Medo899 Публикувано 22 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2021 Здравейте колеги колата е ауди а6 3.0тди 233кс 2007г проблема е следния.От около 1 месец се появи проблема-Сутрин почна по мудно да завърта стартера влезнах в менюто на колата където измерва батерията показанията бяха на 10% а вечерта съм се пребрал от 200км би трябвало да е зареден акумулатора на 100% мерихме зареждането сутринта беше 15.6 след интервал от каране беше на 13.8-14.0 да уточня че акумулатора е чисто нов на 2 месеца варта силвър динамик гелов 95ан.Другото което забелязах че при престои на автомобила над час като отключа колата вечер халогенните само премигнат и гаснат и като отворя вратата осветлението не се активира в купето.Моля ако има някои кото е имал или знае какъв може да е проблема да помогне ще съм благодарен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2021 клемата пред пасажера под капака гореща ли ти е? Осветлението не свети, защото компа го изключва, защото нямаш заряд в акумулатора. Това е следствие, не причина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 22 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2021 зареди го със зарядно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Medo899 Публикувано 22 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2021 преди 56 минути, OvivO написа: клемата пред пасажера под капака гореща ли ти е? Осветлението не свети, защото компа го изключва, защото нямаш заряд в акумулатора. Това е следствие, не причина. Не е гореща колега да кажем,че е топла понеже я държа!Заряда на колата сутрин при запалена кола е 15,6 след като е работила колата карал съм я 30-50км акумулатора на борда е на 100% заряда на алтернатора е 13.8 при включени всички консуматори,а при изключени е 14.2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2021 ако е по-топла от двигателя - значи има проблем там. 15.6V ти е заряда?!?! Значи презарежда дори, това е много опасно. Тя и за 10 км зарежда от 10% в MMI до 100%, но не трябва да я намираш на 10%. Ако не е клемата, търси утечка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2021 Не е много 15.6, като е студено в началото алтернаторът дава над 15, против сулфатизация. После го намалява. Ако не го намали после вече е проблем. лятото не прави повече от 14.5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 23 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2021 (Редактирано) Аз имах проблем и ми падна 2 пъти до 5в. Правеше го случайно, може да стои 2 седмици и да е идеален, а в друг случай за 2-3 дни е на 5в. не разбрах какво е, обаче забелязах, че не ми хваща радиото. Заподозрях усилвателя на антените и му откачих захранването, оказа се, че има постоянно 12в към него. Това много ме учуди, логично е да работи само като пуснеш радио. Даже реших, че тия 12 са за друго, а си получава захранването от радиото по коаксиалния кабел. Сменях 2 усилвателя, не се оправи - с и без 12в. Оставил съм откачен кабела с 12. Също откачих буксата на мотора на люка. тоя люк съм го намира 2 пъти отворен в паркирано състояние. Аз не го пипам никога и не съм го забравил. Освен това 4-5 пъти докато карам започва да си се движи без изобщо да съм докосвал копчето. 5 месеца не е падал акумулатора. Ама не съм сигурен, че е заради това, което направих, но се надявам да не ме изненада пак. За зареждането - ако мериш на клемата при мотора, на самия акумулатор е по-ниско и не е 15.6, особено като е разреден в началото, а е под 15. Редактирано 23 Октомври 2021 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 10 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2021 А като си взел акумулатора обучаван ли е със ВАГ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Medo899 Публикувано 10 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2021 Да закарах колата в Порше Пловдив и го обучиха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ico17 Публикувано 30 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2021 И при мен се появи този проблем с акумулатора но не ми работише парктроника казаха ми че кабелите не били свързани след като ги свърза акумолатора на другия ден беше на 10 % на врата агм взех чисто нов на банер и него изтощи на 10 % Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване