Jump to content

Проблем с утечка на ток моля за помощ


Medo899

Recommended Posts

Здравейте колеги колата е ауди а6 3.0тди 233кс 2007г проблема  е следния.От около 1 месец се появи проблема-Сутрин почна по мудно да завърта стартера влезнах в менюто на колата където измерва батерията показанията бяха на 10% а вечерта съм се пребрал от 200км би трябвало да е зареден акумулатора на 100% мерихме зареждането сутринта беше 15.6 след интервал от каране беше на 13.8-14.0 да уточня че акумулатора е чисто нов на 2 месеца варта силвър динамик гелов 95ан.Другото което забелязах че при престои на автомобила над час като отключа колата вечер халогенните само премигнат и гаснат и като отворя вратата осветлението не се активира в купето.Моля ако има някои кото е имал или знае какъв може да е проблема да помогне ще съм благодарен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

клемата пред пасажера под капака гореща ли ти е?

 

Осветлението не свети, защото компа го изключва, защото нямаш заряд в акумулатора. Това е следствие, не причина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 56 минути, OvivO написа:

клемата пред пасажера под капака гореща ли ти е?

 

Осветлението не свети, защото компа го изключва, защото нямаш заряд в акумулатора. Това е следствие, не причина.

Не е гореща колега да кажем,че е топла понеже я държа!Заряда на колата сутрин при запалена кола е 15,6 след като е работила колата карал съм я 30-50км акумулатора на борда е на 100% заряда на алтернатора е 13.8 при включени всички консуматори,а при изключени е 14.2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е по-топла от двигателя - значи има проблем там. 

 

15.6V ти е заряда?!?! Значи презарежда дори, това е много опасно. 

Тя и за 10 км зарежда от 10% в MMI до 100%, но не трябва да я намираш на 10%.

 

Ако не е клемата, търси утечка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е много 15.6, като е студено в началото алтернаторът дава над 15, против сулфатизация. После го намалява. Ако не го намали после вече е проблем.

лятото не прави повече от 14.5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах проблем и ми падна 2 пъти до 5в.

Правеше го случайно, може да стои 2 седмици и да е идеален, а в друг случай за 2-3 дни е на 5в.

 

не разбрах какво е, обаче забелязах, че не ми хваща радиото. Заподозрях усилвателя на антените и му откачих захранването, оказа се, че има постоянно 12в към него. Това много ме учуди, логично е да работи само като пуснеш радио.

Даже реших, че тия 12 са за друго, а си получава захранването от радиото по коаксиалния кабел. Сменях 2 усилвателя, не се оправи - с и без 12в. Оставил съм откачен кабела с 12.

Също откачих буксата на мотора на люка. тоя люк съм го намира 2 пъти отворен в паркирано състояние. Аз не го пипам никога и не съм го забравил. Освен това 4-5 пъти докато карам започва да си се движи без изобщо да съм докосвал копчето.

5 месеца не е падал акумулатора. Ама не съм сигурен, че е заради това, което направих, но се надявам да не ме изненада пак.

 

 

За зареждането - ако мериш на клемата при мотора, на самия акумулатор е по-ниско и не е 15.6, особено като е разреден в началото, а е под 15.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

И при мен се появи този проблем с акумулатора но не ми работише парктроника казаха ми че кабелите не били свързани след като ги свърза акумолатора на другия ден беше на 10 %

на врата агм взех чисто нов на банер и него изтощи на 10 % 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...