Germanecaa Публикувано 17 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2021 Колеги дайте мнение за 3.0 Cdy двигател 239кс. Колебая се между а6 фейс и а5.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 17 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2021 Проблемен като всички V6 по принцип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
psycho87 Публикувано 19 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2021 Имам cdya от няколко години. Купих го със стружки, ремонта излезе около 2000лв за части. По мое наблюдение е малко по тих от старите в6. Иначе е много приятен за каране, разхода е много приличен. Ако трябва пак да вземам, определено пак бих взел cdy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 19 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2021 @psycho87: ремонтът на всички горивни компоненти - подмяна или почистване - излезе само 2000лв? Мислих, че излиза към 5000? 2000 дюзи, 700 помпа, 700 датчиците по рейла и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 20 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2021 обратна нафта, ел. помпи, чистене резервоар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 26 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2021 CDYA е страхотен мотор, слагат го и на A4, A5, Q7, Touareg, Cayenne, Phaeton. Деяни без проблем 300 хиляди. Понякога задира помпата ама се продава ремонтен комплект за нея превантивно да се смени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 31 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2021 Имам няколко въпроса по темата: 1. Каква е причината за задирането на помпата при CDYA - неправилна процедура при подмяна на горивен филтър ли? 2. Има ли фейсови 4F- ки с чогунени помпи, чувал съм за 240 конюви тройки с код CAPA, но май не се монтират на А6? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 31 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2021 Всички помпи ли на този двигател правят проблеми, защото аз я купих на 4г и 160хил.км, а може да са били и повече, и вече 80хил. съм навъртял, и нямам никакви проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 31 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2021 2 hours ago, Marian_Georgiev said: Имам няколко въпроса по темата: 1. Каква е причината за задирането на помпата при CDYA - неправилна процедура при подмяна на горивен филтър ли? не е задължително да ти задере помпата при смяна на горивен, дори да обезвъздушаваш на стартер. Може да задере дори да го направиш и след "bleed"-ване на системата с vcds. Много малък процент задират и няма точно определен начин, по който се случва. Обикновено - както си кара човек и дум, задира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar7894 Публикувано 31 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2021 На мен ми задра на близо 290 000км слагам нафта от всякъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 31 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2021 5 hours ago, OvivO said: не е задължително да ти задере помпата при смяна на горивен, дори да обезвъздушаваш на стартер. Може да задере дори да го направиш и след "bleed"-ване на системата с vcds. Много малък процент задират и няма точно определен начин, по който се случва. Обикновено - както си кара човек и дум, задира. Не съм сигурен, но май проблема почва от падане на налягането на подкачващата помпа в резервоара ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 31 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2021 то при фейса има и една междинна спомагателна помпа, може и тя да прави мизерии и да играе роля в намаления дебит и се получава мяуууу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 1 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2021 Значи няма да взимаме фейс, направо на 4G ще се ориентираме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 1 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2021 @mili 75 там как боли ....важното е пари да има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 1 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2021 И там ли не е доизмислено? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2021 Всички евро4+ и евро5 3.0тди са със CP4 и може да задере всеки един момент. Така са и BMW и там задират масово. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 1 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2021 Значи ASB-то и BMK -то ще си останат вечно наши, нещо като Ауди 80 яйце.😀 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2021 Само дето не са толкова здрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audito1976 Публикувано 1 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2021 С 2.7 BPP ,как стоят нещата.Или май,и там е до къмет.Той целия живот е на късмет,ние за колите се къхарим.Пуста мания Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 1 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2021 10 hours ago, mili 75 said: Значи няма да взимаме фейс, направо на 4G ще се ориентираме. моя кош, когато реша да го сменям или ме принуди, ще се огледам в други марки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 1 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2021 (Редактирано) @OvivO Аз даже вече съм се ориентирАл какво ще да е ... Редактирано 1 Ноември 2021 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 1 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2021 аз не, но и не съм някакъв фен на Ауди. Просто такова ми се падна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 2 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2021 В раздела на 4G не съм срещал оплаквания от подобен род във връзка със стружки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
psycho87 Публикувано 2 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2022 On 10/19/2021 at 9:49 PM, OvivO said: @psycho87: ремонтът на всички горивни компоненти - подмяна или почистване - излезе само 2000лв? Мислих, че излиза към 5000? 2000 дюзи, 700 помпа, 700 датчиците по рейла и т.н. Ремонта на дюзите беше 1400лв. Помпа купих за 600. Останалото беше 5-6 спрея Brake cleaner, доста парцали, нов горивен филтър - 200лв и доста парцали за почистване на резервоара. Двете електрически помпи купих за по 100лв всяка. Тяхната смяна е задължителна че стават като таралеж Датчици по рейла и регулатора на налягането при мен бяха ОК. Сега си спомням че сменях и клапана за обратната нафта. Не знам в какво състояние беше, но единия щуцер се счупи при демонтажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване