Jump to content

Holset hx35 или Borg warner S200sx(257)


Recommended Posts

Здравейте имам Ауди а4 б5 1.8т на предно и след като си сложих ковани биели се двоумя при избор на турбо

1. Holset hx35/ Holset HE351W

2. Borg warner S200sx (257)

Двигателя е с код APU биели с 20мм бутален болт и малките портове на главата с нови лагери , сегменти , клапани , водачи и т.н.

като цяло търся нещо между 350к.с. - 400 к.с. като не държа на цифрите а колата да движи приятно и в градски и извънградски  условия защото за сега ми е ежедневка

Колектора ще е от черно с т3 фланец виждам че холсета идва с туйн скрол топла част но намерих и т3 за 80 долара някъде

а борга идва повечето пъти без топла част. 

Мисля топлата част да е с .63 A/R

имам китайско т3т4

(T3/T4 с вграден гейт (актуатор)
Студена част
Tрим55
Перка53/76
A/R 50

Топла част
Tрим73
Перка 66/55
A/R 63
Регулируем актуатор 0,5-1бар

което беше качено на колата преди да отворя мотора на сток налягане но не мисля да го качвам пак ако мога да си намеря нещо по истинско до 1500лв и външен гейт 38мм мисля ще е достатъчен

Благодаря за вниманието

turbo-parts-kits-borgwarner-s257sxe-turbo-1_1000x.jpg

Holset_HX35.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

400 коня на предно си е неприятна работа, особено ако ти е тежък десния крак. Ще можеш да даваш газ докрай само направо и от 4-та нагоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следя принципно и купетата куатро в мобиле и карс и ако мотора се държи добре(за сега около 6 000км след основния ремонт) не е проблем за няколко дена да го преместя в друго купе 4х4 :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Целиш се в някакви 350-400 коня, а гледаш турбини способни на 500+... Ако това са целите по-добре погледни S252 или някой лагерен Pulsar, за да не пиеш кафе докато дойде бууста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Холсета го гледам защото е много достъпен има налични средни части и като се строши мн бързо ще мога да я възстановя за не мн пари без да завися от други хора.

Ще погледна s252 pulsar g25-660 ли? И каква горе долу му е цената? 

Добра ли е идеята за външен гейт или на тия коне мога да карам и с вграден да не се изхвърлям ненужно? 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, SPALDING написа:

 

Ще погледна s252 pulsar g25-660 ли? И каква горе долу му е цената? 

Добра ли е идеята за външен гейт или на тия коне мога да карам и с вграден да не се изхвърлям ненужно? 

G25-550 също би ти свършил работа за поставените цели, но и аз бих заложил на G25-660. Цените са им някъде около твоя бюджет (+100-200 лева отгоре най-вероятно).

Външният гейт винаги е за предпочитане, но само оригинален. С китайците не се получават нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

здравейте 

аз също ще подковавам моята а6-ца във момента е със т3т4 330 коня ,но мисля след като подготвя мотора да сложа голямо турбо подходящо за 500 коня и се колебая между HY35 или Borg warner s257 ,разликите във цените са около 100 200 лева говоря за оригинални ,ще съм благодарен ако някой ми обясни разликите между двете турбини ,коя е подходяща за тези мощност .

Извинявам се че пиша във на колегата темата ,но не намерих такава тема никаде другаде във форума 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...