vallatan Публикувано 14 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2021 (Редактирано) Здравейте, колеги! Бях се засилил да търся Q7, но всичко което гледах ме разочарова до извесна степен и заради това се насочих към А6. Първо си мислех за 4G, но покрай мен има няколко и проблемите покрай S-троника (а и не само) ме отказаха. Винаги съм харесвал визията на 4F и заради това се поразрових и попаднах на следната кола https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11632848986288856&slink=m7lubi Ходих да я видя. Колата е на 350к реални, собственника я е докарал лично от Германия преди 4 години,а колата е била на 170к. Сменял е дюзи и вериги, а колата седи само в гараж, но тъй като си е купил D4, тази отива за продаване. Собственника създава впечатление на човек който няма проблем да си поддържа колите както трябва и каза, че няма против да закарам колата където преценя за добре. Доколкото разбрах, колата напоследък се поддържа в Д'брос. Зачетох се за този мотор и ме притесни проблема с ГНП-то. Ще съм благодарен на всякакви съвети и предложения. Ако може и да ме насочите към сервиз в София където ще могат да оценят реалното състояние на автомобила. Осъзнавам, че цената е височка, но не е проблем, ако си заслужава. Предната ми кола беше А4 Б7 3.0 BKN и съм играл мача с дюзи и турбо, та знам поне от тази гледна точка какво да очаквам, но проблема с ГНП-то и осирането на цялата горивна система би било добре, ако меже да се избегне или поне да се хване в ранен стадий. Благодаря предварително за помощта! ПС: Къде мога да проверя вин кода на колата? Редактирано 14 Ноември 2021 от vallatan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 14 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2021 20к за 4ф на 350к км? Аз лично не бих си го купил никога. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vallatan Публикувано 14 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2021 (Редактирано) Абе и аз така си мислех, но след месец обиколки в търсене на кола, тази взе да ми изглежда много приемлива даже. Редактирано 15 Ноември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 14 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2021 Защо не погледнеш коли в Германия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 14 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2021 Километрите не са чак толкова много. Най-вероятно повечето форумни са на доста повече, но собствениците не го знаят.Иначе колата изглежда добре поддържана, но наистина цената е много висока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vallatan Публикувано 14 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2021 (Редактирано) Не е проблем да си купя 4G, но трябва да е битурбо, а поне малко нормалните такива тръгват от 35к+ и са незнайно на колко километра, което за мен не си заслужава. Ако в крайна сметка се стигне до такава цена, то по-скоро бих се върнал на мисълта за фейсова Q7. Пак споменавам, че веригите на колата са сменени, както и дюзите, единственно ме притеснява проблема с ГНП-то на този мотор. Не знам каква е нормалната цена според вас, но аз в диапазона до 12к виждам само кандидати за моргата и то преди фейса. Кой нормален ще си подарява колата за която се е грижил подобаващо, като сами знаете какви са цените на ремонтите? Аз и заради това помолих за кординати на кадърен сервиз в София, където колата може да се погледне както трябва и да се вземе решение дали си струва. ПС: БМВ не искам! За Мерцедес може и да се замисля, но не ми е на сърце. А пък и веднъж като свикнеш на куатро... Редактирано 14 Ноември 2021 от vallatan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 14 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2021 (Редактирано) Така е.Като се има в предвид ситуацията в момента,нито да купуваш,нито да продаваш.Цените на авточасти,консумативи и т.н. са нараснали. Редактирано 14 Ноември 2021 от tonko2.0T Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 15 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2021 Порше, бате. Там ще ти кажат най-добре в какво състояние е. Ако ти се свидят 200-на лева се надявай бай Цено от сервиза да прегледа всичко. Хубавите коли струват пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 15 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2021 Аз бих заложил на "бай Цецо". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 15 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2021 Аз бих заложил на Б8 от немците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GENIUS Публикувано 15 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2021 Колата не е скъпа, като се има на предвид колко е струвала като нова 😉 След 12г. търкаляне по пътищата започват да се обаждат различни неща, годините не прощават! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 16 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2021 В Германия има 40+ обяви до 9евра и до 250 000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 16 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2021 @sweep Демек пред смяна/ремонт на кутия😀 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 16 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2021 Демек, да си купиш за 20к от България кола на 340 000к не е оферта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 16 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2021 @sweep Аз точно така направих,защото всичко което предстои на 250к беше свършено от предният собственик и аз от 307к вече втора година само се возя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 16 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2021 Преди 7 часа, МИТАКА1654 написа: Аз точно така направих,защото всичко което предстои на 250к Може ли а ми подскажеш какво ми е предстояло, че съм ги прехвърлил с 55 тия 250 и още нищо скъпо не съм пипал, пък таях надежди поне още 100 да е така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vallatan Публикувано 16 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2021 В четвъртък имам час в Д-брос и ще прегледаме колата. Иначе проверих историята в Ауди и като че ли всичко е точно. Ако няма нещо фрапиращо мисля да си стискаме ръцете. Единственото което ме притеснява повечко е проблема със CP4 помпата, която явно е доста проблемна и повлича цялата горивна инсталация със себеси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 16 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2021 Ако толкова те притеснявая просто я смени превантивно. Така или иначе ще дадеш доста пари за тая кола, едва ли ще голям проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vallatan Публикувано 16 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2021 (Редактирано) Точно такъв ми е плана. Въпроса е да не би вече да е почнала да осира пейзажа. Редактирано 17 Ноември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 16 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2021 Не мисля. Тръгнат ли стружките, много бързо отиват в дюзите и всичко прилкючва.Казваш, че са сменяни дюзите.Зависи кога и защо.Ако е било съвсем скоро има вероятност да е от помпата, но ако е преди време, най вероятно като я смениш всичко ще е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vallatan Публикувано 16 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2021 (Редактирано) Не е било заради помпата, защото са сменяни преди около две години, ако не се лъжа и то с чисто нови. Сервизната история в Ауди е докъм 250к км и продължава в България, но никъде не се споменава да е сменяна помпата. Собственника твърди, че не я е сменял. Като цяло човека май не е много навътре в техническата част и просто е плащал и си е записвал всяко едно нещо. Редактирано 17 Ноември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 16 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2021 Слагай нова помпа и не се притеснявай тогава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vallatan Публикувано 16 Ноември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2021 преди 4 минути, venko74 написа: Слагай нова помпа и не се притеснявай тогава. Така ще стане, стига всичко друго да е както трябва. Просто явно последните два дена много четох за проблемите с това ГНП и взех да се шашкам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 16 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2021 И аз бях наплашен за проблема със стружките, но преди 2 седмици взех колата от проверка на дюзи и помпа и казаха, че няма никакви наченки на проблема. Винаги я държа пълна с гориво, ако това би помогнало. Но не мисля, че е чак толкова срещан и масов проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 16 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2021 Преди 5 часа, alexander alexandrov написа: Винаги я държа пълна с гориво, ако това би помогнало. Няма значение дали е пълна догоре или до половината, стига да не ти свърши нафтата де. Въпроса е колко е мазна самата нафта. Ако нямате ДПФи ви препоръчвам да си сипвате по малко двутактово масло в нафтата да маже помпата. Например за резачки и мотори, има бездимно такова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts