Jump to content

Светна Abs и Esp Audi A4 1.9 TDI AJM 2000


wrrt

Recommended Posts

Наскоро сменях задни дискове и накладки , рейка и хидр помпа , фрайлайф , изправих си джантите и смених гумите с чисто нови зимни . Днес карах с 90 100 км и се чу някакъв странен звук , все едно ремъка приплъзна ( 1во това си помислих , понеже наскоро ми се случи , такъв ми се стори звука ) , слезнах отворих капака но нищо .. покарах 2 3 км и от 1ното колело ( мисля че задно дясно ) почна да стърже . Звукът е като на износена накладки или нещо заседнало . Светна ми на таблото Abs и Esp то ми свети постоянно . Ако някой се е сблъсквал ще съм МНОГО благодарен да удари едно рамо ! 

Редактирано от wrrt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се е извадил АБС датчика на задното колело или да не е натиснат да влезе докрай при смяната на дисковете и затова да светва индикацията АБС/ЕСП. С ВАГКОМ можеш да видиш на кое колело е грешката за АБС/ЕСП и да му огледаш датчика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега , оставил съм я и ще чакам да ми кажат . Помежду другото , като я взех след смяната на накладки и дискове , от време на време ми приритваше педала на спирачките , все едно се включва АБС - а , стори ми се странно но не обърнах внимание , обаче явно нещо е станало при смяната 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е приритвал педала на спирачката 100% е не добре сложен датчик на АБС-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заминал лагер и от там лагер главина , направо се беше заварил за нея , а ги сменях преди месец и половина .. може би като са сваляли дисковете после като са ги набивали наново не са ги сложили като хората , иначе как нови лагери ще заминат за 2 3 хил км ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дискове не се набиват. Не са ти монтирали лагер главината правилно, унищожили са я. Не ходи там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправихме лагера и главината , АБС и ЕСР не свети , но това ритане при спиране остана ..

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи някой от датчиците на ABS-a не е влезнал в леглото си както трябва - закачи колата с VCDS и виж в модула на ABS-a дали има записана грешка за някой от датчиците. Ако има я изтрий и покарай малко и пак провери за грешка - това ще те насочи кой е проблемния датчик. Ако не записва грешка, но продължава да рита педала малко преди напълно да спре колата ще се наложи в движение да я закачиш с VCDS и от контролера на ABS-a да гледаш всяко колело с каква скорост се движи - съответно това, което се различава най-много от останалите три при него е проблемния датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , утре ще я закачим на диагностика , ейсега покарах 15 20 Мин и пак светнаха , като я угасиш и после като запалиш не светят за 10 15 Мин и пак почват . Докато не светят като спирам , точно преди да застане в покой и педала притриса ( това става точно последните 5 метра преди да спре напълно ) . Като светнат лампите и спира да рита 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Преди 3 часа, wrrt написа:

Днес пак същият филм с лагера , пак се разби и се спече на главината ... От какво може да става така , пак е на същото колело

Задържа спирачния апарат.Не си ли усетил нагряване и мирис на гума?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как "задържащ спирачен апарат", разбива лагер на главина?

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.10.2021 г. at 12:59, wrrt написа:

Днес чукнахме единия датчик и засега няма проблеми , ритането изчезна и грешката не се появява , дано и занапред да е такам

Ако след смяна на датчика проблема ти остане, си погледни и гривната (по която датчика чете). Ако е спукана или деформирана проблема  идва от там.

 

Преди 19 часа, wrrt написа:

разби и се спече на главината ..

Все мисля че се дължи на повреда на лагера при монтаж. Как го набихте? Най-добре е с ръчна преса, тоест без удряне с чук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, audi+ написа:

Задържа спирачния апарат.Не си ли усетил нагряване и мирис на гума?

Не честно казано , не трябва ли да ми носи на някъде ако задържа апарата ?

 

Преди 1 час, crazy driver написа:

Ако след смяна на датчика проблема ти остане, си погледни и гривната (по която датчика чете). Ако е спукана или деформирана проблема  идва от там.

 

Все мисля че се дължи на повреда на лагера при монтаж. Как го набихте? Най-добре е с ръчна преса, тоест без удряне с чук.

Не , на преса го набиват , не знам вече кво да я правя , сега купих чисто нова главина лагери и диск , всичко ново , проблема с ритането си остана чат пат се случва , но не знам дали може да е причина да разбива лагера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покарай колата и пипни проблемното колело .Температурата трябва да е  приблизително еднаква с останалите,  ако е много топло задържа апарата  , загрява и потича греста от лагера.Може да го прави от време на време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с ритането не може да се отрази на лагера, както вече казахме причината е в дефектирал датчик или изкривена/спукана/ръждясала гривна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги , ще наблюдавам да видя как е , няколко пъти ми се е случвало като слизам от колата чувам от джантите едно цъкане 

Редактирано от wrrt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...