Jump to content

A6 4F 3.0tdi 2010г.


Recommended Posts

Здравейте, колеги! 

Бях се засилил да търся Q7, но всичко което гледах ме разочарова до извесна степен и заради това се насочих към А6. Първо си мислех за 4G, но покрай мен има няколко и проблемите покрай S-троника (а и не само) ме отказаха. Винаги съм харесвал визията на 4F и заради това се поразрових и попаднах на следната кола https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11632848986288856&slink=m7lubi  Ходих да я видя. Колата е на 350к реални, собственника я е докарал лично от Германия преди 4 години,а колата е била на 170к. Сменял е дюзи и вериги, а колата седи само в гараж, но тъй като си е купил D4, тази отива за продаване. Собственника създава впечатление на човек който няма проблем да си поддържа колите както трябва и каза, че няма против да закарам колата където преценя за добре. Доколкото разбрах, колата напоследък се поддържа в Д'брос. 

Зачетох се за този мотор и ме притесни проблема с ГНП-то. Ще съм благодарен на всякакви съвети и предложения. Ако може и да ме насочите към сервиз в София където ще могат да оценят реалното състояние на автомобила. Осъзнавам, че цената е височка, но не е проблем, ако си заслужава. Предната ми кола беше А4 Б7 3.0 BKN  и съм играл мача с дюзи и турбо, та знам поне от тази гледна точка какво да очаквам, но проблема с ГНП-то и осирането на цялата горивна система би било добре, ако меже да се избегне или поне да се хване в ранен стадий.

Благодаря предварително за помощта!

 

ПС: Къде мога да проверя вин кода на колата?

 

Редактирано от vallatan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Абе и аз така си мислех, но след месец обиколки в търсене на кола, тази взе да ми изглежда много приемлива даже.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Километрите не са чак толкова много. Най-вероятно повечето форумни са на доста повече, но собствениците не го знаят.Иначе колата изглежда добре поддържана, но наистина цената е много висока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблем да си купя 4G, но трябва да е битурбо, а поне малко нормалните такива тръгват от 35к+ и са незнайно на колко километра, което за мен не си заслужава. Ако в крайна сметка се стигне до такава цена, то по-скоро бих се върнал на мисълта за фейсова Q7. Пак споменавам, че веригите на колата са сменени, както и дюзите, единственно ме притеснява проблема с ГНП-то на този мотор. Не знам каква е нормалната цена според вас, но аз в диапазона до 12к виждам само кандидати за моргата и то преди фейса. Кой нормален ще си подарява колата за която се е грижил подобаващо, като сами знаете какви са цените на ремонтите? Аз и заради това помолих за кординати на кадърен сервиз в София, където колата може да се погледне както трябва и да се вземе решение дали си струва. 

 

ПС: БМВ не искам! За Мерцедес може и да се замисля, но не ми е на сърце. А пък и веднъж като свикнеш на куатро... :)

Редактирано от vallatan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е.Като се има в предвид ситуацията в момента,нито да купуваш,нито да продаваш.Цените на авточасти,консумативи и т.н. са нараснали.

Редактирано от tonko2.0T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Порше, бате. Там ще ти кажат най-добре в какво състояние е. Ако ти се свидят 200-на лева се надявай бай Цено от сервиза да прегледа всичко. Хубавите коли струват пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата не е скъпа, като се има на предвид колко е струвала като нова 😉

След 12г. търкаляне по пътищата започват да се обаждат различни неща, годините не прощават! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@sweep Аз точно така направих,защото всичко което предстои на 250к беше свършено от предният собственик и аз от 307к вече втора година само се возя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, МИТАКА1654 написа:

Аз точно така направих,защото всичко което предстои на 250к 

Може ли а ми подскажеш какво ми е предстояло, че съм ги прехвърлил с 55 тия 250 и още нищо скъпо не съм пипал, пък таях надежди поне още 100 да е така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В четвъртък имам час в Д-брос и ще прегледаме колата. Иначе проверих историята в Ауди и като че ли всичко е точно. Ако няма нещо фрапиращо мисля да си стискаме ръцете.

Единственото което ме притеснява повечко е проблема със CP4  помпата, която явно е доста проблемна и повлича цялата горивна инсталация със себеси. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако толкова те притеснявая просто я смени превантивно. Така или иначе ще дадеш доста пари за тая кола, едва ли ще голям проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Точно такъв ми е плана. Въпроса е да не би вече да е почнала да осира пейзажа.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля. Тръгнат ли стружките, много бързо отиват в дюзите и всичко прилкючва.Казваш, че са сменяни дюзите.Зависи кога и защо.Ако е било съвсем скоро има вероятност да е от помпата, но ако е преди време, най вероятно като я смениш всичко ще е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е било заради помпата, защото са сменяни преди около две години, ако не се лъжа и то с чисто нови. Сервизната история в Ауди е докъм 250к км и продължава в България, но никъде не се споменава да е сменяна помпата. Собственника твърди, че не я е сменял. Като цяло човека май не е много навътре в техническата част и просто е плащал и си е записвал всяко едно нещо.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, venko74 написа:

Слагай нова помпа и не се притеснявай тогава.

Така ще стане, стига всичко друго да е както трябва. Просто явно последните два дена много четох за проблемите с това ГНП и взех да се шашкам.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях наплашен за проблема със стружките, но преди 2 седмици взех колата от проверка на дюзи и помпа и казаха, че няма никакви наченки на проблема. Винаги я държа пълна с гориво, ако това би помогнало. Но не мисля, че е чак толкова срещан и масов  проблем. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, alexander alexandrov написа:

Винаги я държа пълна с гориво, ако това би помогнало.

 

Няма значение дали е пълна догоре или до половината, стига да не ти свърши нафтата де.

Въпроса е колко е мазна самата нафта. Ако нямате ДПФи ви препоръчвам да си сипвате по малко двутактово масло в нафтата да маже помпата. Например за резачки и мотори, има бездимно такова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...