Jump to content

Обезвъздушаване на спирачките


pavelpopov

Recommended Posts

Здравейте колеги. Въпросния автомобил е Audi А4 Б8 8К2 2009г. Смених задните накладки и ми бяха казали че когато избутвам цилиндъра назад трябва да отворя пробката за обезвъздушаване за да не се повредил ABS-ът обаче изглежда че съм ги отворил повече и е влезнал въздух в системата защото когато натисна спирачката има доста голям празен ход първия път а ако го напомпам няколко пъти се оправя.

Та въпросът ми е следният какъв е принципът за обезвъздушаване на спирачните апарати и на всички колела ли трябва да се прави или само на задните? 

И другия ми въпрос при  смяна на накладките и избутване на буталото назад наистина ли трябва да се отваря пробката или течността може да се върне в резервоарчето за спирачна течност?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най добре е с машина обезвъздушаването,няма такива неща при смяната,използва се диагностичен софтуер.

Има клипове в нета,виж преди да правиш нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има сервизи за целта, за да не се претрепете... Цените не са непосилни на фона, на колата, която притежавате... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега pavelpopov ,при смяна на задни накладки и при мен се появи въздух в системата,но след като покарах известно време-с повишено внимание- системата се стабилизира сама и педала на спирачките достигна предишното ниво на твърдост  .

 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...