Jump to content

проблем с утечка (консумация на ток)


tankoo97

Recommended Posts

Здравейте колеги 🙂
имам проблем с утечка на ток в колата
проблема е там, че нещо кара модула на централното да не заспи и от там се получава консумацие на ток 0.370мА
и като изкарам бушона на централното или самия модул от буксите консумацията спада на 0,002мА и тогава няма проблем!
проверени са маншоните с кабели на вратите няколко пъти и там не виждам проблем, но някой ако може да помогне с нещо или да ми даде ел.схема на колата или централното ще съм много благодарен!
колата е Ауди а3 8п 2.0тди 140 16в 2005г.
2/3врати

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
На 3.11.2021 г. at 18:50, tankoo97 написа:

...

и от там се получава консумацие на ток 0.370мА
и като изкарам бушона на централното или самия модул от буксите консумацията спада на 0,002мА и тогава няма проблем!
...

 

Предполагам че визираш 0,37А и 0,002А, а не мА.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстора при който бях я оставил да я погледне ми беше казал, че консумацията на ток е 0.370 мили ампера.

Пиша и казвам по думите на майстора, токовете грам не ги разирам и съм бос по тях

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен забелязах миналата година, с помощ от колегите тук го хванах - допълнителна аларма поставена от Булинс. Закачена е за един определен бушон - нарочно не го казвам тука, който няма никакво отношение към истинската утечка. Така че ако имаш доп. аларма провери я

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с В7, но проблема е един и същ, и е общ за всички аудита. Аз все още не съм я замерил, но определено имам консумация, защото чисто нов акумулатор на 1 месец, падна за 2 седмици и то в топлото. Сега на 4-5 дни правя по 10-15км да може да се държи буден. Четох много форуми, чуждестранни, от 15 години насам хората се сблъскват с тая паразитна консумация и почти винаги е от този модул. Друго което забелязах е че на много хора им свети бутона за аварийните, след като я заключат и колата вече трябва да е заспала. Това било като сигнална лампа, че има проблем в ел инсталацията. На моята за щастие не свети. Като купих акумулатора, измериха дали има консумация, но уж било добре. Та освен комфорт модула и маншоните на вратите, някои казват че може от усилвателя отзад, най-вече Bose както е на моята. И при всичките тия неща проблема е влагата. Но щом като извадиш бушона пада консумацията, значи може би е той, щом вратите са добре, понеже той взима информация от тях. Трябва да се видят и грешки, от къде не получава сигнал. Ето в този клип, човека точно с това се разправя, но тук очевидно е в кабелите на вратата. Не разбирам латвийски, но предполагам след като са оправили кабелите, консумацията изчезва.

 

Редактирано от Leito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, сменил съм модула за централното и е обучен, както и машинките на бравите 2 чисто нови и две втора ръка за проба и проблема си остана.

При мен колата не заспива, копчето на аварийните свети постоянно, а като изкарам бушона на централното и след ръчно заключване след време да речем 30 минути и копчето на аварийните си гасне. Цялата инсалация от вратите е изкарана и е прегледана от до!

Утре ако имам време, ще я закача на диягностика да видя какви грешки има и ще ги снимам, също така ще снимам утечката с мултицета. Нямам допълнителна аларма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...