш Андроиден телефон виж и OBDeleven: цък!

 

Можеш да си го държиш винаги в жабката, или постоянно включено в буксата. Версията която може всичко друго освен кодиране излиза около 88 лева с доставката.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам един китаец дето пак мога да си чета грешки с него и да трия. Но не знаех че кабелите за ваг кома са по 100лв и бих си взел. С него предполагам ще мога да си отключа и зеленото меню ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В OLX са значително по-евтини: цък!

Също за твоята кола не е нужна най-новата версия - те са за по-нови коли. За А6 4F версия 12.12 покрива всичко: цък!

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

софтуерът си идва с кабела и дори си ъпгрейдваш програмата до по-нови версии, макар че не знам дали получаваш нещо повече за една стара кола.

Зеленото меню с vcds се пуска за 2 мин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не пиша нова тема и аз, застудее ли и моята почва да пали трудно. Върти на макс ама не пали. Сменил съм всички 6 дюзи с нови и вчера пак върти и не пали. За вериги съм ама в студа не се ли стягат. Който има идея кво е да пише. Утре ще видя грее ли плюса под капака

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви колеги. Днес отстраних проблема с греещия + и алтернатора си зарежда 14.16 V . Отключих си и зеленото меню, сега ако може някой да ми помогне как да си изкарам в менюто CАR да ми се показва опцията за TPMS и Battery level.

Благодаря предварително !

Редактирано от ilian_9009
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

33 minutes ago, dupeto_e said:

да не пиша нова тема и аз, застудее ли и моята почва да пали трудно. Върти на макс ама не пали. Сменил съм всички 6 дюзи с нови и вчера пак върти и не пали. За вериги съм ама в студа не се ли стягат. Който има идея кво е да пише. Утре ще видя грее ли плюса под капака

направи клип да чуем колко пък толкова да си за вериги?

Някой иначе е добре да види живи данни и евентуално да разбере какво я бърка. Да кажем на 5ти канал се виждат едни числа - които показват синхронизациите.

 

 

@ilian_9009: battery level по спомен отиваш в 07 control head, adaptations и там има три списъка с options - там някъде мисля беше. Мисля, че може и от зеленото меню. TPMS за какво ти е, ако нямаш? Ако пък имаш, е странно, че не е кодирана или си ретрофитвал скоро?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@petio_venkov като братушките 

@OvivO  май бях гледал някъде че ставаше номера от зеленото меню. Но днес ръчках и не можах да го изкарам, даже това за tpms не го и намирам ...

Редактирано от ilian_9009
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, dupeto_e написа:

да не пиша нова тема и аз, застудее ли и моята почва да пали трудно. Върти на макс ама не пали. Сменил съм всички 6 дюзи с нови и вчера пак върти и не пали. За вериги съм ама в студа не се ли стягат. Който има идея кво е да пише. Утре ще видя грее ли плюса под капака

Да нямаш изгорели подгревни свещи или да не стига ток до тях.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То доколкото се разбира му пали трудно на студено, не въобще да не пали. Ма знае ли се какво е точно положението, да се уточни човекът.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като "върти на макс", явно акумулатора е ОК и на първо време проблема трябва да се търси в стартера, т е. износени четки, неизправен електромагнитен включвател (да не може да изхвърли зъбчатката към маховика), окабеляване и други.

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...