Jump to content

Въпрос относно хидравлична помпа


Kokain

Recommended Posts

Здравейте, налага ми се да сменя хидравличната помпа с такава втора употреба на А8 D3 233к.с. Моята е с налягане 130 бара, а майстора ми е пробвал с помпа от А6 120 бара и не е работила добре. Може ли да ми кажете от какви модели трябва да търся помпа 130 бара и ще е проблем ли ако е повече от 130 бара? Също така има ли разлика в захващането на помпата при различните модели и кубатури? Мерси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, но майстора ми каза, че проблема може и да не е точно в помпата. Проблемът на колата е, че волана изведнъж почна да се върти много трудно. Има течност, помпата върти, няма течове, но воланът се върти трудно. Ако някой има идеи за решение на проблема ще съм благодарен,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-вероятно да е маркуча, а и по-лесно за смяна. 

Ако е само в едната посока на завъртане проблема, сочи към рейка почти сигурно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Малък ъпдейт по темата, колеги. Има вероятност проблема да идва от модула за захранването - J520 (който се намира в краката на пасажера). Отворих го и видях, че има изгоряло реле. Въпроса ми е следния:

Само оградения номер на новия модул ли ще трябва да отговаря на стария (или и другите), също така има ли значение двигателя на донора какъв е и от коя година е?

 

b437181cd218a6d3e86ab58129bcf8f7.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.12.2021 г. at 20:19, mshbul написа:

Колата е  със сервотроник.

Модулът, който е изгорял отговаря за следните неща:

The following components are actuated:

– Servotronic solenoid valve N119

– Hose heater for windscreen washer system

– Headlight washer system relay J39

– Garage door operation control unit J530

– Left and right pop-up washer jet motors V248, V249

– Display opening mechanism for front information and display and operating unit control unit J685

– Terminal 58d (gate illumination

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, zhelyazA6 написа:

Изгорялото реле на подлежи ли на подмяна?

Смениха ми го с друго реле, но пак не стана. Възможно е и да трябва да се изтрие някаква грешка, но тогава нямаше кой да я качи на диагностика. Във вторник ще карам колата на сервиз, където по-подробно ще разледат дали коректно е сменено релето и ако се окаже, че не е ще поръчвам друг модул. За това исках да разбера дали само ограденият на снимката номер трябва да отговаря на новият модул.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ограденият номер е хардуеъра, под него софтуеъра.

В идеалния случай и двата трябва да съвпадат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 25.12.2021 г. at 23:45, zhelyazA6 написа:

 

Задължително ли е при смняната някой от двата да съвпада или няма значение какви ще са номерата щом ще се преобучава?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-важно е софта да съвпада.

Ако под "преобучава" имаш предвид кодира, то това е последната и най-лесна работа.

Имаш ли вече резервна част? Предполагам ако намериш единия номер да съвпада, то и другия ще съвпада. Не очаквам да има толкова много вариации.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, исках да кажа да се кодира. В момента търся резеврна част, но се оказва, че има доста различни номера. Това е моят модул: 

1640548585144.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това са модули, които са налични и могат да се видят номерата им в момента. Някой от тях подходящ ли е?:

1640548585103-imresizer.jpg

1640548585114-imresizer.jpg

1640548585124-imresizer.jpg

1640548585134-imresizer.jpg

Редактирано от Kokain
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само първия става. Версията е 280А, другите са 280. По-стар е от твоя оригиналния. Аз бих търсил поне същия или по-нов

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен! Наистина се оказа, че всичко идва от модула за захранване (J520). Смених го с друг втора употреба, кодира се/обучи се с данните на стария и сега всичко работи. 

Симптоми, които може да ви насочат, че проблема идва от там:

- Частична загуба на хидравлика.

- Спиране на отварянето и затварянето на екрана на навигацията (въпреки, че екрана на навигацията си работи коректно).

- Спиране работата на пръскалките на фаровете.

Ако имате тези 3 симптома вероятността проблема да е в модула е 99%. При мен също така спря осветлението на селектора (буквите P, R, N, D и S), но след смяната на модула заработиха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...