Jump to content

Теч на гориво.


audito1976

Recommended Posts

Здравейте колеги.Двигателя е 2.7 BPP.Имам теч на гориво от маркуча за обратна нафта.Шести цилиндър.Забърсах,огледах.Теча е точо от връзката към дюзатата.Питането ми е,трябва ли да сменям целия комплект с връзките,или може да се оправи само теча ,от едната дюза.Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси,Стефо!Като остане време ще се заема.Възможен ли е по лош сценарий,по принциип?Какъв пръстен да търся като размер.Оригинални предлагат ли се.

Редактирано от audito1976
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, audito1976 написа:

Мерси,Стефо!Като остане време ще се заема.Възможен ли е по лош сценарий,по принциип?Какъв пръстен да търся като размер.Оригинални предлагат ли се.

В случая е важен не само размера, но и материала на О-пръстена. Трябва да е от витон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не.

Да поясня - витоновите О-пръстени обикновено са зелени или кафяви на цвят, но това не е задължително. 

Макар и да не съм виждал досега, може и лилави да има.

Накратко, цвета не е определящ при О-пръстените, важно е колегата да каже на продавача, че иска витонови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колеги.Нещо удрям на камък,искат да ми пробутат цялата система за излишната нафта.Супер сте,човек винаги има какво ново да научи.Някой знае ли точния размер?

Преди 5 часа, kpematop написа:

Спукан корпус на дюза, счупена закопчалка на обратната нафта.

Сефо,видимо изглежда всичко здраво.След няколко забърсвания,мисля,че сълзенето идва точно от бързата връзка,и точно от "О"пръстена.Ама като не смея да бутна,да не счупя нещо в последствие...

Редактирано от audito1976
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според пендехос от ауди - абсолютно всички маркучи по обратната нафта на дюзите, заедно с филтърчето за задържане на 10 бара налягане - е една част :D 

~200 пари е в евро 07 с отстъпка.

 

 

Да попитам в тази връзка - трябва ли това клапанче винаги да държи 10 бара налягане, независимо колко е дълъг престоя, или си спада постепенно до 0 бара?

 

GetItemPicture?r=%7B%22tf%22:%5B%22341%5

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този клапан изпуска за няколко минути ама докато работи трябва да държи 10 бара, иначе ще бие ниско налягане в рейла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако никой не знае размера на гореспоменатия О-пръстен, то колегата може да го установи и сам.

Размера на такъв О-пръстен се определя от два параметъра - диаметъра на цилиндричната повърхнина, върху която той лежи (това често се бърка с вътрешния диаметър на О-пръстена) и широчината му.

Просто колегата трябва да свали дефектиралия О-пръстен и с шублер да замери тези два параметъра.

Just now, nikrga написа:

 

Струва ми се, че това е елегантен начин вместо да дава двеста евро, да даде около двайсет стотинки.

Редактирано от nikrga
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...