Jump to content

Захранващ кабел проблем


Tonipeev

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Колата е а6 4ф 3.0тди 233 АСБ.

Проблема ми е в захранващия кабел който идва от акомулатора кабела грее страшно много и ми казаха че е за смяна и попринцип им е слабо място.

Също така колата пали една идея по трудно все едно не и достига тока. Дюзите са проверени и дават коректни стойности, просто кабела на момети дава 10v ток а на самия акомулатор си дава 14v.

Вариянтите са два единия е с нов кабел който струва над 500лв или да се оправи проблемния участък от кабела който не знам къде се намира.

Някой ако се е збълсквал с този проблем и да сподели къде е този проблемен участък или направо да поръчвам нов кабел просто исках да пробвам с по евтиния вариянт.

 

Благодаря и поздрави.

 

252454949_1221054215083318_7627581834516946533_n.jpg

Редактирано от Tonipeev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кабелът нов струва 240лв някъде, но се отремонтира без проблем за 30/40 лв в ел. сервиз.

 

Не пали добре, защото недозарежда, поради греещия кабел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mili 75 аз го правих на място с хидравлични клещи,маха се филтърната кутия след това освобождаваш клемата за да се надигне да може да се вкарат клещите и стягаш. За целта се изключва и акумулатора. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@royce кримпването не е ли пресоване всъщност? Какво им е на гаргите ? 

Кримпване е технологичен процес за свързване, при който два компонента се свързват чрез пресоване и пластично преобразуване. Съединение, получено чрез кримпване, може да се раздели само принудително и за възстановяването му е необходим подходящ инструмент.

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва много по голяма сила. Аз имам преса за кабелни обувки и е хидравлична, а дръжките за около 40см, за да има рамо.

Пресова май до 300м2. Аз повече от 195 не съм правил и на 40см се стиска колкото имаш сила. Даже слагам едното рамо на земята и натискам другото с 2 ръце. При това алуминиеви кабели и обувки. А медните обувки да много по-твърди.

Тоя кабел в аудито сигурно не е повече от 70мм2, но с гарги нищо няма да направиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mshbul не че имам такива, а и кабела ми е добре, но с това животно с рамо 56см, според мен направо ще се сплеска кабелната обувка.

https://www.topmaistor.bg/Ръчни-инструменти/Клещи-гарги-KNIPEX-COBRA-XXL-560мм-1505?sort=pd.name&order=ASC

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, проблема го реших с помоща на наште братя Руснаци.

Разбробих клемата и през дупката я напълних с тенол и кабела спря да грее е стартера вече върти както трябва без чудене все едно няма ток.

Прикачвам линк на форума: https://www.drive2.ru/l/470500268052579059/

Със газова горелчица разтапях тенола и той капеше в дупката която трябва да се дупне половин сантиметър и има още половин сантиметър кухина между клемата и кабела която я напълних с тенола. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

39 minutes ago, zdrash said:

@mshbul не че имам такива, а и кабела ми е добре, но с това животно с рамо 56см, според мен направо ще се сплеска кабелната обувка.

https://www.topmaistor.bg/Ръчни-инструменти/Клещи-гарги-KNIPEX-COBRA-XXL-560мм-1505?sort=pd.name&order=ASC

Според теб каква ли ще да е разликата да кримпваш с това и да стискаш с гаргите?

hint - виж формата на матриците ...

То ако беше същото тия кримпвщи клещи нямаше да са измислени. Да кримпваш с гарги ... еми по-добре го блъскай с чука, поне нЕма си даваш парите за гарги.

От гаргите по-добре стиска ей това. Даже и с дължина 400 или 450 mm го имаше.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такова имам, но по-голямо, това е до 50м2.

 

Обаче идеята да се напълни с калай е по-добра, защото няма да губи контакт като патиняса,.

И е по-лесно за реализация. Сигурно ще стане и без разглобяване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...