Jump to content

Проблем със запалването Ауди А4 Б6 2004г. AVB


dragotrd

Recommended Posts

Здрвейте. Имам нерешим проблем с едно AUDI A4B6 2004г. 1.9TDI AVB мотор 101к.с.

Колата пали трудно. Лошото е, че го прави когато си поиска. Симптома се появи преди няколко месеца , но се засили сега когато се застуди, но все пак не е станало толкова студено че да не може да запали. Почваа едно въртене и след около 5 мин. запалва. Според мен все едно не и стига нафтата или смуче въздух и остава без нафта. Като запали, колата работи идеално без прекъсвания и играене на оборотите и върви отлично. Ето примера от днес. След престой нощес, колата на сутринта пали от раз. Отивам до работа, оставям я. На обяд, пак студена колата не пали и се пова въртенето докато запали. И така, може два дена да е ок и изведнъж край. 

По нея съм правил  и съм сменил:

Сменени горивен филтър, клапана на горивния филтър, тандем помпа,(след смяната и няма никаква промяна), датчик за температурата на охлаждащата течност.

Акумулатор нов. Стартера върти като луд.

Проверени подгревни свещи. Всичко в изправност. 

Няма никакви течове. Проверих и огледах всички маркучи.

Няма промяна в нивото на маслото в картера.

Вагкома няма никакви грешки.

Не знам вече какво да я правя, но ако има някой някаква идея какво още да проверя, ще съм благодарен.

 

 

Редактирано от dragotrd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не го разбрах колега.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата си мисли, че имаш проблем с топлия старт. По-скоро звучи като да има проблем с тандем помпата или помпата в резервоара. За тандем помпата визирам да не прави достатъчно налягане на горивото - мисля че беше 10 bar при 2 хил. оборота, а за помпата в резервоара визирам изобщо да не работи. По спомен тя трябва да прави 3 bar, но като цяло много лесно се проверява дали работи. Започни от там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тандем помпата я смених и няма никаква промяна. Помпата в резервоара не съм я отварял, но като откача маркуча от филтъра и като дам на контакт и си хвърля нафта сериозно. Но иначе да, смятам да я ревизирам и нея да видя какво има там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Останах с впечатление че горивната система е проверена,наистина има шанс да е затлачена цедката.

Да си забелязал разлика при паленето при пълен и на половината резервоар?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако помпата в резервоара работи,опръстените на дюзите са заминали което е по вероятно да стане отколкото да си замине тандем помпата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...