Jump to content

alex8904

Recommended Posts

Здравейте имам АУДИ А6 3.0TFSI 2009г. Да ми препоръчате от къде мога да закупя клапана за картерна вентилация - PCV клапан и какво друго с него е добре да се смени - някви мъркучи и оплътнения ли? Работата е там, че за 2500км ми глътна 0.5л масло..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално този мотор си гори около литър на 10 хил.км, а при тебе са два. Карай си го така, ако не се влоши няма смисъл от интервенция. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако самия клапан не е повреден (и не ти прави огромен вакуум ако се опиташ да отвориш капачката на маслото при запален мотор), смяната му няма да промени нищо.

 

При 3.0 ТФСИ на 4G след определена дата клапана е на 150 милибара, но може да се смени с по-стар на 30 милибара, да се пипне софта и така да се намали разхода на масло. Обаче на 4F си е на 30 милибара.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо почни с какво масло караш, щото тоя мотор според маслото може да гълта и много повече 😉

 

Иначе покрай самият клапан се сменят и други неща, разрови се има писано. 

 

От къде можеш да си купиш емии Порше примерно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето пиша VST, RUP, RCS и за трите има достатъчно информация във форума. 

 

Преди 11 часа, CVT написа:

При 3.0 ТФСИ на 4G след определена дата клапана е на 150 милибара, но може да се смени с по-стар на 30 милибара, да се пипне софта и така да се намали разхода на масло. Обаче на 4F си е на 30 милибара.

 

 

Според TSВто от Ауди е обратното за моторите с повишен разход на масло се сменя клапана с такъв за 150mbar и се налива нов софт на ECUто 😉

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледал ли си дали нямаш и някакви външни течове и да се филмираш допълнително ? Според мен си намери сервиз , да я прегледат основно и с комп . Има достатъчно клипчета и в нета как се сменя , погледни линковете отдолу с парт номерата на частите и чети коментарите дали е помогнала смяната . :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапан от 4G ще пасне, обаче ще може ли да ъпдейтне софта? Фабрично 150-милибарови клапани за 4F не се слагат, което означава че няма версия на софтуера за неговото ECU което да работи на 150 милибара.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Течове няма колата.... Обаче май се филмирам защото аз я гледах на топъл мотор и беше малкл над минимум.. Днес сутринта  я погледнах тя на максимума...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@alex8904 На първо време разкарай тоя кастрол и налей нещо което е истинска синтетика ;)

 

@CVT Да фабрично няма, но има TSB в което е даден софт за 150mbar. Вярно, че TSB-то което е общо достъпно е за CCAA който 1:1 с CAJA мотора.

Ся кво точно прави софта след като клапана няма никакво управление бали го.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчайте ми наистина хубаво масло. Реванол ли например? И ако гори до 1.5 - 2 литра на 10 000км да барам ли въобще тия клапани?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тоя Кастрол нали знаеш, че след 6-7к ще почне резко да го гори :) Щото толкова му е моженето. Доста колеги карат с Ravenol. Аз в момента съм с Bardahl XTC 5/40, за 3к км е мръднало съвсел леко според MMI. 

Иначе заредих 7 кила Ravenol за следващата смяна :) 

 

Аа вие от къде сте си поръчали щеките, ако имате ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, alex8904 написа:

Препоръчайте ми наистина хубаво масло. Реванол ли например? И ако гори до 1.5 - 2 литра на 10 000км да барам ли въобще тия клапани?

Сериозен ли си написах ти три масла на Равенол, имаш тема за четене, повече от това здраве му кажи. Ся ако нямаш желание да прочетеш въпросната тема... емиии успех. 

 

П.с. Бардала и той е малко или много шарен етикет. От 40 до към близо 60% група III масло. 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти приятелио :)

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, P_PETKOV said:

Сериозен ли си написах ти три масла на Равенол, имаш тема за четене, повече от това здраве му кажи. Ся ако нямаш желание да прочетеш въпросната тема... емиии успех. 

 

П.с. Бардала и той е малко или много шарен етикет. От 40 до към близо 60% група III масло. 

Точно за това ще се сменя по-рано :) Може би преди коледа, че на нова година ще имам едни 500-600км до Свищов. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...