Jump to content

Твърд волан при A4 B8


svetlio79

Recommended Posts

Здравейте колеги,имам проблем с А4  B8 2.0tdi,който се изразява в това,че колата е с твърд волан като на Жигула.Смених хидр.помпа,проверих рейка на стенд,раздвижих карето на волана,смених казанчето,но уви ефект няма.Рейката е обикновена без ел.клапан.Някой страдал от този проблем дали няма да ми удари едно рамо,че вече незнам на къде!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..и моя ми се струва по-твърд от старата ми Б5-ца. Така я взех- но нямам проблеми всичко си работи и е наред рейката. Може би са си така....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен в началото ми се струваше, че воланът е необичайно твърд за марката, но с времето свикнах и вече не ми прави впечатление. На Жули-гуми дирекцията, ако е в ред не е чак такъв мрак незнаен... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам,имам и Б7 2005г.Разликата е отчайваща!Не вярвам Ауди да се изложата така.Чета за някакъв клапан в маркуча,понеже е без соленоид рейката,който регулира налягането спрямо оборотите но дали е така незнам.Все пак и него смених от разглобена кола,което не е гаранция че работи.Ще търся сервиз за хидравлики със стенд да я закачат.Кошмар.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масово са така!Имаше тема по същия въпрос и доколкото се сещам няма решение!

При мен също е необичайно ,,тежък,,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търсих тема по въпроса,но не намерих отговор във всичко написано.А това което казваш ако е така ще е много кофти.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нещо за гумите? Едно е 205, съвсем друго - 235, примерно... Аз лично правя разлика, макар и несъществена, но определено Б6цата беше по-лека, но там и колелата бяха по-малки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при  мен е тежък, почти като на 80тката с механична рейка. Карал съм други марки коли, и по стари и направо с един пръст, както се казва въртя волана, а при моето Б8 е невъзможно това.

 

п.с, Може би защото съм с рейка тип 1N1, а с другата 1N3 си мисля че нещата ще са по-добре.

Редактирано от acpa4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен за да спре да се набутва колегата с излишни ремонти, да го сравни наживо с друг аналогичен екземпляр и да си прецени по-нататъшните действия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега е с 225 45 18,но и с 205 55 16 си е същото,сякаш не достига малко на рейката.Тежък си е,за маневри на място си е трагедия,особено жена ми стана като Попай с тая кола.Имах същата 2010г 2.0 tfsi волана се въртеше с поглед.В сряда имам час в сервиз със стенд и живот и здраве ще пиша,че май като гледам сме много с напомпана предмишница :D

Преди 23 часа, Милчев написа:

 

Четох темата отдавна,но не открих конкретно решение и се надявам с времето все някой да е открил решение ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, pampo написа:

Как разбирате каква е рейката, моят ми се струва сравнително лек.

Щом не е като на Москве,радвай и се и си джиткай,че мойта е картинка,ама тая хидравлика убива всичко!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, pampo написа:

Как разбирате каква е рейката, моят ми се струва сравнително лек.

На бележката с кодовете (в сервизна книжка или до резервната гума )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Проблема е решен,рейката беше 1N1,смених я с 1N3 и волана вече се върти с поглед.Остана проблем с това че още незнам как да управлявам ел.клапан на нея.Но съм сигурен че някой добър колега ще подскаже или сам ще се оправя.Като обобщение мога да кажа,че след дълго ходене по мъките и куп пари по майстори и тествания решението е 1N3!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4.12.2021 г. at 22:38, acpa4o написа:

И при  мен е тежък, почти като на 80тката с механична рейка. Карал съм други марки коли, и по стари и направо с един пръст, както се казва въртя волана, а при моето Б8 е невъзможно това.

 

п.с, Може би защото съм с рейка тип 1N1, а с другата 1N3 си мисля че нещата ще са по-добре.

1N3 е истината!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди седмица ,на такъв тежък волан видях как стериг уеел асистента не беше чекнат.,и вече човека е с лек волан,изкърти си ръцете преди това..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е готово,рейката 1N1 вече е в историята,сменена е със сервотроник 1N3.За да приключим темата можем да обобщим след доста сервизи и мъки просто 1N1 си е такава тежка и некомфортна.Ако някой реши да я смени пуснах и тема "1N1 към 1N3" с описние как става всичко.Успех.

 

Това беше първото което смених :)

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
Преди седмица ,на такъв тежък волан видях как стериг уеел асистента не беше чекнат.,и вече човека е с лек волан,изкърти си ръцете преди това..

Здрасти колега,
От кое меню на vcds се чеква тази функция? Благодаря


Sent from my iPhone using Tapatalk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.03.2023 г. at 16:53, buzzi написа:

 


Благодаря колега. Сега разгледах това меню но няма такава опция! Нали за А4 В8 става на въпрос? Аз съм с рейка 1N1, да не би при 1N3 да има такова нещо?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не помня,честно,по чуждите форуми чети,от там експериментирах и се получи. 

O9 long coding  редиш каналите и гледаш за steering wheel нещо си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...