Jump to content

Мнение за Cdy двигател.


Germanecaa

Recommended Posts

Имам cdya от няколко години. Купих го със стружки, ремонта излезе около 2000лв за части. По мое наблюдение е малко по тих от старите в6. Иначе е много приятен за каране, разхода е много приличен. Ако трябва пак да вземам, определено пак бих взел cdy

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@psycho87: ремонтът на всички горивни компоненти - подмяна или почистване - излезе само 2000лв? Мислих, че излиза към 5000?

2000 дюзи, 700 помпа, 700 датчиците по рейла и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CDYA е страхотен мотор, слагат го и на A4, A5, Q7, Touareg, Cayenne, Phaeton. Деяни без проблем 300 хиляди. Понякога задира помпата ама се продава ремонтен комплект за нея превантивно да се смени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам няколко въпроса по темата:

1. Каква е причината за задирането на помпата при CDYA - неправилна процедура при подмяна на горивен филтър ли?

2. Има ли фейсови 4F- ки с чогунени помпи, чувал съм за 240 конюви тройки с код CAPA, но май не се монтират на А6?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички помпи ли на този двигател правят проблеми, защото аз я купих на 4г и 160хил.км, а може да са били и повече, и вече 80хил. съм навъртял, и нямам никакви проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Marian_Georgiev said:

Имам няколко въпроса по темата:

1. Каква е причината за задирането на помпата при CDYA - неправилна процедура при подмяна на горивен филтър ли?

не е задължително да ти задере помпата при смяна на горивен, дори да обезвъздушаваш на стартер. Може да задере дори да го направиш и след "bleed"-ване на системата с vcds. 

Много малък процент задират и няма точно определен начин, по който се случва. Обикновено - както си кара човек и дум, задира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, OvivO said:

не е задължително да ти задере помпата при смяна на горивен, дори да обезвъздушаваш на стартер. Може да задере дори да го направиш и след "bleed"-ване на системата с vcds. 

Много малък процент задират и няма точно определен начин, по който се случва. Обикновено - както си кара човек и дум, задира.

Не съм сигурен, но май проблема почва от падане на налягането на подкачващата помпа в резервоара ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то при фейса има и една междинна спомагателна помпа, може и тя да прави мизерии и да играе роля в намаления дебит и се получава мяуууу.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички евро4+ и евро5 3.0тди са със CP4 и може да задере всеки един момент. Така са и BMW и там задират масово.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 2.7 BPP ,как стоят нещата.Или май,и там е до къмет.Той целия живот е на късмет,ние за колите се къхарим.Пуста мания

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, mili 75 said:

Значи няма да взимаме фейс, направо на 4G ще се ориентираме.

моя кош, когато реша да го сменям или ме принуди, ще се огледам в други марки :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
On 10/19/2021 at 9:49 PM, OvivO said:

@psycho87: ремонтът на всички горивни компоненти - подмяна или почистване - излезе само 2000лв? Мислих, че излиза към 5000?

2000 дюзи, 700 помпа, 700 датчиците по рейла и т.н.

Ремонта на дюзите беше 1400лв. Помпа купих за 600. Останалото беше 5-6 спрея Brake cleaner, доста парцали, нов горивен филтър - 200лв и доста парцали за почистване на резервоара. Двете електрически помпи купих за по 100лв всяка. Тяхната смяна е задължителна че стават като таралеж :D Датчици по рейла и регулатора на налягането при мен бяха ОК. Сега си спомням че сменях и клапана за обратната нафта. Не знам в какво състояние беше, но единия щуцер се счупи при демонтажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...