Jump to content

A6 4F 3.0tdi 2010г.


Recommended Posts

@vallatan Освен тая помпа имаш и окачване на въздух... оригинален заден амортисьор е над 2000лв бройката и те така предните са май към 4 бона на бройка. Разбира се има опция и за рециклиране, но там крайния резултат е доста спорен. 

 

Начи за огледа добре ама да я караш в сервиза където се поддържа въпросната кола е леко излишно... ама това си е мое виждане. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цените за окачване които аз гледах не бяха чак такива, но знам ли. Мисля, че мога да си го позволя, а и то самото не е толкова проблемно доколкото разбирам.

Проблема с помпата ми не е, че не мога да си позволя ремонта, а просто мисълта, че може да се създадът такива главоболия от нещо толкова тъпо ме напряга. Още повече при кола, цената на която предполага задоволително състояние.

Избрах Д-брос заради името и реномето което имат, а и се надявам, че те ще могат да ми кажат повечко за колата именно, защото са я правили те. Шанс да ме излъжат или претупат има навсякъде.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ее споко, при мен се създадоха главоболия като си смених маслото на кутията и почна да рита :) 

 

Та ся ходене по мъките :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен пък главоболията започнаха като смених летните 19ки със зимните 17ки. Мкнах през някакъв компресор със шано манометър и явно съм пренапомпал гумите и сега е супер твърда возията. Не знам какво да правя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 17.11.2021 г. at 22:39, sweep написа:

Да отидеш на читав гумаджия и да ги спаднеш?

Предполагам, че поста е ироничен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, Д-брос свършиха добра работа при огледа на колата. Откриха се няколко неща за отстраняване, но на фона на пазара в момента мисля, че бих преглътнал допълнителната инвестиция. Помпата беше без забележки при огледа, но хората в сервиза казаха, че мога да я рециклирам за лично успокоение и проблема със стружките ще отпадне. Единственното което ме притесни е, че колата седеше леко килната в задната си част и в дясно влизаха едвам 3 пръста между калника и гумата, а в ляво спокойно влизаха 4. Може да става въпрос за нужда от калибрация или сензор за ниво, но про всяко положение трябва да се проверии заради това имаме запазен час за понеделник в С-матик. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като чета така, нещата отиват на 20х ++, и то за 4F на 350х км.. Тепърва почват драмите. По-добре изчакай или както съветват колегите - чужбина!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vallatan Скачай кеф цена няма, само да няма след месец два деба тез аудита.

Дано имаш късмет с С-матик, понеже за тях и Вабонти има разнопосочни мнения. Отделно от това и двете фирми амортисьорите ги рециклират така, че да ти се отще да си караш колата 😉

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 20.11.2021 г. at 23:44, P_PETKOV написа:

@vallatan Скачай кеф цена няма, само да няма след месец два деба тез аудита.

 

Щом от предното ми Ауди не стигнах до там, че да ги напразя...Напълно осъзнавам рисковете, но по-добре да давам пари за кола която ми пасва и ме кара да се чувствам добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, реших да рискувам. Колата е доста запазена и ме грабна адски много, което в крайна сметка е най-важното за мен. Сега ще я докарам до идеално състояние в Дброс и се надявам всичко да е ок в близко бъдеще.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...