Kokain Публикувано 29 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2021 Здравейте, налага ми се да сменя хидравличната помпа с такава втора употреба на А8 D3 233к.с. Моята е с налягане 130 бара, а майстора ми е пробвал с помпа от А6 120 бара и не е работила добре. Може ли да ми кажете от какви модели трябва да търся помпа 130 бара и ще е проблем ли ако е повече от 130 бара? Също така има ли разлика в захващането на помпата при различните модели и кубатури? Мерси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 29 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2021 Търси по номера на помпата , ето една страница за сравнение https://rrr.lt/en/search?q=7692955198&exact=1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokain Публикувано 30 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2021 Благодаря, но майстора ми каза, че проблема може и да не е точно в помпата. Проблемът на колата е, че волана изведнъж почна да се върти много трудно. Има течност, помпата върти, няма течове, но воланът се върти трудно. Ако някой има идеи за решение на проблема ще съм благодарен, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 31 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2021 има един маркуч с клапан Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 31 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2021 ....и една рейка, с неколко клапана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokain Публикувано 1 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2021 Тези клапани хваща ли ги диагностиката ако са заминали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 1 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2021 Да, монтьорската диагностика - "Око и рЪка". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2021 По-вероятно да е маркуча, а и по-лесно за смяна. Ако е само в едната посока на завъртане проблема, сочи към рейка почти сигурно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokain Публикувано 22 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2021 Малък ъпдейт по темата, колеги. Има вероятност проблема да идва от модула за захранването - J520 (който се намира в краката на пасажера). Отворих го и видях, че има изгоряло реле. Въпроса ми е следния: Само оградения номер на новия модул ли ще трябва да отговаря на стария (или и другите), също така има ли значение двигателя на донора какъв е и от коя година е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 23 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2021 Не мисля, че има нещо електрическо в хидравликата. Освен ако е с променлива твърдост на волана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokain Публикувано 25 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2021 (Редактирано) На 23.12.2021 г. at 20:19, mshbul написа: Колата е със сервотроник. Модулът, който е изгорял отговаря за следните неща: The following components are actuated: – Servotronic solenoid valve N119 – Hose heater for windscreen washer system – Headlight washer system relay J39 – Garage door operation control unit J530 – Left and right pop-up washer jet motors V248, V249 – Display opening mechanism for front information and display and operating unit control unit J685 – Terminal 58d (gate illumination Редактирано 28 Декември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@* Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 25 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2021 Изгорялото реле на подлежи ли на подмяна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2021 Явно е от това все пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokain Публикувано 25 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2021 Преди 3 часа, zhelyazA6 написа: Изгорялото реле на подлежи ли на подмяна? Смениха ми го с друго реле, но пак не стана. Възможно е и да трябва да се изтрие някаква грешка, но тогава нямаше кой да я качи на диагностика. Във вторник ще карам колата на сервиз, където по-подробно ще разледат дали коректно е сменено релето и ако се окаже, че не е ще поръчвам друг модул. За това исках да разбера дали само ограденият на снимката номер трябва да отговаря на новият модул. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 25 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2021 Ограденият номер е хардуеъра, под него софтуеъра. В идеалния случай и двата трябва да съвпадат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokain Публикувано 26 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2021 (Редактирано) На 25.12.2021 г. at 23:45, zhelyazA6 написа: Задължително ли е при смняната някой от двата да съвпада или няма значение какви ще са номерата щом ще се преобучава? Редактирано 28 Декември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@* Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 26 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2021 По-важно е софта да съвпада. Ако под "преобучава" имаш предвид кодира, то това е последната и най-лесна работа. Имаш ли вече резервна част? Предполагам ако намериш единия номер да съвпада, то и другия ще съвпада. Не очаквам да има толкова много вариации. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokain Публикувано 26 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2021 Да, исках да кажа да се кодира. В момента търся резеврна част, но се оказва, че има доста различни номера. Това е моят модул: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokain Публикувано 26 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2021 (Редактирано) А това са модули, които са налични и могат да се видят номерата им в момента. Някой от тях подходящ ли е?: Редактирано 26 Декември 2021 от Kokain Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 27 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2021 (Редактирано) Само първия става. Версията е 280А, другите са 280. По-стар е от твоя оригиналния. Аз бих търсил поне същия или по-нов Редактирано 27 Декември 2021 от zhelyazA6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokain Публикувано 29 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2021 Проблема е решен! Наистина се оказа, че всичко идва от модула за захранване (J520). Смених го с друг втора употреба, кодира се/обучи се с данните на стария и сега всичко работи. Симптоми, които може да ви насочат, че проблема идва от там: - Частична загуба на хидравлика. - Спиране на отварянето и затварянето на екрана на навигацията (въпреки, че екрана на навигацията си работи коректно). - Спиране работата на пръскалките на фаровете. Ако имате тези 3 симптома вероятността проблема да е в модула е 99%. При мен също така спря осветлението на селектора (буквите P, R, N, D и S), но след смяната на модула заработиха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване