Тино73 Публикувано 1 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2021 Здравейте колеги. Да се представя първо... Казвам се Константин от Пловдив - живея в чужбина ( за съжаление ) Предварително искам да се извеня, ако има подобна тема, но аз не намерих такава и за това отварям нова. Колата е Audi A6, 2.0tdi, 140cv, без ДПФ, ръчни скорости, 2005 година. Проблема е че в ниските обороти, в даден момент на деня, оборотите се качват до 1000 - 1050 и остават там докато не загася колата. Преди да потърся помощ от вас, съм проверил и сменил следното... ЕГР - чисто нов MAF - чисто нов Обслужена със всички филтри Центровката според VCDS е на 0,0 Разхода според VCDS е на 0,60л/ч Акумулатор - чисто нов VARTA Обтегача на пистовия ремък - чисто нов Разхода е добър, колата върви прилично, не пуши, няма грешки в VCDS Днес свалих и генератора, шайбата - нали е демферна, има енерция, не е блокирала както при други такива случаи. Ще ви помоля за идеи, къде какво мога да погледна, защото аз вече съм луднал от този проблем. Благодаря ви предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 1 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2021 гледал ли си кулерите дали не са пълни с масло и леко да го засмуква и изгаря? Понякога при засмукване на масло, оборортие се качват на макс, не можеш да загасиш двигателя (или се опитваш без да пускаш на свободна, а да си остане на скорост) и изгасва като роди чак... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тино73 Публикувано 2 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2021 (Редактирано) Преди 10 часа, OvivO написа: НЯмам масло в кулера. Турбината е чиста. Днес забелязах че вентилаторите започва да работят още от първото палене сутрин. НЕ е нормално това. А аз се чудех защо бавно загрява до 90 градуса. Някой знаели къде е релето на вентилаторите и кое е точно? Предполагам че проблема идва от него. Редактирано 2 Ноември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 2 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2021 На една А4 и беше ровено в компа и пускаше перките като дадеш контакт. Да не е чипирана нещо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тино73 Публикувано 2 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2021 Незнам дали е чипосана. Ако някой знае дали има начин как да разбера, ще го направя. Имам VCDS 18.0 ако е от значение. Относно перките, ако загася климатроника, не се пускат с първото палене. Ако е пуснат на ауто - 25 градуса примерно, тръгват веднага, въпреки че навън е 10 градуса. Мисля че не е тях. Незнам вече къде да гледам. Преди малко извадих маркуча за газовете от капака на клапаните към гофрирания маркуч между деботомера и турбото. Предполагах че мембраната на клапана на капака може да е пътник, но не. Запалих я, и след около 10 мин пак вдигна оборотите на 1000 - 1050. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar7894 Публикувано 4 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2021 Провери датчик температура преди да запалиш на живи данни, Провери също и зареждането на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 4 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2021 Виж дросела, да няма изронени зъби и също така платката на моторчето му се пълни с масло по остта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тино73 Публикувано 4 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2021 Преди 1 час, Petar7894 написа: Провери датчик температура преди да запалиш на живи данни, Провери също и зареждането на колата. Датчика показва реалната температура. Зареждането на акумулатора ( чисто нов е ) на празен ход не надхвърля 14v.......варира около 13,5 - 13,8 v преди 14 минути, mili 75 написа: Виж дросела, да няма изронени зъби и също така платката на моторчето му се пълни с масло по остта. Тук вече сме близко, няма изронени зъби, но при свалянето и почистването му, електронната му част плуваше в масло. Изчистих добре, но явно там ще е проблема. Възможно ли е? Може ли по подробно да ми кажете как влияе това масло на дросела, преди да дам една шапка пари за нов? Тук са скъпи частите. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 4 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2021 (Редактирано) Колега, ето една тема, в която се дискутират проблемите с клапата. Щом си я чистил вече, предполагам че не би трябвало да е от нея тогава, защото при неизправна клапа би трябвало да светне чека. Кофти, че наистина е скъп елемент и не може да се вземе само за проба, за се види да не би в даден момент да не работи коректно. Редактирано 4 Ноември 2021 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тино73 Публикувано 4 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2021 (Редактирано) Преди 2 часа, mili 75 написа: Много полезна информация. Благоаря за което. Но моята сага продължава. Така и не мога още да се преборя с тези 1000 оборта. Редактирано 4 Ноември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 4 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2021 Незнам как е при твоя мотор, но аз преди на 1.9 афн през всдс можех да му задам по-високи обороти на празен ход.В engine модула беше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тино73 Публикувано 4 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2021 Да да , аз също... правих ги на 880, 900, 870. Едно и също е. Държи ги добре и когато си поиска скача на 1000 - 1050. Странното е че ако задам по 850 RPM , иска за гасне мотора. А съм виждал и чувал че дизели без проблем поддържат дори и 700 оборота. При мен под 850, клати ужасно мотора и иска за гасне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 5 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2021 Освен да намериш някой дросел втора употреба да пробваш, с уговорката да го върнеш ако не става- Тука дават да се прави така, тия които продават коли на части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тино73 Публикувано 5 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2021 Няма начин тук. Може да се върне само ако е ново и по гаранция. Аз лесно мога да го изгоря, ама не е там работата..хехехехе. Току що поръчах, след обед ще дойде. 170 евро ще ми струва пробата. Трябва ли някъкви настройки с VCDS? Питам, защото опциите които други коли имат, аз ги нямам, а ушким съм с 18 версия и е доста нова мисля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 5 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2021 Само да питам, предполагам че е направено, като е сменяван ЕГР-а, нали е проверена тръбичката която води изгорелите газове , да няма някакво запушване. В смисъл по пътя на изгорелите газове от изпускателния до всмукателния колектор да няма някакви запушвания от сажди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тино73 Публикувано 5 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2021 Ами да, свалих я в деня на монтажа на новия ЕГР. Нагар имаше, но в рамките на нормалното. Без запушвания и задръстване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тино73 Публикувано 5 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2021 И така, дросела е сменен с нов, колата в момента работи на място вече 15 мин и оборотите са заковани на 890. Рано е да се правят заключения, така че след като свърша работа и си тръгна към вкъщи, ще разбера. Ще пиша за резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 5 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2021 А дано да се окаже това проблемът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тино73 Публикувано 5 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2021 За съжаление опита е неуспешен. Пак скочиха на 1000, вече се отчайвам , ма...ка му Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 5 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2021 Почисти и притегни всички маси, тая на купето и към акумулатора, тая на алтернтора. Това поне е без пари. Сега четох че при подобни симптоми компютъра отчитал ниско напрежение от алтернтора и затова завишавал оборотите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 5 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2021 На 4.11.2021 г. at 11:24, Тино73 написа: Зареждането на акумулатора ( чисто нов е ) на празен ход не надхвърля 14v.......варира около 13,5 - 13,8 v Трябва да е около 14,2v Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тино73 Публикувано 6 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2021 Не надхвърля 14 v никога. Единствената интервенция свързана а тоците, е че инсталирах сам темпомат. Пуснах кабел от буксата на лоста до един бял конектор, както беше писано и това е. Друго по кабели и букси не съм пипал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тино73 Публикувано 6 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2021 Just now, Тино73 написа: ето го виновника колеги. Реших наново да сваля всичко с цел да изчистя и да огледам за спукан маркуч или вакуум. Обаче предишния собственик ми е оставил капана. ЕГР изолиран по най селския и тъп начин и на място където трабва да разглобиш цялата система за да го видиш . Колекторите бяха нямам думи. Охладителя на газовете беше пълен със мизерия. Сега се надявам всичко да е наред. Ще направя проби с каране и ще пива за резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 6 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2021 (Редактирано) Еми нали вчера те питах дали е чисто всичко по пътя на ЕГР-а, ти каза че е чисто. Чудя се как си сложил нов ЕГР без да провериш системата как е. Нищо важното е че си открил тапата. По принцип и аз съм затапвал ЕГР -а с ламаринка за да не цапа колектора, но преди това се се сменя софтуера, за да го извади компа от сметките за въздуха. При тебе явно също е пипан софтуера, за да не свети чека при затапен ЕГР. Да не се наложи сега да търсиш оригинален софтуер, за да пуснеш ЕГР- а в действие. Редактирано 6 Ноември 2021 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тино73 Публикувано 6 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2021 ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН. Ще се базирам на тъпата логика на предишния душманин ( собственик ) ЕГР му е счупил зъбното колелце, клапата му беше заседнала в полуотворено полужение. Не е искал да дава пари за нов и е цапнал ламаринката. При първото чете след като я купих, заедно със светещ чек, имаше грешка ( нереални стойнности входящ въздух ). Исканите бяха около 280mg, а реалните над 430mg. Без да провера ЕГР, смених дебитомера. Чека загасна, но стойностите му бяха същите. Тогава чак отворих ЕГР и разбрах за повредата му. Нов ЕГР, и хоп, високите обороти дойдоха. Днес реших да сваля и колектора за последно да съм сигурен ( беше гняз голяма вътре ) и за това реших да сваля и охладителя на ЕГР, откъдето изкочи и зайчето. Яко се омазах, но съм уникално доволен от стореното. МОнтирах всичко наново и започхах проби със мачкане на педала. Влезна в авариен режим ( пренаду турбината ) но явно от чистенето е попаднало нещо в геометрията за момент. Махнах грешката и пак проби. Вече нямаше пренадуване, в началото от попадналите сажди пропушваше, но вече няма и помен от пушек. Изкарах я на дълъг път, и светна чека, но без да губи мощност. Спрях и отворих VCDS. Грешката беше дебитомер. Но се сетих да поглена и стойностите му......пак бяха над 430mg при искани 280. От там във Basic Setting и адаптация на ЕГР. И опааааааа, стойностите заковаха точно със изканите. Според мен, след като нямам ДПФ за това и не е светил чека и софта не е пипан а джамбазина е направил запушване както е намерил за добре, без да влага средства. Системата реагира на ЕГР, стойностите на газовете за идеални ( то всичко е ново и което не е ново е почистено). Мотора заработи много по тихо, стана някак си по еластичен ( мазен ) , набира много добре и най важното, ПРОБЛЕМА СЪС ОБОРОТИТЕ Е РЕШЕН. Много благодаря за съветите на всички ви, за пореден път доказваме че въпреки скапания ни живот, българите си оставаме добри, отзивчиви, тарикати, разбиращи и ненадминати технически. Не случайно когато се представих, казах че живея в чужбина ЗА СЪЖАЛЕНИЕ. Благодаря още веднъж, и приятен уикенд на ВСИЧКИ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване