Jump to content

АУДИ А3/ 1.6 1999 бензин трудно пали студена


Diego perez

Recommended Posts

 

Здрабейте Колеги! Из Форума има някъкви изкази по същата тема но НЕ и конкретни отговори!!! Така, че моля който е разрешил следният проблем при ауди а3... трудно палене когато колата е студена, при мен обикновенно сутрин се получава! КОлата е АУДИ А3/ 1.6 1999 бензин е трудно паленето! Колата пали от 2 3 път, гасне и се получава някъкво пукане, тряскане при самото запалване на колата и като подам леко газ е пак готова да изгасне!?Но преди да дам на контакт натискам педала на газта, да пропадне леко, завъртам да паля и запалвам, получава се много леко зачудване да изгасне колата, но не загасва и даржа педала на газта докато поработи малко!!!! Но не ми допада този вариант да го правя всеки път!!! Смени съл: температурен датчик, дросел клапата е чистена, дебитомерът работи перфектно, бензинова помпа сменена кабели на свещи, свещи!   Моля някой да каже точно в какво е проблема, че идва зимата и сутрин паленето ще стане невъзможно!!!

Редактирано от VBI
Заглавие!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерихте ли налягането в горивната рейка ? Да не ти достига налягане на горивото, заради клапана на горивната рейка и да ти връща горивото в резервоара .. 

И  тез 1.6 много правят мизерий с въздуха, все дърпа въздух от някъде ... 

Редактирано от iliqn_93
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз забелязвам подобен проблем и при мен само че на 1.8 AGN двигател , като е ниска температурата около и под 0 тия дни въртя около 5-6 секунди докато запали . Винаги пали след тези секунди и си работи нормално не гасне , държи си обороти .

Но ме дразни това дълго въртене на стартера . 

Пробвах да дам на контакт и да върна 2-3 пъти за да качи бензин 2-3 пъти , но не дава резултат .

Имал съм поло 3ка 1.4 16V палеше от четвърт на -20 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Diego perez  колега имам същия проблем. Подкачам 6-7 пъти на контакт и пали от 2ри 3ти път, ако е мн съудено. Така, колата е същата 1.6 бенз. И днес се случи ужасно нещо. Колата в движение загуби обороти. Не може да се форсирва едвам стигнах до града и до сервиза ме дърпаха вече. Тези дни ще разбера какво е състоянето и, но най-печения инжинер на диагностиката каза, че проблема е механичен. Механика има съмнение, че е прескочила зъб на ремъка, тъй че обърни внимание на колко хиляди километра е ремъка и, ако е на 40 000 бързо тичай да го сменяш. Ще пиша по нататък какво е станало с мойто ауди, което е на 4 месеца. Вече съм гото за най-лошото, но както е казал народа всяко зло за добро. Обмислям вече варианти за поголям двигател да набия в купето или нещо да направя да има много коне и сила. Надявам се да съм бил полезен, а вие ако знете нещо за засилване на мощността за смяна на мотора с по голям, пращайте хора. 

Поздрви

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Вчера вадих помпата , нямаше почти нищо мръсно по цедката , помпата работи супер . Източих бензина сипал съм 20 л 100 октанов + добавка бардал .

Зеления датчик на охл. течност също е сменен . Проблема остава ..... Вече не знам какво да я правя . Карах я на 3ма "майстори" всички казват нищо и няма всичко работи . 

Ако някой знае свестен майстор по навътре с тия аудита да казва за София .

Редактирано от Teletabis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навремето /2007г/ имах Golf 4 1.6 101 h.p. и му сложих газово , и след известно време почна да ми прави такива номера , трудно палеше и трябваше да го държа в обороти за да не изгасне . Оказа се гарнитурите на всмукателния колектор се бяха нацепили като на стара баба петите . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.01.2022 г. at 14:35, Teletabis написа:

Вчера вадих помпата , нямаше почти нищо мръсно по цедката , помпата работи супер .

Мерихте ли налягането в горивната рейка, след " Х " време и проверихте ли самата помпа на производителност? 

Защото клапана за налягане което трябва да ти държи в горивната рейка е вътре в самата помпа и е капсулован .

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Не е от помпата .

Най-после проблемът е решен след 3ма "майстори" и какви ли не теории как газовата пречела и бъкалакомпютъра хааха датчици ,релета , дебитомери ,бензини  и т.н и т.н 
Та закарах я на доста по-разбиращ човек и след два дни ми званна да ходя да си я взимам . 
Проблемът е бил в датчика на коляновият вал .... 
Вече цяла седмица е -8 , -10 , -13 паля от раз !
Но хората са проверили всичко наред без да сменят ненужни неща ! 
А не на посоки да ми разправят какво може би е може да е ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...