Jump to content

Монохромно към цветно табло


ddaniel987

Recommended Posts

Здравейте, реших да сменя таблото си от такова с монохромен ( червен ) дисплей към цветен. Закупих цветно табло с намерението да прехвърля имобилайзера сам, но след много четене се оказа, че при таблата на Б7ците (RB8) е много трудно и уреди като vagtacho/vagdash не вършат никаква работа. Някой знае ли за човек/фирма която може да направи такова нещо? Препоръчително в околността на Бургас/Варна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За морето не знам, но ако имаш път към София на това място ще ти го направят за 15-тина минути (ако оригиналното табло не се заяде за пина разбира се): цък!

 

Иначе в твоя район търси човек с Абритес.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, намерих доста хора и фирми с абритес, смок и други уреди, но от всички получих един и същ отговор, че е невъзможно да стане и искат да ми изключват имобилайзера директно от еку-то

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, тия номера минаваха ама на по старите поколения. Как ще е невъзможно, все ще намериш някой да свърши работата грамотно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако оригиналното табло е с ъпгрейднат фърмуер (както беше при мен), не е възможно да му се прочете пина по никакъв начин. Иначе става с Абритес за минути.

 

За щастие и в тази ситуация има решение, което е в пъти по-добро от оригинално цветно табло:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Не мисля някога да му е ъпгрейдван фърмуера, но пък съм сигурен, че километрите са въртяни. Възможно ли е това да заключи таблото? А ако се окаже заключено, може ли новото табло да си научи моите ключове, без да се копира нищо от старото и да се направи да работи

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

'сичките тия терзания ше ги забрайш, като си ъпгрейднеш (Паисий, сори) ТВОЕТО си табло със споменатия дивайс от ватенките.

Пък и кви глезотиЙ имаааа.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 25 минути, ddaniel987 написа:

 

 

Не мисля някога да му е ъпгрейдван фърмуера, но пък съм сигурен, че километрите са въртяни. Възможно ли е това да заключи таблото? А ако се окаже заключено, може ли новото табло да си научи моите ключове, без да се копира нищо от старото и да се направи да работи

 

Ъпдейта на фърмуера ако е правен, то най-вероятно е било когато колата е била под гаранция по време на стандартно обслужване в Ауди. Ако обаче казваш че си ходил при хора с Абритис и те не могат да ти прочетат пина от старото табло, а ти казват че премахването на имобилайзера е единствения начин, тогава можеш да си сигурен че е ъпдейтнато и заключено.

 

Без пина, няма как новото табло да се направи да работи с имобилайзера.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, никой не се е закачал към моето табло все още. Това са приказки по телефона само, дори не искат да опитат каквото и да е било

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай намери човек който да се закачи и да провери и двете табла. Цветното също трябва да си дава пина, защото ако то пък е заключено, няма да може да приеме пина на старото. При мен цветното беше ОК.

 

Аз когато го играх този филм ходих на 3 различни майстора в София и никой не ми взе пари след като не успяха да прочетат пина от червенето табло. Само дето беше огромна загуба на време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте, все още не мога да намеря човек от Варна който да клонира таблото, а чух че шансът за успех е доста малък с някои инструменти и не ми се бият 200-300км за нищо..

Ако някой знае за човек който разполага с абритес или смок, който може да клонира таблото в районът на Варна (+100км), моля да даде контакти!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тая част на БГ верно са дефицит тия хора, колко пъти ми пращат от там за елементарни дейности...

Иначе @CVT ако е заключен както казваш, какво правиш ако това табло те предаде един ден? Нужната информация освен Пина, трябва да може да се вземе и от еку-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@evg_eni На този същия въпрос ми беше отговорено, че ако не може да се прочете пина - или се изключва имобилайзера в екуто или взимаш от донор кола и таблото и екуто

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така е. В тази ситуация ако нещо стане с таблото и се наложи да се смени с друго, най-лесния начин е да се премахне имобилайзъра. Ако искам да имам и имобилайзър, ще трябва да го сменя с табло + ECU комплект. Само че това е на теория. Реалността е че 10 други неща ще заминат преди таблото.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпдейт, днес ми сложиха таблото и след много мъки, успяхме да го подкараме!

Та, къде и какво стана:

След доста обаждания на автоключари и хора занимаващи се с имобилайзери и след доста откази с причината че това което искам е "невъзможно", попаднах на следния автоключар "Автокомплекс Кети-Мати гр. Силистра" на когото обясних, както на останалите, че искам новото табло да се пригоди като се КЛОНИРА (без да се изключва имобилайзера) на което от него получих отговор - да, мога, 100лв. Отидох днес до Силистра, обясних му наново какво искам да се получи и първото нещо което той направи беше... ДА ИЗКЛЮЧИ ИМОБИЛАЙЗЕРА.. каза ,че това е най-сигурния метод и ако клонира таблата шансът да ги brick-не и двете е 100%... След целия път до Силистра не ми се търсеше друг майстор, затова се съгласих и продължихме. Колата палеше с новото табло (без имобилайзер), но надписът SAFE седеше. Започна да прави нови транспондери (ключове),но не стана - все още светеше safe. След 2 часа повторение на всичко това, се предаде и реши да се опита да клонира старото табло. Обясних му, че съм чувал ,че други майстори успяват с abrites и fvdi да го клонират, но въпреки че ги има, не ги използваше.. каза че няма смисъл. Успя да прочете двата еепрома и иммодата от старото табло, но като презаписа новото табло - dEF error (до колкото разбрах в интернет е прецакан крипто блок в флаша) 🥲 Отказа се след тази грешка и се върна към старото табло, но и при него светна SAFE, вече дори и със старите транспондери.. И двете табла изглеждаха прецакани и вече бях на път да си тръгна. След час, някак си успя да подкара старото табло..  почна да псува и да обижда колата, че си правела квото си иска, че била много пипана и няма как проблема да е в него, но все пак опита отново да подкара новото табло и след дълго време..... Нищо не стана. Вече нямаше dEF error, но сейфа светеше. БЕЗ ДА КАЖЕ, реши да изпрати файловете от новото табло на някаква фирма в Германия и след 5 минути му ги върнаха срещу 69 евро - 140лв, които естествено взе от мен, но както и да е. След като зареди файловете, таблото тръгна, нямаше сейф, нямаше грешки и километрите ми бяха същите като от старото табло - беше клонирано, но явно само иммодата-та защото адаптив и кодирането липсваха от старото табло.

 

Всичко струваше около 300лв:

100лв за труд

130лв на немския сайт, който свърши неговата работа

40лв табло

30лв нафта до Силистра

 

Струваше ли си? За идентично табло, което просто освен червения цвят свети и в 10 други? - абсолютно НЕ

Варианта с colorMFA е несравнимо по-добър, но вече бях взел таблото (което не струва почти нищо на фона на цялата работа) без да знам какво ме чакаше при замяната му :(

 

.. да включа, че също така изискваше от мен лично да подменям таблото, явно не му се занимаваше.

 

 Резултата:

eqhGS8.jpg

 

eRvVZC.jpg

 

Редактирано от Даниел Д.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 24 минути, Даниел Д. написа:

на когото обясних, както на останалите, че искам новото табло да се пригоди като се КЛОНИРА (без да се изключва имобилайзера) на което от него получих отговор - да, мога, 100лв.

Оставяш му колата и отиваш да пиеш кафе, защо ще плащаш ти допълнителни разходи, че той се захваща с нещо което не му е по възможностите. хайде честито...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...