Jump to content

Високи обороти на празен ход


Тино73

Recommended Posts

Преди 2 часа, OvivO написа:

логваш към файл и като го направи - можеш да цъкнеш и Marker или нещо подобно беше, за да си наясно кога точно го е направила. След това спираш лога и като излезе от този режим програмата, чак тогава гасиш колата, че при мен иначе се губи целият лог, защото vcds губи връзка и крашва.

Можеш ли да ми кажеш кои канали на акумулатора да логна. И кои на двигателя също. 

Благодаря предварително. 

Това чудо имали нещо което чете оборотите, сензор , датчик ? Къде се намира. 

Преди малко аха-аха да загасне, взеха да играят оборотите на един сфетофар, и хоп, вдигна ги и заковаха на 1000 както винаги. 

Сънувам ги вече тия обороти. Какво ли не четох, пробвах, смених, и нищо. Само нерви и разходи. Баси....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Според мен имаш проблем с алтернатора.Предната ми кола правеше същите въртели от алтернатора.С мултицет (китайски)всичко беше ок но пиково удряше за части от секундата 18V.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk



Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно си прав, това беше проблема. Снощи смених регулатора на алтернатора и всичко е ток сега. 

Ще опитам да кача снимки на четките, за да видят и други колеги ако имат такива симптоми като мен. 

Когато го свалях, пробва шайбата, и беше добре, но не проверих регулатора му. Сега вече съм с нов и всичко е ок. 20211112_192044.thumb.jpg.8c4c30abcf460991ea484a5ff2058419.jpg

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей по тази причина адаптации се правят на зарядно и изгасен мотор.
Дано всичко е наред вече.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, ники 125кс. написа:

Егати филма от едни четки.
Браво, че си открил виновника.

БЛАГОДАРЯ

преди 55 минути, chefoukr написа:

Ей по тази причина адаптации се правят на зарядно и изгасен мотор.
Дано всичко е наред вече.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
 

Така е, аз лично на запален мотор само ако ми трябва лог, или живи данни. 

Иначе винаги на контакт ( без зарядно ) но ще си купя едно за да не актуализираме темата отново хехехехехехе

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

супер! С малко нерви си се оправил накрая лесно и евтино. Какъв реле регулатор сложи? И отчита ли ти го като ОК в batt reg модула?

Там в advance meas values пишеш във филтъра inter и ще ти излязат две стойности - и двете трябва да са ОК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отчита го като ОК, зарежда на 14.2 и няма грешки в модула на батерията. 

Сега ми остава да си върна оригиналния софт и ще дишам малко по-спокойно. 

Ето го регулатора , и стария 

20211113_142405.thumb.jpg.027a24bec67b674753d2a27345de1876.jpg20211113_142247.thumb.jpg.0975ac2337c62520f5072b2f6baf95b0.jpg20211113_142424.thumb.jpg.db5c8de21387ed76daf4616a5fe6fcc0.jpg

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...