Jump to content

Покупка на AUDI Q5 от USA/Canada


Recommended Posts

Здравейте Колеги, 

 

Не успях да намеря конкретна тема и съответно отговори на въпросите ми.

Искам да взема AUDI Q5 от САЩ или Канада.

Планът е да използвам услугите на Most Auto Sofia, Филип от Бричката им е правил реклама, отделно имам приятел, който ми каза, че негови авери са останали доволни от услугите им.

Дизел и кой код на мотора - 170, 177 или 190, ръчна:

- Кое е по-доброто и коя година.

- Проблемът с дюзите и шестограма остават ли.

Бензин - 180, 225 или 230, ръчна:

- Проблемът с маслото кои от паказаните засяга.

 

S line пакетът:

- Прикачил съм една от Англия като пример, предполагам е пълен пакет, може и да греша.

 

С или без Quattro, и какво печеля в практически условия в БГ.

Предимно карам по магистрала Струма - Благоевград < - > София, не съм планинар или offroad фен.

 

Имам пропуски по темата и това е причината да пиша първо тук преди да ги видя на живо момчетата от Most Auto.

Това, което е по частните обяви и автокъщите в БГ, малко ме притеснява, да не кажа, че и доверие им нямам.

От 6 месеца хвърлям поглед в mobile.bg, но нищо не ми допада, да не кажа и, че цената не отговаря на предлаганото.

 

За финансовата част, ясно е че има инфлация и в Европа, и в САЩ, превоз и контейнери също са нагоре.

Мога ли са постигна успех с 20 - 25 к в лева, или не съм познал и трябва да се отдели повече финансов ресурс. 

 

Пишейки в момента темата, не ми хрумват други конкретни въпроси, но за мен лично темата остава отворена.

Покупката съм я планувал грубо Q2 - Q3 2022.

И благодаря предварително.

2.0 TDI.JPG

2.0 TFSI.JPG

Example_1.JPG

Example_2.JPG

Example_3.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всичките ти въпроси може да получиш адекватен отговор след една консултация с въпросната фирма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, sweep написа:

На всичките ти въпроси може да получиш адекватен отговор след една консултация с въпросната фирма.

В понеделник ще ходя, и да въпроси имам и то доста, и аз съм човек, и не мога да знам всичко :).

Преди 6 часа, P_PETKOV написа:

Начи да знаеш, че в САЩ/КАНАДА е "пълно" с дизелови Q5 с ръчни кутии. 

 

Q5 е повдигнато А4 комби 😉

Нямам представа.

Знам, че на почит е бензинът.

Мхм, може ли да ми кажеш какво точно визираш под повдигнато комби.

Предполагам clearance-а е по-голям от А4 (май това беше понятието/думата), ама с колко в мм, не знам.

Преди 5 часа, pampo написа:

^ но с 40% по-висока цена :D

20 000 бона тука в БГ постна, няма нищо по нея, и това Q5, като ги гледам ще повърна.

Това на снимките по-горе търся реално.

А4 е около 12 - 14 000 тука в БГ, да математиката ти е правилна, около 40 % е цената на горе.

Това е за 4-цилиндров турбинирам.

Пари за V6 нямам, достатъчно е писано тук (следя си редовно форума).

Това е ситуацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизелите са рядкост зад океана. Отделно там масово се карат автомати. 

Q5 споделя една платформа с А4.  Разбирай доста части са еднакви. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно, и това е + за мен.

Е на тез пичове ще им кажа да не бързат. Време имам, и то достатъчно.

Въпросът е, дали моторите са еднакви там и тук, няма значение кой 4-цилиндров.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да еднакви са моторите. Дори да са с различен код механично са 1:1.

Смятай, че имаш техно тест кат и оправяне на стоповете. 

 

Успех с покупката, но си направи добре сметките от към пари и време за доставка 😉

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И дали наистина ти е нужна тази по-изтумбена А4ка (и много по-скъпа). И интериорно са 1 към 1 между другото. Само обемното пространство би трябвало да е повече при жипЪ.

Но аз съм от тези, които не разбират СУВ идеята и концепцията. 

И отделно, останал съм с впечатление, че хората пазаруват коли от Америка най-вече заради голямото предлагане на бензинови там, съотнесено с голямото предлагане на дизели в Европа. Ти правиш обратното, не че е грешно, но много по-богат избор на дизел би следвало да има тук. 

Редактирано от pampo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй нафтови Q5-ци изглежда, че е нямало за отвъд голямата вода. Или поне това излиза от каталозите до 2013-та след повече нямах желание да ровя.

Иначе казано 2.0TFSI с автоматик е била базовата модификация и те така.

 

п.с. От 2014 има Q5 с 3.0TDI

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От трите 2.0 TDI които си изброил,190 к.с. е от моторната серия EA288.Демек е най-нов,и няма проблем със задвижването на маслената помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам гаранция за успех с 190.

Ако се падне 170 или 177 ръчна, смяна на шестограма на маслената помпа, дюзите там Сименс ли бяха, имаше някакви подробности.

Говорим за Common Rail.

 

Бензин и ръчна, там как е.

Май от 2014 го бяха оправили проблема, ама не знам кои са кодовете на моторите, та да знам какво да гледам, ако се падне бензин.

 

Като цяло нямам претенции за горивото, цената на литъра в БГ е ясна.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 2.0 TDI моторите са Бош.Шестостена трябва да е 100 мм.Относно предно или двойно задвижване.По-добре двойно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бензина пичове, кога е оправен.

Нали е имало оплакване за огромен харч на 1000 километра.

След 2014 ли излизат с промяна по буталата ?

И благодаря.

 

Ако е Quattro, в тези години на производство, какъв е диференциала отзад.

Скъп ли е за обслужване, драма ли е.

Сега съм с предно 😥.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амии, 1 кило масло събира, лесен е за обслужване и ако се обслужва на време няма дертове. Само, че има и раздатка, там маслото е по-скъпичко и събира половин кило. 

Аз до преди 2 месеца карах кола на предно. Да ти кажа вчера и оня ден й пораздадох малко газ да видя как се държи, доста добре е. 

 

За бензина, или ще е оправена там или ти ще трябва да я оправяш тук. 2014 ги оправят, но винаги има риск да е някоя стара бройка, примерно да е като моята Q4 на 2014, но да пише 2015та. Тогава й е първата регистрация. 

Редактирано от Drone
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е най-евтината в Канада Ще дойде на 30+ с доставка, орпавяне на стопове, нави, технотест, еко такса...

Ак отърсиш тоталки, може и да влезеш някак си в 25, но с много късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, вие имате ли идея изобщо за цените на транспорта и обмитяването и всякакви други налози???

Тая кола е 42к+ само докато се освободи от митница...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фирмите за доставка до скоро взимаха 7к доставка до адрес, какво, как и къде си обмитяват не ми е било работа да питам.

Хвърли повече информация ако разполагаш с актуална такава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми е известно последно време стойностите на налозите да са били драстично изменени. Обаче ми е известно, че транспорта доста поскъпна. Сметката е ориентировъчна.

Морският транспорт е около 1500$, наземния в УСА стана много скъп - бих заложил 1000$. Станаха 18800$ и там някоя друга такса по покупка, документи и т.н. - закръгляме на 19$. По сегашния курс са около 33к бг. Следва мито и ддс върху покупната стойност + транспорта. Това е около 30% нагоре. И ей ги на, те станаха 42к. Още 1000 лв на митническата агенция за такси, документи и т.н.

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фирмите за доставка пишат колите на по ниски цени за да се мине по тънко с ддс и мито... От друга страна вземат около два бона за цялата галимация. Оферта си остават ударени коли от търгове, но и там си има доза късмет 😉

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 29 минути, P_PETKOV написа:

Фирмите за доставка пишат колите на по ниски цени за да се мине по тънко с ддс и мито... 

Не стават вече тези работи. Митницата се научиха и сега проверяват сайтове и търгове. Това е от ранното лято.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от първо лице,но приятел търгува от Китай и каза,че контейнерите са поскъпнали В ПЪТИ,което най-вероятно важи и за транспорта от САЩ/Канада

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...