Jump to content

Проблем с парно 8L


iliqn_93

Recommended Posts

Здравейте на всички скоро не съм писал, но ето момента дойде.

Знам че сега е сезона на парното и проблеми с отоплителната система.

Проблема при мен е такъв защото имам слаба топла струя на въздуха в купето.

 

Смених големият радиатор на антифриза преди 1г горе долу че сълзеше. Водната помпа с ремаците по малко от 1г. Термостата също е сменен с Berh когато смених водната помпа.

Сега я разглобих цялата кола заради клапите и смених и малкият радиатор. 

Адаптирах клапите , няма грешки.

Загрява бързо, няма спад на темп.антифриз и големият въпрос защо има слабо парно като визирам топлината на въздушната струя, а не силата на въздушната струя. 

Според мен или клапата за регулиране на темп. Не затваря до край и вместо въздуха да мине през радиаторчето за да го стопли минава леко директно или самият радиатор е с голямо пространство между ламелите и въздуха който минава не може да се стопли което малко ме съмнява. Като пипна двата маркуча на малкият радиатор входа е малко по топъл от колкото изхода, но даже на изхода пак не мога да си държа ръката. Смятам че няма въздух в системата. 

 

Поздрави и давайте предложения.

Нещо да правя, че не ми се мръзне зимата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, пиша с малко инфо. Днес пак се заиграх с това парно и главно с клапата за топло/студено и за централната конзола.

Защото вчера гледах всички клапи и всичките клапи бягат с 6-7% до 10-14% само в едната посока.

Първото което видях е че пластмасовите въздуховоди които водят за центалната конзола и за станичните не беше прилепило добре и духаше малко под таблото.

И второто е че клапата за топло/студено не затваряше хубаво за топло с 1см/1,5см а при студено затваря до край.

Свалих и двете моторчета за топло/студено и за централната конзола разглабяне и почистване на потенциометрите и на двете моторчета.

След което клапата за топло/студено започна да затваря  хубаво и в двете посоки.

Без адаптация на клапите с вагком, само след няколко пъти пълно студено пълно топло.

Ще трябва и другите две моторчета да ги оправя които са за прозореца/крака и вътрешен/външен въздух но те не са толкова спешни.

 

Ще покарам 1-2 дни да видя как е.

Взел съм и нов антифриз че трябва да го сменявам, кажете ако има някъв пиниз при смяната ?

 

Поздрави от мен за сега, ако има развитие ще пиша.

 

Редактирано от iliqn_93
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...