Jump to content

Проблем с подгрева на страничните огледала


plamen_jelezniq

Recommended Posts

Здравейте ! Колата е Audi А4 Б8 2008 г. Набива грешка 

00920 - Heated Outside Mirrors; Driver Side (Z4) / Passenger Side (Z5)
012 - Electrical Fault in Circuit-intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 01101100
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 72

Time indication: 0

Замерихме напрежението ,което стига до огледалата и е 12 V и съпротивление 5.5-6 Ом.Не е пускан директен ток от акумулатор за проба дали греят добре,но щом през буксите си стига 12v...

Когато колата е запалена и пусна подгрева на огледалата огледалата въобще не стоплят при 11 градуса външна температура(ако има значение).В движение шофьорското огледало  стопля ,а дясното почти никаква разлика. Като спрях колата в покой шофьорското огледало също изстина.Скоро я палих сутрин и всичко беше замръзнало и си разтопи леда и на двете огледала.Дали е сигурно, че е заминал подгрева на пасажерското или и на  двете гледала, или нещо в управлението на огледалата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тази грешка има две възможности - или има проблем при електрическата верига за размразяването на пасажерското огледало, или същото е сменено с неоригинално. След като това огледало се размразява, очевидно е второто, което е и по-добрия вариант.

Редактирано от nikrga
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригинално е огледалото,но това не пречи да се е повредило,но ме притеснява работата на шофьорското огледало.Да кажем че пасажерското е заминало,но защо шофьорското на място не работеше,работеше само в движение,а 1 час преди това си работеше и в състояние на покой когато беше колата.Дали греят постоянно,или има реле и ги изключва при дадена температура,дали се влияят от външната температура за да ряботят,ако имя модул който ги управлява къде се намиря той ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш лош контакт някъде по веригата, затова и на грешката ти пише "intermittent", демек от време на време. На първо време зачисти със шкурка самите обувки и ги стегни поне да си сигурен че не е от тях.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще пробвам да зачистя обувките и ще пиша какво е станало.А дали ако е проблема само в едното огледало пак изкарва същата грешка и за двете.Гледам ,че на някои колеги изписва или само шофьорско или пасажерско

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това че грешката е и на двете прави по-вероятно проблема да е някъде в общата и за двете част от веригата, но също не е невъзможно да е и при обувките и на двете огледала.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж врътката за огледалата,може да е приключило, копчето за задно стъкло  и огледала работи за време ,но не знам колко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам развитие по темата. Сутринта запалих колата и пуснах подгрева на огледалата,но загря само шофьорското огледало ,а пасажерското не.Свалихме огледалото,замерихме дали идва напрежение до буксите-идва даже 13.7-13.8 на запалена кола.Проверихме го с мултицет.При проверката затваря веригата,но не топли.Пуснахме 12V директно от акумулатора на огледалото и о, чудо,взе да греее.Интересно защо монтирано не искаше да грее.Пръснахме буксите с контактен спрей(няма окис) монтирахме го обратно,но пак неискаше да грее.Разменихме местата на огледалата само за проба и така стоплиха и двете.След като си ги върнахме на място всичко беше наред. Дали са били зацапани крачетата и при толкова откачане и закачане вече контактуват добре или не...

ЗА СЕГА отоплението на огледалата работи нормално блгодаря зя помощта,колеги !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги незнам при б8 какви са масовите проблеми ,но при а2 аз доста оглегледала смених. Даже закупени от представителството подгрева спираше след два сезона. Прекъсваше масово подгряваштия елемент в огледалото. Решението беше да си направя собствено с Кантал. Доста пипкаво е ,но резултата е на лице вече четвърта зима няма проблеми. И да допълня буксите коото се включват към огледалото бяха и при мен окислили. Кантала струва стотинки за метър а огледалата... Трябва също когато навивате кантала да се измери точно какво съпротивление дава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте отново ! Проблема с подгрева на огледалата пак се появи. На буксите си идва напрежение огледалата са здрави и греят когато си поискат.Взех ново за дясната страна ,че то не грееше почти или двете греят когато се поискат.Стегнах кабелните обувки едвам ги натиках и всичко тръгна,както преди но за кратко.След 1 час пробвах и отново не работиха,изобщо не тръгнаха.Интересното беше че при проба с мултицет си идва напрежение, но при свързано огледало с буксите показва 0V  и по някое време покаже 13V  и пак 0.Има ли модул който да управлява подгрева на огледалата и ако има къде се намира ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като пусна подгрева без да са вързани огледалата идва ток14.5V ,значи копчето работи. Мерих новото огледало като е включено към буксите ,както показвяше 14.5V и взе да показва 0V и мултицета показва през повечето време 0V и отвреме навреме 13V и пак 0V.Започва да ме изнервя този подгрев

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях чел някъде че при по-новите модели подгрева  може да се включи само когато външната температура е под определени градуси. На моята Б7-ца не е така, но при тебе може и да е. Аз ако съм на тебе временно ще свържа една лед крушка паралелно на подгрева на едното огледало, така че като се включи да светва отзад и да виждаш точно какво става и кога. Така лесно ще разбереш дали е от температурата или имаш лош контакт някъде.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това си мислех за крушката,само че с обикновена.Иначе тръгваше подгрева и на +11 градуса,вчера тръгваше и на +4 ,обаче като откачи и изобщо не тръгва.Ще пробва с крушка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко развитие по темата.При пускане на подгрева отначало грее около 1 минута на място и около 2-3 в движение и после точно през 5 секунди пуска напрежение.Това не е достатъчно да загреят както трябва.При пускане на подгрева после накъдето и да завъртя копчето все работи(пак по същия начин както съм описал горе),докато не загася колата.После включва само от позицията,която е за подгрева.Дали има наистина проблем,или така си работи,но факт че подгрев няма🤣има само в началото но е твърде кратко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ! Филма с подгрева на огледалата горе-долу е ясен като днешния мъглив ден🤣

След като свързах крушката към подгрева на огледалата разбрах,че при пускане,загряват огледалата и след това пуска импулси през 5 секунди,но в движение като ги духа студения въздух,започва да включва все по-често.При магистрално каране подгрева работише постоянно.На пипане пак бяха хладни ,но пък имаше изсушени капки вода по огледалата.Странна работа.Единствено не разбрах защо при пускане на подгрева  от копчето после не спира докато не загасиш колата,дори не спира след 15 минути както е попринцип,но като я закачим ще видим на колко е нагласен да изключва автоматично.

Благодаря за помощта !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...