M78 Публикувано 16 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2021 Здравейте колеги, моля за мнения при маневриране в ляво и дясно се усеща гадно стържене от към предните гуми, все едно гумите закачат калника. Искам да отбележа, че не се усеща при маневри с по-голям ъгъл, но тръгна ли да въртя плътно волана, след половината обороти така да се каже стърже здраво. От какво може да е? Колата е А4 allroad 2016г. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2021 (Редактирано) Абсолютно същия проблем се появи при мен преди около 6 месеца на моята Б7-ца. Единствената разлика е че стържеше когато волана завъртян почти до края, а не до половината както казваш че е при теб. Иначе стържеше сякаш гумите опират в някаква остра ламарина. Преди месец вече стана достатъчно постоянно и я закарах на моя механик за ремонт. Той само я чу за 2 секунди и без изобщо да се замисли каза че обтегача на пистовия ремък е заминал и се оказа прав. Този звук който наподобява стържене идва от обтегача. Получава се само когато волана е завъртян до край, защото тогава механичното съпротивление на хидравличната помпа е най-голямо. Сменихме обтегача, ремъка и ролката на алтернатора на която еднопосочния лагер беше затегнал и проблема изчезна. И трите никога не бяха сменяни преди и бяха навъртели над 220 хил. км. Редактирано 17 Октомври 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M78 Публикувано 17 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2021 Благодаря за това инфо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M78 Публикувано 18 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2021 Здравейте, ходих сега при майстор, който ми каза, че вибрациите се получавали от торсен диференциала и това било нормално за Quattro. Предложи ми като вариянт да сменим маслото на торсен диференциала, като отбеляза, че вибрациите по скоро ще намалеят, но не и да изчезнат! P.S. Това което не ми харесва е, че намирам вибрациите / стърженето за твърде шумни за кола, която е на 5 години. Ще съм благодарен, ако някой колега със същата кола сподели опит! Спорен ден! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 18 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2021 От торсена 'начи, а огледалото за обратно виждане защо е забравил да спомене майсторчето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M78 Публикувано 27 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2021 Здравейте, второто мнение при майстор потвърди първото. Шумът се чува от Торсен диференциала и е нормално за този тип Quattro. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 28 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2021 На баща ми B9 Quattro (150х км)също е изразено това жужене при напълно навит ляв или десен волан. Мой приятел с 4F 3.2Quattrо с обсолютно същото поведение. До като при мен с B7 Tiptronic ,преди години и с B5 това e по-леко изразено. Според мен е от значение колко дълго е шасито за тази аномалия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Airfan Публикувано 28 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2021 Моята е на 28 000 км, купих я на 16 000 км и при по-остри завои на 90 или повече градуса се чува леко бучене и колкото е по-остър завоя се чува по-ясно, но е далечно и смятам, че е нормално, защото заработва диференциала, който няма как да не издава никакъв звук (поне аз така си мисля), но да стърже не е ок със сигурност. Сигурни ли сте, че е стържене, а не е глухо бучене? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване